AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Hei. Ikke fått mens etter jeg sluttet med ppiller (9mnd siden). Tatt en kur med femar (5mg), fikk ingen pos el-test, og er nå 39 dager siden jeg startet femar-kuren. Neg gravid-test. Har ikke fått mensen heller. Har noen av dere startet på kuren igjen uten å få mensen? Jeg vet ikke når jeg skal starte? Gyn sa; start ny kur 3 dag inn i mensen, men nå når jeg ikke får mens vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. I tvil om syklusen bare er lang, pcos. Gyn har sommerstengt, så lite råd å få der. Anonymkode: 44f93...fe3
Laura80 Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Ville fått piller for å sett i gang en mens før du starter på ny kur og da hadde jeg tatt dobbel kur. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #3 Skrevet 15. juli 2023 Hvorfor har du ikke fått noe for å starte blødning? Høres merkelig ut, de fleste får for eksempel Provera for å starte blødning for så å ta letrozol. Anonymkode: d8bd5...491 1
Sofakona Skrevet 16. juli 2023 #4 Skrevet 16. juli 2023 Spør om provera. Ikke begynn på noe ny runde med letzerol før du får blødninger igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå