AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Er det rart å gi kompliment eller gjennom snap? Vi jobber sammen, han er en snill fyr.😀 men jeg ser at han har begynt å smile masse til meg i det siste. Når han prater så rødmer han og smiler. Han er ganske ny her på jobben. En fin fyr. Leder sier at han her må vi ta godt vare på, siden han er snill og flink mot alle. Jeg liker ikke ham på den måten, men vil likevel flørte litt selvom jeg ikke vil ligge med ham. Jeg friendzoner ham. En gang tok han med jordbær på jobb, så var vi alene på kontoret. Så sa han: xx vil du ha jordbær, så ga han meg jordbær med fingeren sin. Dyppet den rett i munnen min, et lite romantisk øyeblikk. Må innrømme at han ser bra ut i jobbuniform, men ikke helt det jeg ser etter i en mann. Men jeg vil ikke noe mere med ham, men han virker jo kjempebetatt. Sånn her typ ga han meg jordbær, virket romantisk😆 Har lært at jeg skal styre unna kollegaer, har også hatt en greie med en før. Ifjor, og fikk følelser, ofte så dro vi til Sofienbergparken etter jobb og så på solnedgangen sammen, så merker jeg ikke er helt over ham enda. Men han ville ikke noe mere, så da avsluttet vi. Vil bare ikke såre denne kollegaen min, merker han liker meg.... Anonymkode: 41082...3a6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Vel. Ikke snap og hold deg til jobbprat ellers gir du falske forhåpninger. Anonymkode: 949da...90a 2
Daria Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Du tror han er interessert i deg, du er ikke interessert i ham og påstår at du ikke vil såre ham - da får du i anstendigheten navn droppe å flørte med ham. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Du behøver ikke snappe med ham, og du kan enkelt unngå å la ham mate deg med jordbær dersom du vil signalisere at du ikke er interessert. Man kan fint være høflig og profesjonell likevel. Anonymkode: b2de2...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå