Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2002 #1 Skrevet 2. november 2002 én ting jeg har lurt på: er det mange som virkelig digger 69-stillingen og syns det er helt fantastisk? Helt ærlig syns jeg den er deilig, du både gir og får, men jeg klarer liksom ikke slappe av, siden jeg må konsentrere meg på å gi også! Hva syns dere om den?
Nelle Skrevet 2. november 2002 #2 Skrevet 2. november 2002 69 er ok -men jeg klarer heller ikke konsentrere meg så mye om to ting på en gang når det kommer til sex. Pleier å kanskje begynne med en 69, også går det over til "vanlig" oralsex etterhvert. Nelle
monja Skrevet 2. november 2002 #3 Skrevet 2. november 2002 Holder med med Nelle. 69 er helt OK å starte med, men når jeg er varm i trøya duger det liksom ikke lenger. Da vil jeg bare ha mer og mer Klarer ikke å konsentrere meg om to ting samtidig.....
starie Skrevet 2. november 2002 #5 Skrevet 2. november 2002 Jeg klarer ikke nyte noe når jeg ser opp i rumpa på noen.. Slik er det bare
Catus Skrevet 3. november 2002 #6 Skrevet 3. november 2002 Synes det er deilig, jeg, selv om jeg ser rett i rumpa på min kjære... Kan kanskje få litt konsentrasjonsvanser av og til, men det fungerer stort sett veldig bra. Men det er vel oftest best i begynnelsen for oss, også. Så går vi gjerne over til noe annet etter hvert. Variasjon! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå