Gå til innhold

Hjelp! Hva er dette utslettet på rumpa (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er på ferie i "syden". Lå og solte meg da noen oppdaget at jeg har utslett på rumpa. Har ikke barbert meg der og det klør ikke, men ser jo veldig ekkelt ut. Noen som vet hva det kan være? Så kan jeg finne et apotek og forhåpentligvis kjøpe noe som hjelper...Snapchat-1733469125.thumb.jpg.6fd1357db53cb2734e274b8e93424920.jpg

Anonymkode: 1c7d0...081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt ny solkrem og reagert på den? Eller kan det rett og slett være varmeutslett? 

AnonymBruker
Skrevet

Irritert hud grunnet varme og svette. Vil trolig gå bort av seg selv. Kan smøre med en feit hudkrem for å hindre huden i å tørke ut.

Anonymkode: 118e9...271

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere. Ikke solkrem, men varmeutslett kanskje... får se an om det er borte i morgen tidlig 

AnonymBruker
Skrevet

Tok et litt bedre bilde nå 

Snapchat-1835721422.thumb.jpg.8f344b1dc5e1f7f4c0a4fe298f9f41c8.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Varmeutslett, soleksem eller insektsbitt.

Anonymkode: a2560...345

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Soleksem tipper jeg på. Ha på shorts i morgen og de neste dagene som dekker området.

Anonymkode: 38442...172

AnonymBruker
Skrevet

Soleksem kommer da ikke i like firkanter med nokså lik lengde fra hverandre. :klo: 

Anonymkode: 0a90f...b06

• Liker 2
Skrevet

Tipper også. det er soleksem. Om det klør kjøp hydrokortisonkrem , og smør på en tynt lag.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan ser solsenga ut? Ser du har ligget på håndkle, men under det?  Det var ganske symmetrisk det utslettet ditt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
smurfebuss skrev (1 minutt siden):

Hvordan ser solsenga ut? Ser du har ligget på håndkle, men under det?  Det var ganske symmetrisk det utslettet ditt. 

Støtter denne. Ser ut som det kommer fra enten en stol eller solsenga. Har du sittet på et bløt håndkle i tillegg?

Anonymkode: ddd5f...3f9

• Liker 1
Skrevet
smurfebuss skrev (1 minutt siden):

Derfor varme var min første tanke. Det er jo et område som kommer i kontakt med det man ligger på og det kan bli varmt i "syden".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sittet på stol med sånne hullmønster? Vært våt etter bading eller svett/klam? 

Anonymkode: 4dee0...34e

Skrevet

Solstikk/soleksem ? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du sittet på noe siden den er akkurat der?

Anonymkode: e0e0f...7ae

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Takk alle sammen. Satt et kort sekund på en veldig varm stol ja med hullmønster, kom ikke på at det kan ha vært grunnen.  Det svir skikkelig nå, så har nok blitt brent..

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

TS her:

Takk alle sammen. Satt et kort sekund på en veldig varm stol ja med hullmønster, kom ikke på at det kan ha vært grunnen.  Det svir skikkelig nå, så har nok blitt brent..

anbefaler og finne apotek sånn at du kan får kortison krem. Det demper godt, bare husk at har du krem på må du ikke få sol der. Det trenger godt med fuktighet. Unngå sol der i morgen uansett. 

Anonymkode: 06c3b...7ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her:

Da høres det rett og slett ut som brannsår ja.

Ville dekket til, unngått soling og behandlet det som brannsår.

Anonymkode: 01616...ef3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

TS her:

Sinksalve er det aller beste mot brannsår ❤️ 

Anonymkode: 107ec...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...