AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Del Skrevet 13. juli 2023 Det er nå 3 uker siden eggløsning. Jeg har kjent på diverse symptomer fra forrige uke. Blant annet har jeg vært litt uggen og småkvalm av og på, mest om morgenen. Jeg har ikke hatt forstoppelse, men avføringen min har vært hard. Jeg har nylig testet om noe er galt fordi jeg ofte er løs i magen. Nå har den vært hard i to uker i strekk, som er veldig uvanlig for meg. Før i dag hvor jeg har hatt diaré flere ganger. Jeg har også måtte tisse mye mer enn normalt de siste to ukene. Ellers har jeg ikke kjent noe murringer eller ømme bryster. MEN jeg tok en graviditetstest for noen dager siden. Altså 17 dager etter mulig eggløsning. Det vil si 3 dager etter forventet mens. Men den var negativ. Nå har det gått en uke etter forventet mens og har fortsatt ikke fått mensen. Skal ta en test i morgen med morgenurin. Men klarer nesten ikke vente! Har noen opplevd at testen ikke har vist positivt før det har gått nærmere en uke etter man egentlig skulle hatt mensen? Anonymkode: b56cc...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Del Skrevet 13. juli 2023 Jeg fikk mensen sist 2. juni. Tester negativt på Normal sine strimler. Så kan kun bekrefte ditt tilfelle. Venter fortsatt på mensen eller positiv test.. Anonymkode: 29eec...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. juli 2023 #3 Del Skrevet 13. juli 2023 Du har nok ikke hat eggløsning.. eller mye senere eggløsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Del Skrevet 13. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fikk mensen sist 2. juni. Tester negativt på Normal sine strimler. Så kan kun bekrefte ditt tilfelle. Venter fortsatt på mensen eller positiv test.. Anonymkode: 29eec...55e Oi, spennende! Da er det jo en stund siden du skulle hatt mensen igjen. Krysser fingrene for deg! (dersom det er ønskelig graviditet) Anonymkode: b56cc...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Del Skrevet 13. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Oi, spennende! Da er det jo en stund siden du skulle hatt mensen igjen. Krysser fingrene for deg! (dersom det er ønskelig graviditet) Anonymkode: b56cc...e6a Takk, det samme 🙂 tror mer det er litt hormonell ubalanse her.. Anonymkode: 29eec...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. juli 2023 #6 Del Skrevet 13. juli 2023 Vet dere om dere faktisk har hat eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Del Skrevet 13. juli 2023 1 minutt siden, Sofakona said: Vet dere om dere faktisk har hat eggløsning? Nei, det vet jeg ikke. Jeg hadde dette eggløsningsslimet. Så jeg antok at jeg hadde eggløsning. Men da menstruasjonen min har vært uregelmessig er jeg redd det bare er kroppen min som prøver å stabilisere seg. Jeg vet ikke Anonymkode: b56cc...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Del Skrevet 13. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk, det samme 🙂 tror mer det er litt hormonell ubalanse her.. Anonymkode: 29eec...55e Takk! Er redd det er hormoner i ubalanse her også dessverre.. Anonymkode: b56cc...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 13. juli 2023 #9 Del Skrevet 13. juli 2023 Det er noe som heter innbilt graviditet eller pseudocyesis, på fagspråket. Det er en problematisk psykologisk tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Del Skrevet 13. juli 2023 2 minutter siden, Sofakona said: Vet dere om dere faktisk har hat eggløsning? Takk som spør. Jeg test positivt på eggløsningsstrimler, men er jo ikke en garanti, så sannsynligvis har jeg ikke hatt det Anonymkode: 29eec...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. juli 2023 #11 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det vet jeg ikke. Jeg hadde dette eggløsningsslimet. Så jeg antok at jeg hadde eggløsning. Men da menstruasjonen min har vært uregelmessig er jeg redd det bare er kroppen min som prøver å stabilisere seg. Jeg vet ikke Anonymkode: b56cc...e6a Dessverre er ikke slim godt nok indikasjon på eggløsning og det høres ut som det ikke har vært eggløsning. Om dere prøver å bli gravid og ikke har regelmessig syklus kan det være at dere har pcos. Ta en tur til gynekolog og skjekk dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #12 Del Skrevet 13. juli 2023 2 minutter siden, Sofakona said: Dessverre er ikke slim godt nok indikasjon på eggløsning og det høres ut som det ikke har vært eggløsning. Om dere prøver å bli gravid og ikke har regelmessig syklus kan det være at dere har pcos. Ta en tur til gynekolog og skjekk dere Jeg har bestilt legetime for å sjekke. Håper jeg finner ut av det raskt! Anonymkode: b56cc...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #13 Del Skrevet 13. juli 2023 3 minutter siden, Sofakona said: Dessverre er ikke slim godt nok indikasjon på eggløsning og det høres ut som det ikke har vært eggløsning. Om dere prøver å bli gravid og ikke har regelmessig syklus kan det være at dere har pcos. Ta en tur til gynekolog og skjekk dere Jeg har vært hos fertilitetsklinikk og sjekket min status. Hormonprøver, innvendig ultralyd, eggleders åpning, antall egg. De fant ikke noe galt. Regner med at de hadde funnet PCOS, om jeg har, eller er det noe man særskilt må be om å undersøkes for? Anonymkode: 29eec...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. juli 2023 #14 Del Skrevet 13. juli 2023 Det er ett av to, enten har du ikke hatt eggløsning i det hele tatt eller så har den vært altfor forsinket. Har man hatt el vil også mensen komme uansett. Ca 2 uker etterpå. (Med mindre du får positiv graviditetstest selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #15 Del Skrevet 14. juli 2023 15 hours ago, Sofakona said: Dessverre er ikke slim godt nok indikasjon på eggløsning og det høres ut som det ikke har vært eggløsning. Om dere prøver å bli gravid og ikke har regelmessig syklus kan det være at dere har pcos. Ta en tur til gynekolog og skjekk dere Jeg tok test i dag og den var helt tydelig negativ. Jeg begynner å mistenke at jeg har PCOS. Har som sagt bestilt legetime. Men gynekolog kan vel kanskje gjøre mer og grundigere undersøkelser? Jeg har ikke tålmodighet til å vente på time i det offentlige, og skulle helst hatt time i går kjenner jeg 😅 Anonymkode: b56cc...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå