AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg opplevde blødning i forbindelse med eggløsning i går. Første gang. Leser at det betyr at man kan være ekstra fertil. Noen som har opplevd å bli gravid etter ovulasjonsblødning? Anonymkode: 42eb9...970
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Jeg tolket det som at en vet at en har eggløsning, og dermed er i den perioden hvor en kan bli gravid. At det er det de mener med ekstra fertil, altså. Jeg hadde ovalusjonsblødning to ganger i løpet av tiden vi prøvde, ble redd noe var galt, og googlet. Jeg ble ikke gravid de syklusene jeg hadde slik blødning. Anonymkode: 563e3...e42
Sofakona Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 21.09): Jeg opplevde blødning i forbindelse med eggløsning i går. Første gang. Leser at det betyr at man kan være ekstra fertil. Noen som har opplevd å bli gravid etter ovulasjonsblødning? Anonymkode: 42eb9...970 Blødningen kommer vel ikke før 1 dag etter eggløsning? De fleste blør ikke på selve dagen. Og det jeg mener ha lest at de som får en bløding..bare får en liten prikk med blod. Om man blør mer en det kan de komme av etter sex eller spotting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå