Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var barndomsvenniner. Hele barneskolen hang vi sammen fra 3.klasse og frem til jeg 7.klasse , så flyttet jeg til et sted veldig langt unna. Vi mistet kontakten.❤️nå ser jeg hun skal flytte til byen jeg bor i. Kan jeg ta kontakt med henne og spørre om å møtes? Virker det rart etter så mange år og ta kontakt. Tror ikke hun kjenner så mange her hvor jeg bor heller😊 

Anonymkode: 420b3...277

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville syntes det var veldig rart. Dere har trolig lite til felles.

Anonymkode: ca5f1...39f

• Nyttig 2
Skrevet

Nei kjør på. Høres koselig ut🫶🏼

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-09 skrev (Akkurat nå):

Nei kjør på. Høres koselig ut🫶🏼

Enig, det hadde vore merkelig viss du ikkje sa noko. 

Anonymkode: 4acd6...2bb

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor så negativ? Hvem vet. Kan no være dem har mere til felles enn dem trur. Det finner man ikke ut før man møtes. Jeg møtte ei venninne som jeg ikke har snakka med på 20 år. Var som vi aldri hadde vært fort ifra hverandre. Mye mimring og fliring. 

Anonymkode: 3fe53...196

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av oss vet hva hun vil tenke. Har selv blitt kontaktet etter 40 år av tidligere nabo. Bodde på et lite sted, begge familiene var innflyttere, foreldre kolleger, så mange tilknytningspunkter. Hun hadde sett navnet mitt og oppdaget at vi hadde kontor i samme bygning.  Tok med meg søsteren min og vi hadde alle en svært hyggelig kveld. 

Sier vedkommende nei, er det ok. Møtes dere kan det være hyggelig selv om det ikke blir flere treff 

Anonymkode: edc8d...e27

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør det 🙂

Anonymkode: 19e0e...3ce

• Liker 3
Skrevet

Så koselig, kjør på. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare å ønske henne velkommen til nytt sted, og være åpen for å møtes for litt lokalomvisning eller en kopp kaffe - og la det være opp til henne? :)

Kanskje blir det ikke mer enn at en er på hils med hverandre, men koselig å bli husket på uansett.

Anonymkode: 1aadf...571

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville syntes det hadde vært mer naturlig om jeg hadde møtt henne tilfeldig først og slått av en prat på butikken og en av oss hadde foreslått å ta en kaffe, enn om jeg bare hadde fått en melding ut av det blå. Men det er jo bare å spørre. 

Anonymkode: 3d473...2ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres hyggelig ut. Dere merker fort om dere fortsatt har kjemi som voksne. 

Anonymkode: 4ffea...af5

• Liker 3
Skrevet

Kjør på! Tenker det verste som kan skje er at det ikke blir noe av..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare koselig det. Ikke rart i det hele tatt.

Anonymkode: ee6d9...16a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare hyggelig og helt ufarlig. Det at du tar kontakt binder dere til ingenting. Det er bare veldig hyggelig gest som kan føre til et vennskap eller ikke. Ingen skade skjedd  

Anonymkode: e04a8...ff0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å hva så? Må man ha alt til felles for å ta opp kontakten? Å skal man unngå å ta opp kontakten i fare for å ikke ha det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig hyggelig, jeg hadde i hvert fall satt stor pris på det om det var jeg som var nyinnflyttet😊

Anonymkode: 3a6ab...a83

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ta kontakt og la det være opp til henne om dere skal møtes fysisk. 

Jeg ble kontaktet av ei tidligere venninne etter 20 år. Det var kjempekoselig, og vi fikk mange fine samtaler. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt stor pris på det!! 

Ta kontakt via feks messenger, og ikke gå rett på et forslag om å møtes. Da kan du kjenne deg litt frem til hva som faller seg naturlig. 

Anonymkode: a52e9...567

Skrevet

Så koselig! Det var jo bare geografisk forflytning som gjorde at vennskapet i sin tid svant hen, ikke uvennskap eller en smell dere mellom. Jeg ville syntes det var hyggelig å bli kontaktet slik hvis jeg var i din venninnes posisjon. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...