AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Som mann føler jeg altids at det er vi menn som må gjøre dette draget. Det er vi som må gjøre det meste; karisma, humor, flørting etc. Jeg har aldri sett for meg en kvinne som gjør "drag". Hvordan mener dere kvinner drar på menn? Bortsett fra å være forførende selvsagt Så, hvem er det som egentlig har draget her? Anonymkode: de8f5...658
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Menn... utover å se bra ut gjør kvinner tilnærmet lik ingenting for å få seg ligg. Anonymkode: 86849...641 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Ja, det er menn som står for kurtiseringen.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Menn må prestere ja, mens kvinner kun må eksistere 😄 Anonymkode: 69a72...b2b 1 1
Rosakatt Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Menn... utover å se bra ut gjør kvinner tilnærmet lik ingenting for å få seg ligg. Anonymkode: 86849...641 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn må prestere ja, mens kvinner kun må eksistere 😄 Anonymkode: 69a72...b2b Mysticgirl skrev (37 minutter siden): Ja, det er menn som står for kurtiseringen. Dere har nå sett en kvinne prøve seg på en mann før? Om nei, jeg har, det er fysisk mulig. Tror det er relativt normalt i 2023
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 8 minutter siden, Rosakatt said: Dere har nå sett en kvinne prøve seg på en mann før? Om nei, jeg har, det er fysisk mulig. Tror det er relativt normalt i 2023 Jeg har aldri sett en kvinne prøve seg på meg. Ja jeg har vært med veldig kjekke menn på byen, og de får tilbud for å si det slik. Men det er jo en stor kjønnsforskjell her (i den virkelige verden), hvor mange kvinner har aldri opplevd at noen har prøvd seg på dem liksom? Ingen Anonymkode: 69a72...b2b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 13 minutter siden, Rosakatt said: Dere har nå sett en kvinne prøve seg på en mann før? Om nei, jeg har, det er fysisk mulig. Tror det er relativt normalt i 2023 Og det krever null "drag". Det er null teknikk involvert når en kvinne gjør det. Enten er mannen interessert fra første sekund, eller så er han ikke. Derfor sier man ikke at en kvinne har draget. Anonymkode: 86849...641 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 Det er vel ingen hemmelighet at det er oftest mannen som gjør den jobben, veldig mange kvinner jeg har snakket med om dette er også redde for å ta initiativ, pga de er redd for avvisning, noe som kommer av at de ikke er vandt til å ta den risikoen Selv har jeg aldri hatt noe problemer med å få dame, og blitt ganske mange gjennom årene, men tror jeg kan telle på en hånd hvor det er hun som har sjekket opp og forført meg uten at jeg har tatt noe initiativ først, selv om hun i utgangspunktet er interresert, her har damer mye å lære av menn Anonymkode: 72074...cf1
Isambard Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 Jeg vil si kvinner i praksis gjør like mye eller mer enn menn for å være attraktive. Jeg tror ikke kvinner bevisst går inn for å tiltrekke seg flest mulig menn, men når de først møter Mr. Right gjelder det å ikke se ut og lukte som en dass. Det er kanskje bare et sunt instinkt for alle å være litt forfengelig, selv om man ikke går inn for å sjekke opp noen. Kvinner prøver seg på menn, men ikke på en like åpenbar måte.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #13 Skrevet 13. juli 2023 Så lenge det er mannen som må jobbe for det,er det jo dama som har draget. Anonymkode: dbe15...2e3
Syngemann Skrevet 13. juli 2023 #14 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Det heter "har draget", så da er det vel noe man har og ikke noe man gjør? Noen snakker om at en må jobbe for "å få draget". Men da har man ikke fått draget, man har jobbet for det. Med den logikken så er det - flere damer enn menn som har draget, - flere menn enn damer som jobber for å få draget. (Som de egentlig jobber for) Tror det heter å få draget fordi du er ikke garantert å få draget selv om du jobber for det. Det kan sammenlignes med lotteri. For å komplisere det litt ekstra, så er det også noen situasjoner mange av begge kjønn faktisk kan få draget. Fks ved å ta på seg en uniform(om du kler det) - pilotuniform eller flyvertinne er eksempler på sånne uniformer Når de tar av seg uniformen kan de da risikere å miste draget. Endret 13. juli 2023 av Syngemann
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #15 Skrevet 13. juli 2023 Jeg har draget på begge kjønn. Selv om jeg er hetro, utstråler sikkert noe som jeg ikke er helt sikker på hva er. Anonymkode: 1fa81...7dc
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #16 Skrevet 13. juli 2023 Syngemann skrev (6 timer siden): Det heter "har draget", så da er det vel noe man har og ikke noe man gjør? God presisering. Og det er ikke som sisten, "du har'n" lissom. Den som har draget, trenger bare å la seg sjekke opp. Anonymkode: 8ac86...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå