Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min er invitert i 50-årslag til en god kollega av meg. Tenkte gi 350 kroner i gavekort - syns dere det er en ok gave? Det er hagefest med koldtbord. 

Anonymkode: 504df...312

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg det er litt snaut når det kommer fra et par. I tillegg er det en dønn kjedelig gave

Anonymkode: 1f5d8...201

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det synes jeg er lite når dere er to personer bedt i 50-årslag. Gavekortet bør minst være på det dobbelte.

Anonymkode: 30490...35b

AnonymBruker
Skrevet

Det var lite. Hva med å gi en god Cognac?

Anonymkode: ce492...a98

• Liker 1
Skrevet

1000 kr om det er gavekort. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg heller kjøpt en flaske vin til ca 250kr (da får du flere gode, spør på polet) og god konfekt. Liker best å gi gave dersom pris er under 500kr.

Anonymkode: 7a9d6...367

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var litt lite. Ville gitt 1000, men 500 kan også gå tenker jeg. Ikke lavere. Kjøp eventuelt en større gave sammen med flere..

Anonymkode: f4146...42f

AnonymBruker
Skrevet

Dropp gavekort! Jeg ville iallefall rynket på nesen inni meg hadde jeg fått gavekort på noen hundre kroner av en god kollega med følge. 

Ville heller satt pris på en billig og god vin, en fin blomsterbukett/potteplante, noen lokale gode råvarer... 

Og skulle jeg gitt noe til en 50åring, ville jeg ikke gått under 500,- , hadde nok heller holdt meg rundt 1000,- 

Anonymkode: 70b3e...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...