AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg lurer på om det er det jeg kan ha fått? Jeg har hatt en litt forstørret indre kjønnsleppe; men gynekologen så ikke noe galt da jeg var der for noen uker siden. Jeg har hatt den samme leppen opphovnet, som en klump, 2 ganger tidligere men da vokste den seg større på 2 timer bare og var kjempe vond. Nå er den bare forstørret og litt ubehag - ikke smerter og ikke smerter når jeg tørker meg eller går på do. Jeg hadde også samleie for 2 dager siden og dette begynte igår ettermiddag/kveld. Heldigvis ikke blitt verre men heller ikke mye bedre (det er på stedet hvil, om jeg kan si sånn). Flere som har slitt med sånt etter sex? Evt hva gjorde dere for å unngå det og hvor lenge gikk dere med ubehag der nede? Må også legge til; det klør ikke, det svir ikke, det er ikke smerter av noe slag - bare litt ubehag. Vanskelig å forklare skikkelig. At det svir når man tisser i 1 dag er jeg vant med, og det går bra sånn sett nå. Brukte vannbasert glidemiddel og kondom. Anonymkode: b8145...641
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Kan være latexallergi, jeg opplever det samme med latexkondom men har ikke gått til lege å fått allergi påvist. Har kjøpt latexfrie kondomer hos kondomkongen.no eller noe sånt og da får jeg ikke samme plage. Det snakkes lite om men er 1 av 10 som har latexallergi og om du har nikkelallergi er sjansen større Anonymkode: 59cab...eec
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan være latexallergi, jeg opplever det samme med latexkondom men har ikke gått til lege å fått allergi påvist. Har kjøpt latexfrie kondomer hos kondomkongen.no eller noe sånt og da får jeg ikke samme plage. Det snakkes lite om men er 1 av 10 som har latexallergi og om du har nikkelallergi er sjansen større Anonymkode: 59cab...eec Får man ikke masse sår/blemmer eller utslett ved evt allergi? Mener søsteren min snakket om at jeg kanskje kunne ha det, siden både hun og moren min har allergien og ja, jeg har nikkelallergi + andre allergier 😅 Tusen takk for svar TS Anonymkode: b8145...641
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Får man ikke masse sår/blemmer eller utslett ved evt allergi? Nei det gjør man ikke, eller behøver hvertfall ikke. Å "bare" hovne opp er vanlig. Ville prøvd allergivennlig kondom om jeg var deg Du kan også teste ut med kondom på dildo og se om du får samme irritasjon da eller ikke Anonymkode: 59cab...eec
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på om det er det jeg kan ha fått? Jeg har hatt en litt forstørret indre kjønnsleppe; men gynekologen så ikke noe galt da jeg var der for noen uker siden. Jeg har hatt den samme leppen opphovnet, som en klump, 2 ganger tidligere men da vokste den seg større på 2 timer bare og var kjempe vond. Nå er den bare forstørret og litt ubehag - ikke smerter og ikke smerter når jeg tørker meg eller går på do. Jeg hadde også samleie for 2 dager siden og dette begynte igår ettermiddag/kveld. Heldigvis ikke blitt verre men heller ikke mye bedre (det er på stedet hvil, om jeg kan si sånn). Flere som har slitt med sånt etter sex? Evt hva gjorde dere for å unngå det og hvor lenge gikk dere med ubehag der nede? Må også legge til; det klør ikke, det svir ikke, det er ikke smerter av noe slag - bare litt ubehag. Vanskelig å forklare skikkelig. At det svir når man tisser i 1 dag er jeg vant med, og det går bra sånn sett nå. Brukte vannbasert glidemiddel og kondom. Anonymkode: b8145...641 Vanskelig å si. Trenger bilder. Anonymkode: 8a485...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå