AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Del Skrevet 13. juli 2023 Hei. Ikke fått mens etter jeg sluttet med ppiller (9mnd siden). Tatt en kur med femar (5mg), fikk ingen pos el-test, og er nå 39 dager siden jeg startet femar-kuren. Neg gravid-test. Har ikke fått mensen heller. Har noen av dere startet på kuren igjen uten å få mensen? Jeg vet ikke når jeg skal starte? Gyn sa; start ny kur 3 dag inn i mensen, men nå når jeg ikke får mens vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. I tvil om syklusen bare er lang, pcos. Gyn har sommerstengt, så lite råd å få der. Anonymkode: 44f93...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. juli 2023 #2 Del Skrevet 13. juli 2023 Ville fått piller for å sett i gang en mens før du starter på ny kur og da hadde jeg tatt dobbel kur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Del Skrevet 15. juli 2023 Hvorfor har du ikke fått noe for å starte blødning? Høres merkelig ut, de fleste får for eksempel Provera for å starte blødning for så å ta letrozol. Anonymkode: d8bd5...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. juli 2023 #4 Del Skrevet 16. juli 2023 Spør om provera. Ikke begynn på noe ny runde med letzerol før du får blødninger igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå