Gå til innhold

Når skal man slette Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en mann på Tinder og har vært hos han i tre helger, vi holder hender, kysser, er på fester sammen . Har truffet vennene hans og familen, men når skal jeg slette tinder? Har ikke turt å ta det opp, både  jeg og han er jo der enda. Hva har dere andre gjort?

Anonymkode: cfb1e...5e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville bare ha sagt det i en samtale at du har slettet Tinder og du vil ha fokus på dere to? Gjør det minst mulig komplisert, tenker når dere allerede har møtt venner og familie så er det innafor å si det man tenker og føler :)

Anonymkode: 51641...f76

Skrevet (endret)

Høres ut som tiden er overmoden for å deaktivere/slette Tinder nå, ja.

Endret av Bombasi
AnonymBruker
Skrevet

Om begge er interessert i hverandre og ønsker å bevare den andre, så vil Tinder bli uinteressant. Personlig ikke noe jeg hadde giddet å stresset med å avklare. Om det gjør deg usikker, så ta en snakk med han om det. Spør hvordan han forholder seg til Tinder nå. Helt greit å spør om :) 

Anonymkode: 4ba69...0af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Traff en mann på Tinder og har vært hos han i tre helger, vi holder hender, kysser, er på fester sammen . Har truffet vennene hans og familen, men når skal jeg slette tinder? Har ikke turt å ta det opp, både  jeg og han er jo der enda. Hva har dere andre gjort?

Slett med en gang. Ikke ta det opp, eller det kan du jo. Men jeg tok det ikke opp, hvorfor det liksom. Det er jo en selvfølge at man sletter tinder etter at man har truffet en man vil være sammen med

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (18 minutter siden):

Slett med en gang. Ikke ta det opp, eller det kan du jo. Men jeg tok det ikke opp, hvorfor det liksom. Det er jo en selvfølge at man sletter tinder etter at man har truffet en man vil være sammen med

Gidder jo ikke å slette når han har det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil du være sammen med ham etter alt dere har hatt, og han fremdeles er på tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til min at jeg likte å kun date en om gangen, da er det selvsagt naturlig å logge ut av Tinder og ikke opprette ny kontakt med noen så lenge relasjonen pågår

Anonymkode: 5ac0d...a1d

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (4 minutter siden):

Vil du være sammen med ham etter alt dere har hatt, og han fremdeles er på tinder?

Jeg er jo selv på tinder og ingen av oss har tatt det opp

Skrevet (endret)

Kjæresten min skrev kort tid etter første date at han kun logget seg inn på tinder for å tekste med meg, jeg sa en uke senere at jeg hadde skjult kortet mitt og slettet appen (men hadde fortsatt bruker), og til det svarte han at han ikke var interessert i å møte andre og kanskje skulle slette selv.
Noen få dager senere slettet jeg selve brukeren uten å si ifra til ham, for å ikke legge noe ytre press på ham, før jeg noen dager etter det overhørte ham og hans kompiser der han fortalte dem at han hadde slettet appen 😊 

For oss var det ikke helt nødvendig å ta «den praten», og det har mer eller mindre direkte blitt antydet og sagt fra begge at vi har vært eksklusive siden vi møttes:) 

Men ta en prat med kjæresten din, TS

Endret av citysaint
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva om han tenker det samme?

Anonymkode: 490f0...467

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 17.41):

Jeg har aldri tatt det opp. Bare selv gått ut av Tinder når jeg liker ham godt og vi er mye sammen.

Hvorfor skal du og ikke ham ta det opp, mener du?

Men altså, jeg hadde verken forventet av ham å ta det opp, hadde tatt det som en selvfølge, og også gjort det selv.

• 3 måneder senere...
Skrevet
exictence skrev (På 14.7.2023 den 21.20):

Jeg har aldri tatt det opp. Bare selv gått ut av Tinder når jeg liker ham godt og vi er mye sammen.

Hvorfor skal du og ikke ham ta det opp, mener du?

Men altså, jeg hadde verken forventet av ham å ta det opp, hadde tatt det som en selvfølge, og også gjort det selv.

Jeg tok det opp, vi slettet tinder begge og er sammen nå.

• Hjerte 1
Skrevet

Mannen min sendte meg melding etter første overnatting og skrev at han hadde slettet tinder så jeg kom måtte kontakte han på snap eller messenger fremover 😊 deaktiverte og slettet selv appen etter det

Anonymkode: e5295...e68

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tok det opp, vi slettet tinder begge og er sammen nå.

Fint :)

❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 17.41):

Hvorfor er du på Tinder når du er sammen med ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...