AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Min datter skal ha en bukse fra Juicy couture og er 12 år. Ca 158-160 cm høy, veldig slank med litt former, men for det meste veldig slank. Jeg blir så usikker på om hun skal ha str xxs eller xs. Kjedelig å bestille feil og må styre med å returnere. Skjønner det kan bli litt vanskelig for dere å svare uten å se hun, men har noen erfaring og vil tippe hvilken størrelse som er best for hun? Anonymkode: d5dc1...512
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min datter skal ha en bukse fra Juicy couture og er 12 år. Ca 158-160 cm høy, veldig slank med litt former, men for det meste veldig slank. Jeg blir så usikker på om hun skal ha str xxs eller xs. Kjedelig å bestille feil og må styre med å returnere. Skjønner det kan bli litt vanskelig for dere å svare uten å se hun, men har noen erfaring og vil tippe hvilken størrelse som er best for hun? Anonymkode: d5dc1...512 Min datter er like gammel og ganske lik i i høyde og kropp. Hun har akkurat kjøpt en sånn bukse, og xs ble alt for stor. Veldig lang i beina. Så hun måtte ha xxs og den var også noe lang i beina. Anonymkode: 37939...f79
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min datter er like gammel og ganske lik i i høyde og kropp. Hun har akkurat kjøpt en sånn bukse, og xs ble alt for stor. Veldig lang i beina. Så hun måtte ha xxs og den var også noe lang i beina. Anonymkode: 37939...f79 Ok, tusen hjertelig takk for raskt svar. Da må det bli xxs her også 😊 Anonymkode: d5dc1...512
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, tusen hjertelig takk for raskt svar. Da må det bli xxs her også 😊 Anonymkode: d5dc1...512 Ja, det vil jeg absolutt anbefale👍🏻 Anonymkode: 37939...f79
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Hvordan gikk det, passet den? Datteren min er også ca. 158 høy og jeg vurderer å bestille en slik bukse til henne i dag. Anonymkode: 53979...f82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå