Gå til innhold

Prinsdal, er det Oslos mest uglamorøse bydel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjørte nettopp forbi og det så jo ikke ut der. Eneboliger med avskallet maling, knuste vinduer og presenning istedet for å sette inn nye vinduer. Persienner på halv tolv. Huff og huff. Til og med Vestli er mer sjarmerende. Kunne du bodd på Prinsdal? 

Anonymkode: 96d47...7af

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Prinsdal er et høl, det er sikkert. En del det ødelagte Oslo Sør-Øst, sammen med Holmlia, Mortensrud, Klemetsrud og Bjørndal. Gang wars territorium.

Anonymkode: d2618...e94

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prinsdal er jævlig stygt område. 

Anonymkode: 712d1...a74

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Prinsdal er et høl, det er sikkert. En del det ødelagte Oslo Sør-Øst, sammen med Holmlia, Mortensrud, Klemetsrud og Bjørndal. Gang wars territorium.

Anonymkode: d2618...e94

Jeg syns det er hakket mer sjarmerende på Holmlia faktisk, jeg så ikke like mye forfall der som jeg så i Prinsdal. Jeg forstår at alle ikke har like god råd altså, det er ikke det. Men om man skal ha enebolig, så vet man jo at det følger med vedlikehold også. Og om man ikke er handy, så får man leie inn noen da. Alle eneboligene er vel ikke kommunale heller? 

Må si at jeg hadde blitt meget deprimert om jeg skulle bodd sånn. Lurer på hvordan det ser ut innvendig, når det er så fælt utvendig. Var et kultursjokk for meg dette her altså. Selv bor jeg på Ekeberg, der det er mer orden. Ser ikke sånt her. 

Anonymkode: 96d47...7af

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...