AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Hvordan vil du definere den Anonymkode: 8081d...ead
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 En kropp som har på seg sommerklær. Anonymkode: 28251...265 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Bodyshame. Noe dritt som media og influensere har foret oss med de par siste tiårene. Anonymkode: 5546c...3fd 3 2
Nevrosererroser Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Et skikkelig tåpelig utrykk. Som om noen kropper har mer eller mindre rett til å eksistere på sommeren. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Jeg ser for meg feite, røde nordmenn på stranden 😳 Anonymkode: 9db0b...332
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 En kropp du føler deg vel i på stranda. Hvilken størrelse og fasong den har får være opp til hver enkelt. Anonymkode: 93eb2...d97 1
skreppamedleppa Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Det er vel en kropp en har om sommeren det vel... Alle er innehaver av en sommerkropp. Men for å svare litt utfyllende så tenker jeg at sommerkropp ofte =brukskropp og som viser tegn på at den er ute mer enn om vinteren. Om vinteren er en langt mer polstret, 3 lag med ull and so on, mens kroppen kommer mer frem om sommeren.. For min del innebærer sommerkroppen ofte blåmerker, barberingskutt, myggstikk, jeg slenger meg uti et vann eller sjø, trakker på et blåskjell får litt rifter her og der... En kropp som viser at den blir brukt rett og slett og som er ute og er med på livet Gjerne som har fått litt farge, det er sommerkroppen... Jag vet at det begynte med den slanke/trente kroppen men sommerkroppen har for meg absolutt ingenting med bodyshame å gjøre! Det er en # gravide, tykke, tynne, smale, solbrune, solbrente, støle, lave, trente, høye and do on bruker på some, har absolutt ingenting med bodyshame å gjøre i det hele tatt, og folk som fremdeles mener det kan ikke ha vært på some de siste årene og sett #sommerkroppen. Utrykket er blitt allemannseie og godt er det😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 En kropp som det er lagt litt innsats i. Anonymkode: 94388...68c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 Den tradisjonelle sommerkroppen velger jeg bestemt å ta avstand fra. Alle har en kropp, en helårskropp og alle kropper er bra nok. Anonymkode: 8e1b6...d7f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 skreppamedleppa skrev (10 minutter siden): Det er vel en kropp en har om sommeren det vel... Alle er innehaver av en sommerkropp. Men for å svare litt utfyllende så tenker jeg at sommerkropp ofte =brukskropp og som viser tegn på at den er ute mer enn om vinteren. Om vinteren er en langt mer polstret, 3 lag med ull and so on, mens kroppen kommer mer frem om sommeren.. For min del innebærer sommerkroppen ofte blåmerker, barberingskutt, myggstikk, jeg slenger meg uti et vann eller sjø, trakker på et blåskjell får litt rifter her og der... En kropp som viser at den blir brukt rett og slett og som er ute og er med på livet Gjerne som har fått litt farge, det er sommerkroppen... Jag vet at det begynte med den slanke/trente kroppen men sommerkroppen har for meg absolutt ingenting med bodyshame å gjøre! Det er en # gravide, tykke, tynne, smale, solbrune, solbrente, støle, lave, trente, høye and do on bruker på some, har absolutt ingenting med bodyshame å gjøre i det hele tatt, og folk som fremdeles mener det kan ikke ha vært på some de siste årene og sett #sommerkroppen. Utrykket er blitt allemannseie og godt er det😊 Her ekskluderer du alle som ikke har de bruksmulighetene. Er du bleik og ikke har bruksmerker så hører ikke kroppen til. Anonymkode: 63637...2b5 1
Flintis Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En kropp du føler deg vel i på stranda. Hvilken størrelse og fasong den har får være opp til hver enkelt. Anonymkode: 93eb2...d97 Jeg vil si dette. For min del er jeg ikke der enda i år, kanskje et annet år.
skreppamedleppa Skrevet 13. juli 2023 #12 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her ekskluderer du alle som ikke har de bruksmulighetene. Er du bleik og ikke har bruksmerker så hører ikke kroppen til. Anonymkode: 63637...2b5 Joda alle har en sommerkropp, jeg refererer til hvordan min kropp er. Og hva jeg også ser irl. Men selvsagt viss en bare sitter inne, trekker for gardiner, ikke bruker kroppen sin i det hele tatt, ikke går tur, ikke er mer ute om sommeren enn om vinteren og bare sitter passivt inne så har en vel den kroppen som en da får av det, (og da kan en heller ikke klage på resultatet av det...) og det er nok ikke den kroppen en ser mest om sommeren da de uansett sitter inne likevel.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #13 Skrevet 13. juli 2023 Sommerkroppen skal være veltrent og sommerbrun i media sitt bilde. Helt idiotisk ord å bruke! Jeg heier på helårs kroppen!! En sterk kropp som bærer man gjennom hverdagen og holder seg frisk. Man må gjerne starte hardtrening i januar for å se deiligst mulig ut på sommeren… men hvem bryr seg? Jeg er selv slank/ normal og trener ikke. Så ikke noe stramme muskler her.. jeg ser daglig alle typer kropper og kunne ikke brydd meg mindre Anonymkode: d275b...97a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #14 Skrevet 14. juli 2023 En kropp som man blir kåt av å se på. Det behøver ikke være modellkropp, men en kropp som man ser er sunn og frisk og der personen tar vare på seg selv. God helse er sexy! Anonymkode: 41d67...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #15 Skrevet 14. juli 2023 Du tar kroppen du har. Så tar du sommeren. Vipps, en sommerkropp. Har ikke noe å si hvordan du ser ut, vær ute og ikke skjul deg selv. Anonymkode: d7049...a49 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #16 Skrevet 14. juli 2023 Den kroppen jeg har på sommeren. Strengt tatt lik vinterkroppen bare litt brunere. Anonymkode: a2484...018
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #17 Skrevet 14. juli 2023 Noe man har jobbet for, tenker jeg. At det er en forskjell på deg fra vinteren til sommeren. Har selv aldri hatt "sommerkropp". Anonymkode: fc2cc...ea7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #18 Skrevet 14. juli 2023 solbrun, slank og litt trent kropp Anonymkode: 5babc...da0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #19 Skrevet 14. juli 2023 Overvektige har tatt over samfunnet dessverre. "bodypositivity" har blitt en emneknagg bare overvektige gir seg rett til å bruke, og prøver noen tynne med "sommerkroppen" så driver de med body shame🙄 Tåpelig, sommerkroppen er et utrykk der også tynne, trente og sommerbrune kropper kan ha rett til et utrykk for at en er stolt og glad i kroppen sin Anonymkode: 53e01...4c2
smilo Skrevet 14. juli 2023 #20 Skrevet 14. juli 2023 skreppamedleppa skrev (23 timer siden): Det er vel en kropp en har om sommeren det vel... Alle er innehaver av en sommerkropp. Men for å svare litt utfyllende så tenker jeg at sommerkropp ofte =brukskropp og som viser tegn på at den er ute mer enn om vinteren. Om vinteren er en langt mer polstret, 3 lag med ull and so on, mens kroppen kommer mer frem om sommeren.. For min del innebærer sommerkroppen ofte blåmerker, barberingskutt, myggstikk, jeg slenger meg uti et vann eller sjø, trakker på et blåskjell får litt rifter her og der... En kropp som viser at den blir brukt rett og slett og som er ute og er med på livet Gjerne som har fått litt farge, det er sommerkroppen... Jag vet at det begynte med den slanke/trente kroppen men sommerkroppen har for meg absolutt ingenting med bodyshame å gjøre! Det er en # gravide, tykke, tynne, smale, solbrune, solbrente, støle, lave, trente, høye and do on bruker på some, har absolutt ingenting med bodyshame å gjøre i det hele tatt, og folk som fremdeles mener det kan ikke ha vært på some de siste årene og sett #sommerkroppen. Utrykket er blitt allemannseie og godt er det😊 Som jeg skulle skrevet det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå