AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Ok, kort oppsummert. Skal være ca 5 uker på vei, men har hatt små blødninger av og til. På tirsdag fikk jeg 3+ på test, samme på onsdag. Idag fikk jeg plutselig 2-3, men da jeg tok en i kveld igjen fikk jeg 3+. Har testet masse fordi jeg har blødd. Det at jeg fikk 2-3 er vel ikke noe godt tegn akkurat? Anonymkode: c749a...feb
Sofakona Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Beste er å ta en blodprøve med 2 dagers mellomrom 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): Beste er å ta en blodprøve med 2 dagers mellomrom Har tatt første, skal ta nr 2 i morgen. Men er for stressa, så har testet hjemme også.. Anonymkode: c749a...feb
HeleneHS Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Det er sikkert ikke det du vil høre, men resultatet kommer ikke til å endre seg hvis du tester ofte. Går det bra så går det bra, går det galt så går det galt. Hvis det er uskyldige blødninger trenger du ikke gjøre noe, hvis det er abort, så kan du ikke gjøre noe. Prøv å slappe av, gjør litt yoga eller meditasjon og så venter du på blodprøvesvar ❤️ 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå