AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg er egentlig en lite overflatisk jente. Jeg kan like veldig mange forskjellige menn og personlighet er helt klart viktigst for meg. Derfor trykker " ja" på alt jeg syntes er attraktivt og såkalte helt normale menn og de som er litt under også fordi jeg syntes det er viktig å kunne gi personer som ikke er kjempekjekke en sjangse også. de kan jo være snille , og da blir man jo automatisk penere også. men ingen av disse helt normale mennene skriver først til meg. I steden skriver såkalte " bodybuildere" til meg og er veldig ivrige. Men jeg ønsker jo helst å snakke med helt normale menn. Men hvorfor skriver alle bodybuilderene til meg? er det en konkurranse for dem å møte flest damer?. Litt sånn at de tar " alt" i forhold til gjennomsnittsmannen?. Flere som får mye oppmerksomhet fra " trenerne" men lite fra gjennomsnittsmannen ? har vert helt siden jeg lagde tinder som 18 åring. Har hatt lange pauser innimellom. Anonymkode: 5ad94...1e0
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Så hvorfor liker du de hvis du ikke vil snakke med de? Anonymkode: 1fdc5...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Det er fordi bodybuilder normalt sett har et forstyrret selvbilde, og tror alle elsker dem. Har vært forsket på dette. Anonymkode: 01da6...d1d 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Men de mennene du vil ha kan jo ikke vite at du er interessert før du skriver til dem Anonymkode: 85e6b...e16 2
Gjest Elooon Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Er ikke bodybuildere normale menn? Kan ikke du ta først kontakt med de du vil ha kontakt med?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Fordi de har bedre selvtillit og sannsynligvis fordi de har høyere libido og sexlyst og derfor er mere frempå med alle damene. Anonymkode: e2244...142 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 De propper i seg alskens testosteron preparater og får en sexlyst som ligner en krysning mellom en kanin og en apekatt, så da mest sannsynlig ute etter en ting. Men hvorfor sveiper du på sånne da? De har jo ofte bilder av kropp i bioen. Anonymkode: de123...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 Det høres ut som om du aldri har vært på Tinder. De sender deg ikke meldinger uten at det er en match der. Eller er det bolere som har catfishet deg med bilder av normale sveklinger? Jeg skjønner ingenting her. Anonymkode: 1378c...22c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 Mannen min er bodybuilder. (Doper seg ikke) I fitnessmiljøet finnes det alle typer mennesker. At man liker å trene, betyr verken at man er overfladisk, eller ikke normal. Min mann er verdens snilleste, den som har behandlet meg best, den mest ujålete, og jeg liker at vi kan trene sammen 🥰 Anonymkode: de035...b3e
Michaelhe Skrevet 14. juli 2023 #10 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er egentlig en lite overflatisk jente. Jeg kan like veldig mange forskjellige menn og personlighet er helt klart viktigst for meg. Derfor trykker " ja" på alt jeg syntes er attraktivt og såkalte helt normale menn og de som er litt under også fordi jeg syntes det er viktig å kunne gi personer som ikke er kjempekjekke en sjangse også. de kan jo være snille , og da blir man jo automatisk penere også. men ingen av disse helt normale mennene skriver først til meg. I steden skriver såkalte " bodybuildere" til meg og er veldig ivrige. Men jeg ønsker jo helst å snakke med helt normale menn. Men hvorfor skriver alle bodybuilderene til meg? er det en konkurranse for dem å møte flest damer?. Litt sånn at de tar " alt" i forhold til gjennomsnittsmannen?. Flere som får mye oppmerksomhet fra " trenerne" men lite fra gjennomsnittsmannen ? har vert helt siden jeg lagde tinder som 18 åring. Har hatt lange pauser innimellom. Anonymkode: 5ad94...1e0 Som kvinne burde du ha for lengst forstått at det ikke finnes noe slikt som "normale menn". Derfor må man ta det man får.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #11 Skrevet 14. juli 2023 Bodybuildere er gjennomgående ustabile folk. Hold deg unna. Kjenner godt til miljøet. Anonymkode: 01da6...d1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå