AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg er utrolig forelska i han og jeg vil ikke at han skal forlate meg, vi har vært sammen nå i et år uten sex, han har ikke presset meg til å ha det med han og er respektfull, men han sier han vil ha det og er litt lei av å vente, han er 18 og jeg er 18. jeg er redd for at han kommer til å forlate meg etter sex fordi jeg ikke er så god på det eller at han mister følelser etter sex. Jeg er bare veldig stresset, burde jeg bare ha sex med han eller ikke? Jeg skjønner at han har ventet lenge nå, og Kanksje er lei av å vente. Dette er en gutt jeg vil ha for alltid og har sterke følelser for. Anonymkode: 76c5e...d46
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Pippi Lotta skrev (Akkurat nå): Men har du lyst til å ha sex da? Ja litt, men jeg har mye bekymringer rundt det, vil ikke bli forlatt. Hva hvis han hele tiden bare har ventet på dette tidspunktet for så forlate meg (bruke meg for sex?) eller er det lite sannsynligvis for det siden han har vært sammen med meg i ett år nå? Anonymkode: 76c5e...d46
Pippi Lotta Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Det finnes i gen garanti for noe. Sansynligvis er han jo glad i deg om dere har vært sammen i 1 år, samtidig er det litte sannsynlig at du blir sammen med ungdomskjæresten resten av livet. Prøv å tenke på hva du ønsker å gjøre, forholdet kan ta slut i morgen eller aldri uansett om du venter eller ikke. Så du bør jo gjøre det du har lyst til 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Hvis du har lyst til å ha sex synes jeg du skal gjøre det. Med mindre du er religiøs er 18 år et fint tidspunkt for å miste jomfrudommen, og du er heldig som kan gjøre det med en kjæreste du kjenner godt. Hvis han brukte deg for sex ville han vært long gone for lenge siden. Samtidig er det lite sannsynlig at dere vil være sammen resten av livet, som en over her også skriver. Anonymkode: b2508...a1a 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Ta det veldig gradvis. Klining, petting, osv. ikke gjør noe du ikke har lyst til. Anonymkode: 0571e...1e4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Faktisk så vil jeg tro at sjansen er større for at han dumper deg om du ikke vil ha sex. Han kommer til å finne seg ei som han er mer seksuelt kompatibel med enn deg. Ha sex hvis du har lyst. Anonymkode: 388c8...cfa 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 Om du er bekymret for at han skal gå, er det ikke bedre å bare hoppe i det da? Blir bare verre om du venter. Anonymkode: d4ca5...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du er bekymret for at han skal gå, er det ikke bedre å bare hoppe i det da? Blir bare verre om du venter. Anonymkode: d4ca5...0e2 Jeg har tilknutningsforstyrrelse og hadde ikke taklet dersom han forlot meg ETTER sex, jeg hadde takla om han forlot før jeg hadde sex med han. Anonymkode: 76c5e...d46 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 Jeg har forståelse for at en 18 år gammel gutt har lyst til å ha sex med en han har vært sammen med i et år. Og synes for å være ærlig det er en ok grunn for dumping, han er ikke drittsekk fordi om. Anonymkode: b2508...a1a 7
sebra Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har tilknutningsforstyrrelse og hadde ikke taklet dersom han forlot meg ETTER sex, jeg hadde takla om han forlot før jeg hadde sex med han. Anonymkode: 76c5e...d46 Man har aldri noen garantier for at noen ikke skal forlate deg. Om du så venter 5 år så kan han eller nye typen forlate deg dagen etter. Men ikke ha sex hvis du ikke ønsker det selv. Endret 13. juli 2023 av sebra 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #12 Skrevet 13. juli 2023 sebra skrev (1 minutt siden): Man har aldri noen garantier for at noen ikke skal forlate deg. Om du så venter 5 år så kan han eller nye typen forlate deg dagen etter. Men ikke ha sex hvis du ikke ønsker det selv. Hvorfor gifter folk seg da? Hvis gutten vil vente med å gjøre det etter dere er gift betyr det at han faktisk liker deg som venter? Anonymkode: 76c5e...d46
ThereGoesBob Skrevet 13. juli 2023 #14 Skrevet 13. juli 2023 Jeg hadde blitt veldig skuffa hvis dama mi hadde spurt noen vilt fremmede mennesker om hun skulle ha sex med meg eller ikke. Tenk litt på det. 2
Virrevirrevapp Skrevet 13. juli 2023 #15 Skrevet 13. juli 2023 Om han forlater deg tror jeg ikke har å gjøre med om dere har sex. Men dette med at du sier at du sliter med tilknytning.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #16 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja litt, men jeg har mye bekymringer rundt det, vil ikke bli forlatt. Hva hvis han hele tiden bare har ventet på dette tidspunktet for så forlate meg (bruke meg for sex?) eller er det lite sannsynligvis for det siden han har vært sammen med meg i ett år nå? Anonymkode: 76c5e...d46 Tror du han hadde giddet å vente et helt år, og det uten å prøve å presse deg til det, om han ikke var oppriktig glad i deg? Jeg tviler på at en fyr som kun er ute etter sex, hadde giddet. Du nevnte også en plass at du er redd han skal miste interessen fordi du ikke har erfaring, men om han er voksen nok, så skjønner han jo at du trenger tid på å bli trygg og komfortabel med sex. Har han mye erfaring selv? Og til slutt, det finnes ingen garantier for noe her i livet, og om det blir slutt en gang, så vil du komme gjennom det. Jeg sliter med bla tilknytning selv, lang historie. Og jeg har blitt forlatt, det er noe det verste jeg har gått gjennom som voksen, men jeg kom gjennom det, og i dag kan jeg ikke skjønne hva jeg så i han. Om du føler deg klar for sex, og har lyst, så syns jeg du skal kjøre på, og ikke sette begrensninger for deg selv, pga noe kan skje. Anonymkode: c7fcb...d78
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #17 Skrevet 13. juli 2023 Han må ha sterke følelser for deg som orker å vente i et helt år med å ligge med deg. Jeg hadde ikke orka, for å si det sånn. Anonymkode: e5712...c25 2
Silkedyne Skrevet 13. juli 2023 #18 Skrevet 13. juli 2023 Ikke ha sex pga han vil. Den dagen du skal ha sex så ha det fordi DU har følt deg klar i lengre tid for å ha sex og ikke bare noe du ble presset til eller har for å holde på han
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #19 Skrevet 13. juli 2023 Folk har ONS, Sex I fyll og på første date og her kommer du og synes det er rart at kjæresten din vil ha sex med deg? 1 år er altfor mye og hadde jeg vært han, hadde jeg dumpet deg, skjønner ikke at han venter, kanskje muligheter med andre er smale. bare en tanke altså, men slutt å legg deg inn i vrangforestillinger. du har da hatt sex med folk du ikke har vært sammen med, har du ikke? Anonymkode: 6a011...038 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #20 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk har ONS, Sex I fyll og på første date og her kommer du og synes det er rart at kjæresten din vil ha sex med deg? 1 år er altfor mye og hadde jeg vært han, hadde jeg dumpet deg, skjønner ikke at han venter, kanskje muligheter med andre er smale. bare en tanke altså, men slutt å legg deg inn i vrangforestillinger. du har da hatt sex med folk du ikke har vært sammen med, har du ikke? Anonymkode: 6a011...038 Du kan ikke snakke sånn til en 18 år gammel jente. Egentlig ikke til noen, hverken voksne eller barn eller kvinner eller menn. Om man ikke vil ha sex så er det helt greit! Kommentaren din er rapportert for helseskadelig og nedsettende innhold Anonymkode: b9f5b...29d 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå