Gå til innhold

Erfaringer med tøybind

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vil dele erfaringer dere har med tøybind, og kanskje komme med anbefalinger om typer man kan kjøpe eller mønster/stoff som er gode?

Selv blør jeg veldig lite, og bruker totalt 2-4 bind på en mens, så jeg trenger ikke noe som er veldig tjukt eller tar masse blod. Tar gjerne i mot tips til typer som kan passe til meg.

Anonymkode: d1fcf...dcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere her inne som bruker det, har jeg sett før. Du kan også google for å sjekke ut nettsider som selger det. 

Anonymkode: d9063...516

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testet før og synes problemet var at de flyttet på seg, satt ikke godt nok på plass. Nå bruker jeg menskopp, men har tenkt å teste menstrusene fra lindex, det kan jo hende det kan være verdt å teste de for deg og. (Elsker menskoppen altså, men kan være greit å ha flere alternativer.) 

Anonymkode: 980a9...ba6

Skrevet

Sjekk denne tråden: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mens som utarter seg i litt rykk og napp. Plutselig kan det komme en del blod og jeg synes ikke den nye typen, tynne Libresse-bind klarer å absorbere dette. Tøybind fungerer derfor bedre. Men jeg bruker det kun om natta og når jeg er hjemme. Virker styrete å skulle ta det med ut og  brukte binde hjem igjen.

Anonymkode: c33a4...3a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...