Gå til innhold

Hvilken størrelse bør jeg velge, ang datter og Juicy couture bukse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter skal ha en bukse fra Juicy couture og er 12 år. Ca 158-160 cm høy, veldig slank med litt former, men for det meste veldig slank. Jeg blir så usikker på om hun skal ha str xxs eller xs. Kjedelig å bestille feil og må styre med å returnere. Skjønner det kan bli litt vanskelig for dere å svare uten å se hun, men har noen erfaring og vil tippe hvilken størrelse som er best for hun? 

Anonymkode: d5dc1...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min datter skal ha en bukse fra Juicy couture og er 12 år. Ca 158-160 cm høy, veldig slank med litt former, men for det meste veldig slank. Jeg blir så usikker på om hun skal ha str xxs eller xs. Kjedelig å bestille feil og må styre med å returnere. Skjønner det kan bli litt vanskelig for dere å svare uten å se hun, men har noen erfaring og vil tippe hvilken størrelse som er best for hun? 

Min datter er like gammel og ganske lik i i høyde og kropp. Hun har akkurat kjøpt en sånn bukse, og xs ble alt for stor. Veldig lang i beina. Så hun måtte ha xxs og den var også noe lang i beina. 

Anonymkode: 37939...f79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min datter er like gammel og ganske lik i i høyde og kropp. Hun har akkurat kjøpt en sånn bukse, og xs ble alt for stor. Veldig lang i beina. Så hun måtte ha xxs og den var også noe lang i beina. 

Ok, tusen hjertelig takk for raskt svar. Da må det bli xxs her også 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, tusen hjertelig takk for raskt svar. Da må det bli xxs her også 😊

Ja, det vil jeg absolutt anbefale👍🏻

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det, passet den? :) Datteren min er også ca. 158 høy og jeg vurderer å bestille en slik bukse til henne i dag.

Anonymkode: 53979...f82

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...