AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Slutter aldri å gå etter eldre menn, er 24 år. Har daddy issues. Funnet en på 59 nå, sykt kjekk fyr. Merker at jeg blir våt allerede av å titte på ham. Han er rik også. Flere jenter som har møtt en som er nærmere 60?☺️ Anonymkode: 4078f...79a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Ja, men har gått i terapi for dadfy issues, og det hjalp veldig. Anser nå disse eldre, rike (og ofte gifte) mennene som patetiske, og ikke fantastiske. Og det føles uendelig godt. Anonymkode: e2439...23c 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, men har gått i terapi for dadfy issues, og det hjalp veldig. Anser nå disse eldre, rike (og ofte gifte) mennene som patetiske, og ikke fantastiske. Og det føles uendelig godt. Anonymkode: e2439...23c Kvinneguiden i ett nøtteskall............ DU gikk etter eldre menn, men det er de eldre mennene som er patetiske. Anonymkode: acdea...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Skrevet 14. juli 2023 Ja, hvorfor ikke. Menn kan vel bli fedre til de er i 90-åra et sted. Anonymkode: 93e0f...676
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 Hva skal jeg svare til denne meldingen fra ham?😆 han: "du virker som du er svært smart og er åpenbart vakker og attraktiv. Hvorfor søker du ikke noen nærmere egen alder ? For å være direkte så er vel ikke utsiktene våre for et langvarig, seriøst forhold de aller beste? Forstå meg rett; jeg har et veldig positivt inntrykk av deg og synes du er fantastisk vakker og flott. Jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg, men får ikke hodet helt rundt hvorfor du søker til meg" 🥰🥰🥰 Anonymkode: 4078f...79a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Slutter aldri å gå etter eldre menn, er 24 år. Har daddy issues. Funnet en på 59 nå, sykt kjekk fyr. Merker at jeg blir våt allerede av å titte på ham. Han er rik også. Flere jenter som har møtt en som er nærmere 60?☺️ Anonymkode: 4078f...79a Ha det moro en stund, til du blir lei av det. Disse daddy issuene vokser du fra etterhvert. Og for Anna nicole Smith gikk det ikke så verst til slutt... Antageligvis så får du mye fokus, oppmerksomhet, komplementer og kred fra disse mennene siden de må gjøre innsats for at du skal være med dem. De vet hva de skal si og velger sine ord med omhu. Det får du kanskje ikke av yngre menn som er mer uvørne med ordbruken. Om en stund vil du forstå at det ikke var mannen i seg selv, mens hans kunnskap om å speile hva du ville ha (og som gir han det han vil ha) som sjarmerte deg. Anonymkode: b0917...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå