Gå til innhold

Sydentur, bikini og opp i vekt. Gruer meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg tykk og skal på sydentur om en uke. Alle jeg reiser med er tynn. Jeg fødte for et år siden. Gikk opp en del. Ingen komplikasjoner så det burde vært mulig å gå ned en del frem til nå, men jeg har vært lat...Nå gruer jeg meg til ferie. Bikini og sommerklær. Føler jeg ser gravid ut enda. 

Syns nok det er ekstra fælt da jeg fra 20-30år veide 15-20kg for mye. Var så slank tre år før jeg ble gravid igjen og nå veier det samme som før😔 

Hvordan føle seg finere? Har prøvd å finne klær som kler meg, men syns det er vanskelig.

Anonymkode: 18436...bc3

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du må begynne med hodet. Si at du er perfekt. Denne kroppen har bært fram et liv. Wow. Det er fantastisk det. Så kommer kg av senere. Bare begynn i det små. Men mest så må du endre tankesettet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler meg tykk og skal på sydentur om en uke. Alle jeg reiser med er tynn. Jeg fødte for et år siden. Gikk opp en del. Ingen komplikasjoner så det burde vært mulig å gå ned en del frem til nå, men jeg har vært lat...Nå gruer jeg meg til ferie. Bikini og sommerklær. Føler jeg ser gravid ut enda. 

Syns nok det er ekstra fælt da jeg fra 20-30år veide 15-20kg for mye. Var så slank tre år før jeg ble gravid igjen og nå veier det samme som før😔 

Hvordan føle seg finere? Har prøvd å finne klær som kler meg, men syns det er vanskelig.

Anonymkode: 18436...bc3

Hallo. Det tar fort minst 1 til 3 år å komme seg igjen. Dessuten kan noe av mageflesket etter fødsel være helt umulig å bli kvitt. Jeg ble tynn jeg, valgte å gå opp igjen. Fordi magen ble ikke borte og så gravid ut. Og lei av alle spm ang det. 

Anonymkode: 07a14...0be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På et tidspunkt følte jeg meg mye bedre i badedrakt. Og fikk da også tilbake selvtilliten ved bassenget. 

Anonymkode: 5b4bf...66a

Skrevet

Med mindre man ikke klarer å se at man er fin som man er nå så skal det godt gjøres å finne klær som fikser det.

Gi faen i kroppen og nyt syden turen. Så finner du heller frem litt treningslyst når du kommer hjem igjen om du vil gjøre noe med vekt situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg tykk, eller er du tykk (overvektig)? 

Anonymkode: 7be24...a67

Skrevet

Alle skjønner at en med et så lite barn ikke nødvendigvis er superslank. Ett år er ikke lenge, og kroppen har vært opptatt med å komme seg og passe på en liten baby, ikke med å bli tynn.

Og i syden er det alltid folk i alle størrelser. Noen helt opplagt fornøyde med seg selv og noen som virker veldig opptatte av å dekke seg til. Og det er helt uavhengig av vekt hvilken kategori folk tilhører, man ser tynne folk med badeskjørt og badedrakt og rundere folk med bitte små trekantbikinier. Alt er liksom greit, ingen bryr seg. Det viktigste er å finne noe man slapper av i og så bare jobbe med å ikke bry seg for hardt. 

Vet det ikke er lett, men jeg tenker det har lite med vekt å gjøre og mest med egne krav til eget utseende. Noe andre ikke er så opptatte av, de er opptatte av seg selv.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon, eller... mitt barn er 3 år, jeg er bare for lat.

Men uansett, føler meg feit, slapp og utrent. Gruet meg voldsomt til å ta på meg bikini neste uke.Men så kjøpte jeg meg badedrakt med litt holdin effekt på magen! Og det hjalp utrolig mye. 
Jeg er fortsatt lubben, men det ser mye bedre ut med badedrakt.

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte akkurat det samme før min tur  til syden i fjor høst. Men bestemte meg for å gi fa*n og kosa meg på stranda i bikini sammen med min venninne med "normal" kropp. Er ingen som reagerer, for det er kropper i alle størrelser og fasonger der. 

Anonymkode: e7371...d71

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk aktivitet hjelper på selvfølelsen. Svøm, gå turer, jogg, spill volleyball eller annet du liker når du er på ferien. Du skriver at du er frisk, og det er noe du kan glede deg over. 

Anonymkode: 10afb...103

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...