exictence Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Har truffet en jeg har vært kjæreste med i noen mnd. Han er så god og snill, hensynsfull, omsorgsfull. Han er opptatt av at jeg har det godt, spør meg om hva jeg vil mm. Men han sier for lite om hva HAN egentlig vil. Det er tiltrekkende når mannen sier at "jeg har lyst.....å være med deg osv." i stedet for å alltid spørre om jeg har lyst. Uff, nå høres jeg pirkete ut. Han vil jo. Men det er hyggelig å høre det, og det å høre komplimenter osv. En annen ting er at han er dårlig på å beregne tid. Han sier alltid ifra når han f.eks blir forsinket. Det er ok, men ikke når det er så ofte forsinkelser. La heller være å si noe om tid på forhånd. Jeg sa ifra om det en gang. Da skjerpet han seg i noen dager før det ble som før igjen. En annen ting er at når han inviterer på middag, har han ikke begynt når jeg kommer. Når jeg inviterer, har jeg gjort alt klart. Vel, vel, noe sukk fra meg. Nå skjedde det nettopp igjen. Fikk en melding om at han er 1/2 time forsinket. (Jeg visste det inni meg, men håpet). Synes jeg ikke har lov til å være skuffet, men det er jeg. Synes du jeg kn si ifra om dette, eller er jeg bare smålig? Jeg føler meg smålig, men man føler jo det man føler. Endret 13. juli 2023 av exictence
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Dette er personligheten hans. Det du forteller om alt det andre at DET er tiltrekkkende er en annen personlighet og en annen mann. Visste du ikke disse tingene før dere ble kjærester? Anonymkode: bb31f...e95 1
exictence Skrevet 13. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette er personligheten hans. Det du forteller om alt det andre at DET er tiltrekkkende er en annen personlighet og en annen mann. Visste du ikke disse tingene før dere ble kjærester? Anonymkode: bb31f...e95 Kanskje visste jeg litt om det. Men vi har jo ikke vært sammen så lenge, så vi blir jo mer og mer kjent. Jeg setter så stor pris på så mange ting med ham, så har tenkt at dette kan vi snakke om og komme til å møte hverandre. Vi får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå