AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Er det noen som vil dele erfaringer dere har med tøybind, og kanskje komme med anbefalinger om typer man kan kjøpe eller mønster/stoff som er gode? Selv blør jeg veldig lite, og bruker totalt 2-4 bind på en mens, så jeg trenger ikke noe som er veldig tjukt eller tar masse blod. Tar gjerne i mot tips til typer som kan passe til meg. Anonymkode: d1fcf...dcd
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 Det er flere her inne som bruker det, har jeg sett før. Du kan også google for å sjekke ut nettsider som selger det. Anonymkode: d9063...516
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har testet før og synes problemet var at de flyttet på seg, satt ikke godt nok på plass. Nå bruker jeg menskopp, men har tenkt å teste menstrusene fra lindex, det kan jo hende det kan være verdt å teste de for deg og. (Elsker menskoppen altså, men kan være greit å ha flere alternativer.) Anonymkode: 980a9...ba6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Skrevet 20. juli 2023 Jeg har mens som utarter seg i litt rykk og napp. Plutselig kan det komme en del blod og jeg synes ikke den nye typen, tynne Libresse-bind klarer å absorbere dette. Tøybind fungerer derfor bedre. Men jeg bruker det kun om natta og når jeg er hjemme. Virker styrete å skulle ta det med ut og brukte binde hjem igjen. Anonymkode: c33a4...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå