Gjest Uinnligget Bonnie Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Mannen min snorker så forferdelig..... Like før jeg flytter permanent ut av soverommet. Han snorker uansett sovestilling. Noen som har tips, som ikke innebærer operasjon, vurderer det og... Virker disse snorkemidlene? Hjelp, blir snart desperat....!
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 Hadde en periode jeg snorka masse, da kjøpte jeg snorkespray. Og den gjorde ting mye verrre! Jeg bare sluttet av meg selv, mulig din mann også gjør det?
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 Samboer snorket litt mindre etter at han startet med nesespray. Reseptpliktig og mot allergi. Bør uansett få sjekket opp hos øre-nese-halsspesialist. Dersom han har pustestopp i løpet av natta så bør det gjøres noe med selv om det innebærer en operasjon.
tobo Skrevet 14. januar 2006 #4 Skrevet 14. januar 2006 Æsj - hater det jeg også. Råd: 1. Legge seg før han. 2. Ørepropper. 3. Lure i han sovemedisin, slik at han sovner i godstolen. 4. Slanke han hvis han er overvektig.
Gjest Snorker som fy! Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Æsj - hater det jeg også. Råd: 1. Legge seg før han. 2. Ørepropper. 3. Lure i han sovemedisin, slik at han sovner i godstolen. 4. Slanke han hvis han er overvektig. Dette er kanskje en gammel tråd, men det får bare våge seg. Vil nok si at disse rådene som du gir er så som så. Råd 3 og 4 er jo helt på luggeføre!! Hva skal vitsen være med å lure i han sovemedisin?? Og råd nr. 4: Slanke han... Dette høres jo unektelig ut som om han er en feit, gammel hund eller hankatt... Hjelper liksom litt lite å tvangsslanke han hvis han ikke vil det selv. :S Jeg snorker selv og faktisk også i våken tilstand. Jeg har som toppen av dumhet opplevd at folk har dunket bort i meg for å "holde meg våken" så jeg ikke skulle snorke, bare med det resultat at jeg ble mer og mer forbannet på dette idiotiet. Da forestilte jeg meg for mitt indre øye at jeg "slo dem i hjel med en fluesmekke"... Og ta ikke dette bokstavelig. JEG ER IKKE VOLDELIG!! Bare så det er sagt.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Dette er kanskje en gammel tråd, men det får bare våge seg. Vil nok si at disse rådene som du gir er så som så. Råd 3 og 4 er jo helt på luggeføre!! Hva skal vitsen være med å lure i han sovemedisin?? Og råd nr. 4: Slanke han... Dette høres jo unektelig ut som om han er en feit, gammel hund eller hankatt... Hjelper liksom litt lite å tvangsslanke han hvis han ikke vil det selv. :S Jeg snorker selv og faktisk også i våken tilstand. Jeg har som toppen av dumhet opplevd at folk har dunket bort i meg for å "holde meg våken" så jeg ikke skulle snorke, bare med det resultat at jeg ble mer og mer forbannet på dette idiotiet. Da forestilte jeg meg for mitt indre øye at jeg "slo dem i hjel med en fluesmekke"... Og ta ikke dette bokstavelig. JEG ER IKKE VOLDELIG!! Bare så det er sagt. Hva foreslår du da?
Gjest Ulva35 Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Her i huset funker faktisk snorkespray. Den som brukes er en som heter Silence og den funket fra natt 1. Viktig å ikke spise eller drikke noe i løpet av natten etter at man har sprayet
Gjest Portis Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Om han er stor av störrelse så kan det hjelpe på å forslå litt slanking. Ikke nödvendigvis bli tynn som ei nål, men få bedre kondis, sunnere kropp, bedre blodomlöp etc. Pass på å ha det så rent som mulig på soverommet, ikke la plagg ligge rundt, törk stöv og vask gulvet/stövsug ofte. Pass på å luft skikkelig, men vär aktsom for stöv utenfra og/eller pollen. Snorkespray har jeg hört har hjulpet mange.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå