Gå til innhold

Har blitt såra om størrelse før, og har begynt å tenne på ting som jeg IKKE vil tenne på!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et par forholder der damene har ment at jeg ikke er bra nok, noe som har gått inn i hodet på meg i flere år og fortsetter.

Nu har jeg lagt merke til at jeg har begynt å tenke ganske negativt om meg selv og begynner å bli tent av å bli snakket ned på.
Dette er noe jeg hater, og vil ikke tenne på dette.. Jeg synes det skader selvtilitten min høyt.. Men for en rar grunn så har jeg begynt å snakket litt på den måten at dama mi skal snakke om det..

Og jeg prøver så hardt og stoppe meg selv.

har noen tips om hvordan jeg kan forandre tanke gangen før jeg går i en sti der jeg ikke kommer meg ut av?

Heldigvis for meg så sier dama mi at jeg er bra nok for henne, og at hun ikke vil forandre meg og det er jeg evig takknemlig før.

Jeg forstår at dette er en type fetish, men igjen dette er noe jeg ikke vil tenne på! Men så fort jeg er kåt så kommer det automatisk i tankene mine og jeg greier ikke å rive det fra meg!

jeg passerer snart 32 år..

Help!

Anonymkode: 65b33...097

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke den rareste fetisjen jeg har hørt om, men den høres ikke særlig nevenyttig ut for deg og selvfølelsen din.

Jeg regner med det er penis-størrelsen du sikter til? Kjæresten min har veldig liten, den minste jeg noen gang har prøvd. Men nå er det nå engang sånn at det er mannen jeg er glad i, og ikke (bare) p****n hans. Han snakker seg/den ned selv, og er smertelig klar over at den ikke er stor. Jeg synes det er skikkelig kjipt når han gjør det – hva skal jeg si, liksom? Nei, den er ikke stor (det må man kunne si høyt) – men jeg har ikke lyst til å være med på å rakke ned på han eller den uansett.

Kanskje du heller kan fantasere om nye/andre måter å ha sex eller tilfredsstilles på, uten så mye penisfokus? Det er mye annet gøy man kan gjøre og! 😁

Anonymkode: b1aa5...aeb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke den rareste fetisjen jeg har hørt om, men den høres ikke særlig nevenyttig ut for deg og selvfølelsen din.

Jeg regner med det er penis-størrelsen du sikter til? Kjæresten min har veldig liten, den minste jeg noen gang har prøvd. Men nå er det nå engang sånn at det er mannen jeg er glad i, og ikke (bare) p****n hans. Han snakker seg/den ned selv, og er smertelig klar over at den ikke er stor. Jeg synes det er skikkelig kjipt når han gjør det – hva skal jeg si, liksom? Nei, den er ikke stor (det må man kunne si høyt) – men jeg har ikke lyst til å være med på å rakke ned på han eller den uansett.

Kanskje du heller kan fantasere om nye/andre måter å ha sex eller tilfredsstilles på, uten så mye penisfokus? Det er mye annet gøy man kan gjøre og! 😁

Anonymkode: b1aa5...aeb

Takk for tilbakesvar :)

Hun klager aldri på hvordan jeg koser med henne, har aldri fått noe negativt svar om det. Hun sier hun alltid e fornøyd, blir super våt og kåt hele tiden.

Jeg er ca 13cm, på en god dag 14..  I mitt hode føler jeg at det er lite, men kanskje det er bare noe som sitter i hodet mitt... Kanskje jeg er på det normale.

Må bare få hodet mitt til å begynne å tenke mere positivt, for livet e før kort til å bare ha negative tankeganger.

AnonymBruker
Skrevet

Gå til psykolog slik at du får jobbet med det som tydeligvis har vært traumatisk for deg. Det å bli snakket så ned av den som skal stå deg nærmest, det er en form for psykisk vold. Og du har hatt to slike forhold. Virker som om det du har ikke nødvendigvis er en fetisj, men nesten en form for selvskading. Det er ikke uvanlig.

Ellers enig med første som svarer. Ikke fokuser særlig på penis, den er bare en liten del av det å ha sex. Størrelsen er dessuten svært lite viktig for de fleste. Det er hvilken kjemi man har med sexpartneren og hvordan begge to er sammen om å skape god sex som er viktig.

Desidert beste sexen jeg har hatt var med en som (iflg. ham selv) hadde en penis under snittet.

Anonymkode: 84c79...04a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er hvorfor man advarer mot bdsm, fordi det for veldig mange er en selvskade man egentlig ikke vil eller har godt av å tenne på. Ydmykelse går jo under bdsm. I alle andre sammenhenger ville man kalt det for psykisk vold (og fysisk vold når det blir fysisk), så vi får kalle en spade for en spade og slutte å seksualisere traumeskader. 

Det du trenger er psykolog for å jobbe med hvordan mobbingen og trakasseringen har skapt uønskede og ubevisste mønstre i det. Når man lærer mer om hvordan hjernen fungerer kan man også omprogrammere den og komme ut av det selvskadende tiltrekningsmønsteret. Det er ikke flaut å gå til psykolog med dette, og du trenger ikke fortelle at du tenner på det om du ikke vil, bare det å jobbe med det du har vært gjennom vil hjelpe deg. 

Anonymkode: 0669f...2b2

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå til psykolog slik at du får jobbet med det som tydeligvis har vært traumatisk for deg. Det å bli snakket så ned av den som skal stå deg nærmest, det er en form for psykisk vold. Og du har hatt to slike forhold. Virker som om det du har ikke nødvendigvis er en fetisj, men nesten en form for selvskading. Det er ikke uvanlig.

Ellers enig med første som svarer. Ikke fokuser særlig på penis, den er bare en liten del av det å ha sex. Størrelsen er dessuten svært lite viktig for de fleste. Det er hvilken kjemi man har med sexpartneren og hvordan begge to er sammen om å skape god sex som er viktig.

Desidert beste sexen jeg har hatt var med en som (iflg. ham selv) hadde en penis under snittet.

Ser du nettopp skrev din størrelse. Han jeg hadde desidert best sex med, hans penis var 1-2 cm kortere enn din, og ikke spesielt tykk heller.  Men for en sex vi hadde sammen 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk til alle svarene jeg har fått inntil nå.

Blir å ta kontakt med fastlegen og søke om å få psykolog. Det kan stemme at  det er en form for selvksading, med tanke på jeg selv vet hvor dette bærer meg og hvor jeg havner. 

<3 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tusen takk til alle svarene jeg har fått inntil nå.

Blir å ta kontakt med fastlegen og søke om å få psykolog. Det kan stemme at  det er en form for selvksading, med tanke på jeg selv vet hvor dette bærer meg og hvor jeg havner. 

❤️

Det er bra at du ser det og tar tak i det. Lykke til ❤️

Anonymkode: 0669f...2b2

Skrevet

Jeg har samme tenningen selv, og er helt klar på at det også finnes en mørk side av dette. Jeg har snakket med flere som sliter, men også mange som lever godt med denne tenningen. Det viktigste du sier, er at det skader din egen selvtilliten høyt. Da er det en stor grunn til å ta tak i det. Slik det er nå, fungerer det ikke. Du trekker også kjæresten din ufrivillig inn i dette. Dersom du vil spille ut en slik tenning, må du være sikker på at hun også ønsker det. Denne tenningen er ikke for alle. Langt derifra. Jeg ville oppsøkt en profesjonell tredjepart for å sortere tankene mine dersom jeg var deg. Kanskje også hjelp til å forklare det skikkelig til dama di. 

Du har en helt normal penis, men du har hatt noen dårlige opplevelser med den. Sorteringen vil da gå i hvorfor dette har ført til en tenning, og om det er ønskelig å fjerne/moderere, eller om du bare skal lære deg å leve med den. Mange med denne tenningen har opplevd en håpløshet, der de har hatt flere dårlige opplevelser, og tror dermed denne tenningen er den eneste måten de kan knytte seg til seksualitet og forhold på. Så det er ikke en tenning som opprinnelig er der, men man lærer seg på en måte et nytt tenningsmønster. For min del har den vært der så lenge jeg kan huske, men jeg forstod det ikke skikkelig før jeg var godt voksen. Derfor har jeg også omfavnet det. Det er uansett kun en liten del av meg, som jeg ikke må leve ut. Jeg tar det bare som en bonus når det skjer. Men jeg var også innom en mørk periode etter noen dårlige opplevelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker også at det i våre nære slektninger blant de store apene, så er det en alfahann som har seg og resten av hannene må gi fra seg plassen. Så jeg tenker primatenes psyke har et "kammer" hvor man føler det er riktig og givende å bli "beta". 

Men det betyr ikke at det er sunt eller noe å fremdyrke.

Anonymkode: ce2a2...1e6

Skrevet

Jeg synes det er supert at du ser dette og har lyst til å gjøre noe med det! Og hu dama di høres bra ut. 🙂 

Jeg har hatt en del komplekser selv. Og de var ikke akkurat positive for sexlivet. Det løsnet veldig for meg da jeg lærte om noe som kalles «Negative Automatiske Tanker (NAT)». Ideen er at situasjoner og assosiasjoner kan utløse automatiske tanker. Og tanker gir følelser. Greia er at du ikke kan stoppe slike tanker - de er automatiske. Jeg ble ofte sint på meg selv for at jeg tenkte tanker jeg ikke ville tenke, men å stoppe automatiske tanker fungerer ikke. Det som derimot fungerer er å bestemme hva du skal tenke nest. Jeg bestemte meg rett og slett for at hvis jeg tenker A (negativ automatisk tanke), så vil jeg tenke B (positiv tanke jeg selv har valgt). Og etterhvert tenkte jeg automatisk den positive tanken og den negative ble mer og mer borte.
f.eks. Situasjon: Dere har sex -> «Den er så liten. Jeg vil hun skal kritisere den.» osv. -> Frustrasjon, verdiløshet osv. -> «Hun er fantastisk. Og jeg elsker sexen vår. Jeg er glad jeg har en påle og vet hvordan jeg skal bruke den!» (Eller noe annet du har bestemt deg for å tenke.)
Hvis du gjør dette over tid, tror jeg det negative blir borte. Det skjedde i alle fall for meg. 🙂
(Jeg har skrevet litt mer om det her.)

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ser du nettopp skrev din størrelse. Han jeg hadde desidert best sex med, hans penis var 1-2 cm kortere enn din, og ikke spesielt tykk heller.  Men for en sex vi hadde sammen 😊

Er dere sammen nå? Og hva fungerer?

Anonymkode: 8a832...e57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for tilbakesvar :)

Hun klager aldri på hvordan jeg koser med henne, har aldri fått noe negativt svar om det. Hun sier hun alltid e fornøyd, blir super våt og kåt hele tiden.

Jeg er ca 13cm, på en god dag 14..  I mitt hode føler jeg at det er lite, men kanskje det er bare noe som sitter i hodet mitt... Kanskje jeg er på det normale.

Må bare få hodet mitt til å begynne å tenke mere positivt, for livet e før kort til å bare ha negative tankeganger.

Du er helt gjennomsnittlig, som er perfekt. Noen kvinner har kanskje en stor penis-fetisj, men de fleste ønsker og er veldig fornøyd med en helt gjennomsnittlig penis.

Jeg hadde blitt veldig lei meg om min samboer insisterte på at jeg umulig kan være fornøyd med penisstørrelsen hans. Jeg ville jo forstått at det er hans egen usikkerhet som snakker, men om han hele tiden tok det opp ville jeg kjapt blitt usikker på ting selv. Tror han at jeg lyver? Tror han at han vet bedre enn jeg hva jeg foretrekker? Respekterer han meg så lite at han antar at jeg ikke vet hva jeg liker og ikke liker?

Om kjæresten din hele tiden insinuerte at puppene hennes var alt for små og at du umulig kunne være fornøyd med de, og tilsynelatende ignorerte deg hver gang du forsøkte å fortelle henne at du absolutt elsker puppene hennes som de er, hva ville du følt? 

Når du føler et behov for å ta opp penisstørrelsen din med kjæresten, ikke tenk over hvilken effekt det har på deg, men tenk på hvilken negativ effekt det vil ha på din kjære og forholdet deres.

Mennesker med usikkerheter, angst, depresjon etc, er veldig fokusert på seg selv. Jeg mener det ikke som kritikk; jeg slet med angst og depresjon i lang tid. Man blir veldig selvsentrert. Når man får rettet fokuset utover, har man mindre tid og energi på å rette kritikken innover.

Du er i et forhold, og det betyr at du har et ansvar for å aktivt jobbe for at din kjære føler seg bra i ditt nærvær, og at forholdet deres er godt og stabilt. Du bør derfor tenke over hvordan din usikkerhet påvirker henne. Det innebærer også at du alltid jobber for å ta tak i egne problemer. Snakk med fastlegen og få hjelp. 

Anonymkode: 89864...89c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har hatt et par forholder der damene har ment at jeg ikke er bra nok, noe som har gått inn i hodet på meg i flere år og fortsetter.

Nu har jeg lagt merke til at jeg har begynt å tenke ganske negativt om meg selv og begynner å bli tent av å bli snakket ned på.
Dette er noe jeg hater, og vil ikke tenne på dette.. Jeg synes det skader selvtilitten min høyt.. Men for en rar grunn så har jeg begynt å snakket litt på den måten at dama mi skal snakke om det..

Og jeg prøver så hardt og stoppe meg selv.

har noen tips om hvordan jeg kan forandre tanke gangen før jeg går i en sti der jeg ikke kommer meg ut av?

Heldigvis for meg så sier dama mi at jeg er bra nok for henne, og at hun ikke vil forandre meg og det er jeg evig takknemlig før.

Jeg forstår at dette er en type fetish, men igjen dette er noe jeg ikke vil tenne på! Men så fort jeg er kåt så kommer det automatisk i tankene mine og jeg greier ikke å rive det fra meg!

jeg passerer snart 32 år..

Help!

Kan jeg spør hvor stor du er, Ts? 

Anonymkode: c44a7...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Husk at det du føler, tenner på, at du har liten, og realitetsorienteres om dette TS, er det en annen mann som  føler, tenner tilsvarende på. Under dette kommer dette å forstå at dette er en del av å være del av flokken. I flokken har ulike medlemmer ulik funksjon, og med det finner hvert medlem nytelse i sin rolle. 

Paradoksalt, men sant. De fleste vil kunne oppleve å ha ulike funksjoner i flokken, men er du i ytterpunktene, her han med stor/liten, så kan du lettere innfinne deg med hva du er. Er du en av de i midten, vil det forekomme mer usikkert, da gjerne situasjonsavhengig, hva vil kvinnene ha.

Dette forklarer det potensiale som ligger i temaet, størrelse. Vi menn har problemer med erkjennelsen, om det som ikke er gitt, og med det at sexlivet flyter lettere for han med stor, eller som i din situasjon, er liten, fordi det er mer gitt.

Kanskje er du heldig sådann, du kan dyrke din rolle, være maks hva du kan bidra med. Du som mann defineres ikke av kuken alene. Mer av vesen og hva du faktisk leverer for at flokken skal ha et godt liv. I det ligger ditt potensiale, der grunnlaget for at du skal ivaretas, at du innimellom slippes til, slik at du faller til ro og kan fortsette å være snill.

.

Anonymkode: 95abb...fc2

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (14 timer siden):

Jeg synes det er supert at du ser dette og har lyst til å gjøre noe med det! Og hu dama di høres bra ut. 🙂 

Jeg har hatt en del komplekser selv. Og de var ikke akkurat positive for sexlivet. Det løsnet veldig for meg da jeg lærte om noe som kalles «Negative Automatiske Tanker (NAT)». Ideen er at situasjoner og assosiasjoner kan utløse automatiske tanker. Og tanker gir følelser. Greia er at du ikke kan stoppe slike tanker - de er automatiske. Jeg ble ofte sint på meg selv for at jeg tenkte tanker jeg ikke ville tenke, men å stoppe automatiske tanker fungerer ikke. Det som derimot fungerer er å bestemme hva du skal tenke nest. Jeg bestemte meg rett og slett for at hvis jeg tenker A (negativ automatisk tanke), så vil jeg tenke B (positiv tanke jeg selv har valgt). Og etterhvert tenkte jeg automatisk den positive tanken og den negative ble mer og mer borte.
f.eks. Situasjon: Dere har sex -> «Den er så liten. Jeg vil hun skal kritisere den.» osv. -> Frustrasjon, verdiløshet osv. -> «Hun er fantastisk. Og jeg elsker sexen vår. Jeg er glad jeg har en påle og vet hvordan jeg skal bruke den!» (Eller noe annet du har bestemt deg for å tenke.)
Hvis du gjør dette over tid, tror jeg det negative blir borte. Det skjedde i alle fall for meg. 🙂
(Jeg har skrevet litt mer om det her.)

Dette!!!!!! 🏆

Husk å snakk med kjæresten din, ts! Det høres ut som du har funnet ei flott dame. 13-14 cm er ikke lite, du har bare vært uheldig med tidligere damer!! ❤️ Min eks hadde penis som var 6-7 cm når den var stiv, men du så spennende vi hadde det med å finne stillinger som funket 🤩 (Det var helt andre grunner enn penisen som gjorde at det ble slutt!!!). Hvis det er naturlig for dere, kanskje du kan få henne til å fremsnakke penisen din, istedenfor å snakke den ned? Min mann elsker når jeg suger og  forteller han hvor deilig jeg syns han er!!! Det er hele pakka kjæresten din vil ha, ikke en gigapenis 🥰🥰🥰

Anonymkode: b6d7d...815

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...