Gå til innhold

Menn, si noe fint om uperfekte kvinnekropper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle menn der ute,
Hva vi dere si til oss damer som tenker en del på at kroppene våre ikke er perfekte, magen, puppene, osv? 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De færreste er perfekte, menn er like uperfekte. Uperfekte menn vil gjerne ha kvinner som er tilsvarende uperfekte.

En lav og tynn mann tar gjerne en fyldig dame med hengepupper 😄 Forhåpentligvis er det gjensidig?

Anonymkode: 4692b...bbe

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinnekropper er perfekte 😇

Anonymkode: 853d5...670

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker store hengepupper. Strekkmerker gjør meg ingenting. 

Anonymkode: 3f5d1...f81

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann som lever på gymmen kommer kanskje til å ha en viss standard. Men gjennomsnitlige mannen bryr seg ikke om uperfeksjon. Når det kommer til kropp og uperfeksjon er de mer redd for sine egne ting enn de bryr seg uperfeksjone enn kvinne kropper. Penis størrelse er selvfølgelig veldig populært å være bekymret for, uten at de tenker på at hvis lesbiske kvinner kan ha et godt sex liv så burde ikke penis størrelsen ha så mye å si. Men det er naturlig å være bekymret siden i motsetning til kvinner må en mann prestere i senga.

Det helt store derimot er høyde, men flertall av kvinner vil ikke ha en mann som er lavere enn henne. Så det er det ultimate komplimentet jeg kan komme på. Menn bryr seg ikke om de tingene kvinner er usikre på, med mindre kjæresten bringer opp de usikkerhetene da vil han prøve å få henne til å forstå at han ikke bryr seg fordi han setter allerede så stor pris på om du har akseptert at han er lav og ikke velutstyrt. :fnise:

Anonymkode: ae1a2...2e3

• Hjerte 1
Skrevet

Utstråling og sjarm, passe mye å ta i når han omfavner deg.  Hvordan pupper og mage ser ut, er mindre viktig.  Også det lenger ned. Er han glad i deg, er din påkledde eller nakne kropp det nydeligste han kan se. 

Skrevet

Det som er perfekt for én tenner ikke en annen. Noen har veldog sterke preferanser til alder, lengde, hårfarge, puppestørrelse eller andre kroppstrekk. Menns (og kvinners) smak varierer vilt.

Selv har jeg tilnærmet ingen sterke preferanser som går på utseende. Jeg har falt for kvinner som er mærke og lyse, korte og høye, lang utdanning og ingen utdanning, intro- og ekstrovert og denne listen kan fortsette.

Detsom er felles for kvinner jeg har falt for:

1: Direkte, faste blikk

2: Hyppige smil

3: Liker å bevege seg 

4: Behersker og/eller verdsetter praktiske ferdigheter

5: Aksepterer fakta og liker en god analyse

6: ….og er selvsagt glad i masse, variert og gjerne litt pikant sex

• Hjerte 1
Skrevet
Snok1 skrev (2 minutter siden):

Det som er perfekt for én tenner ikke en annen. Noen har veldog sterke preferanser til alder, lengde, hårfarge, puppestørrelse eller andre kroppstrekk. Menns (og kvinners) smak varierer vilt.

Selv har jeg tilnærmet ingen sterke preferanser som går på utseende. Jeg har falt for kvinner som er mærke og lyse, korte og høye, lang utdanning og ingen utdanning, intro- og ekstrovert og denne listen kan fortsette.

Detsom er felles for kvinner jeg har falt for:

1: Direkte, faste blikk

2: Hyppige smil

3: Liker å bevege seg 

4: Behersker og/eller verdsetter praktiske ferdigheter

5: Aksepterer fakta og liker en god analyse

6: ….og er selvsagt glad i masse, variert og gjerne litt pikant sex

👍

AnonymBruker
Skrevet

Hva er da en perfekt kvinnekropp? Jeg slutter meg til det som er skrevet over om fast blikk, smil og vilje til bevegelse. Da gjør det ikke noe, verken med appelsinhud, pupper som henger eller grått hår. 

Anonymkode: c99c0...bfb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tidligere har jeg alltid avfeid overvektige kvinner, og ikke kikket mye på disse, heller snudd meg etter pinnedyr, men i det siste har jeg lagt merke til at noen av disse litt lubne damene kan ha ganske fine, runde rumper og pupper, til tross for at formen i sin helhet er heller oval heller enn timeglass. Tenker liksom at det kanskje ikke hadde vært verdens undergang alikevel.

Vet ikke om standardene mine er på vei over et stup på grunn av nevrose som følger av at jeg har begynt å miste håret, eller om dette simpelthen er en del av modningsprosessen, pleide jo heller ikke å få meg selv til å like oliven da jeg var yngre, men nå kan jeg spise et helt glass.

Anonymkode: 38bde...f14

• Liker 1
Skrevet

Hva er perfekt, fake damer i sosiale medier som mange kvinner streber etter å se ut som? 

Kjæresten min har mage, overvektig, og generelt en del på kroppen som hun ikke er fornøyd med, men jeg synes uansett hun er utrolig vakker og sexy, verre at hun ikke ser det selv. Merket meg at veldig mange kvinner er usikre pga de ikke har "perfekt" kropp, men man trenger ikke det for å være vakker, sexy og deilig, det er viktig å huske! For hvor mange ser "perfekt" ut? 9 av 10 ganger så stemmer ikke denne usikkerheten overens med virkeligheten, så ta til dere de komplimentene dere får, og ikke tro folk sier det bare for å si det, for det er garantert mye som er attraktivt og fint med kroppen selv om man har mage og strekkmerker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at du har trumfkortet ditt mellom benene. Dersom du er normalt oppegående og sympatisk, vil du bli elsket for det meste, i kraft av den du er som person, og trumfkortet ditt. Alt annet blir bagateller.

Anonymkode: 206ad...5df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil si at du har trumfkortet ditt mellom benene. Dersom du er normalt oppegående og sympatisk, vil du bli elsket for det meste, i kraft av den du er som person, og trumfkortet ditt. Alt annet blir bagateller.

Så at hun har fitte, og er ok oppegående er nok? Da skal det ikke så mye til, hos deg

Anonymkode: 68f6e...37d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så at hun har fitte, og er ok oppegående er nok? Da skal det ikke så mye til, hos deg

Anonymkode: 68f6e...37d

Kan det egentlig bli noe bedre da? Som kvinne selv synes jeg at det høres bra ut at hun har fitte og er oppegående. For jeg har ingen spesiell "type" kvinne jeg tiltrekkes av. Det kan være så mangt.

Anonymkode: 296b8...1d6

• Hjerte 1
Skrevet
Minianni skrev (10 timer siden):

Til alle menn der ute,
Hva vi dere si til oss damer som tenker en del på at kroppene våre ikke er perfekte, magen, puppene, osv? 

Dere tar feil og har et syn på kropp som har blitt forledet av media. Tenk på mote. Mange motedesignere er homofile menn og liker damer som er så tynne at de minner om menn. Det skaper et skjønnhetsideal som er i tynneste laget. 

Dama mi har utviklet seg oppigjennom årene, og er fortsatt veldig sexy, men med klart høyere vekt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

På sikt er det personligheten som teller. Det er noen folk man ønsker å bruke tiden sammen med, og da er ikke fettprosenten noe tema.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, for min del handler det mye om helse. Appelsinhud, strekkmerker og at brystene taper mot tyngdekraften er naturlig. 

Overvekt, flatrumpe, osv. er selvforskyldt, og ikke interessant for min del.

Anonymkode: 0bc7a...59c

AnonymBruker
Skrevet

Kona mi har noen kilo for mye, strekkmerker etter fødsler og pupper som har ammet 2 barn. For meg er hun den mest perfekte som finnes. Sånn er det bare 🙂 

Anonymkode: 5ccad...b78

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, si noe fint om noe man kanskje ikke synes er fint? Nærmeste jeg kommer på kan være er at det meste dere kvinner ikke har av kropp som menn liker kan dere enkelt gjøre noe med vha trening og kosthold med forbehold om at dere ikke har bikka 40+ og blitt gammel. Det er mao ingen grunn til å sutre. 

Det kvinner liker med menn derimot er ikke noe menn kan gjøre noe med. Som feks høyde, hakeparti, og pikkstørrelse. 

Allikevell er det helt akseptert at dere åpent slenger ut disse kriteriene, men om en mann sier han ikke digger feite damer så er han en gris. 🧐

Anonymkode: 93386...238

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er mer spennende med en kropp som ikke er såkalt perfekt. En kropp med særpreg. Tigerstriper er vakkert. Og man blir ikke mindre sexy av cellulitter. Det er uansett utstrålingen som er avgjørende, ikke hårfarge, alder eller antall kilo. Men det er ikke dermed sagt at man bare kan la kroppen forfalle. 

Endret av Navnet Mitt
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...