AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg bruker smokk for å trøste meg. Tror det har med at jeg ikke fikk særlig trøst eller klemmer som barn å gjøre. Burde jeg si det til psykologen eller vil han synes det er bare ekkelt? Anonymkode: e9418...447
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg bruker smokk for å trøste meg. Tror det har med at jeg ikke fikk særlig trøst eller klemmer som barn å gjøre. Burde jeg si det til psykologen eller vil han synes det er bare ekkelt? Anonymkode: e9418...447 Det er nok flere som gjør det enn man tror.. Jeg gjorde det også tidligere, det har nok mye med det du forteller selv. Psykologen har nok hørt det meste, bare å ta det opp i terapirommet Så kanskje dere kan finne andre strategier sammen? Anonymkode: 797c3...c38 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nok flere som gjør det enn man tror.. Jeg gjorde det også tidligere, det har nok mye med det du forteller selv. Psykologen har nok hørt det meste, bare å ta det opp i terapirommet Så kanskje dere kan finne andre strategier sammen? Anonymkode: 797c3...c38 Jeg er bare redd psykologen vil tro at jeg gjør det på noen seksuell måte og det gjør jeg ikke Anonymkode: e9418...447 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Jeg gjør det jeg igså oh jeg er 40 år og har familie. Det tok litt tid for mannen å venne seg til deg, men nå tenker han ikke over det. Jeg gjør det dog kun på soverommet eller etter at ungene har lagt seg og vi ser på tv. Barna vet om det, de har vel skjønt at dette ikke er normalt, så de har aldri nevnt det for noen såvidt jeg vet. Jeg lever fint med det i det private Anonymkode: c914a...ea0 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #6 Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 21.33): Jeg er bare redd psykologen vil tro at jeg gjør det på noen seksuell måte og det gjør jeg ikke Anonymkode: e9418...447 Finnes ingen grunn til å tenke det. Anonymkode: dd8ea...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #7 Skrevet 16. juli 2023 Klem ts♡ Jeg har en haug med bamser, klemmer dem for trøst. Anonymkode: 25b68...279
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #8 Skrevet 16. juli 2023 Jeg suger på tommelen. Har add og føler det er en slags stimming eller noe. Jeg roer meg ned og klarer å tenke når jeg gjør det. Veldig flaut.. så jeg skjuler d. Er voksen kvinne med mann og barn og vanlig liv. Ingen psykiske årsaker. Anonymkode: c3ce9...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Skrevet 16. juli 2023 Jeg sutter på tommelen OG har kosefille. Flaut ja, har «store» barn og samboer. Barna vet det, de har aldri sagt et ord om det 🙈 Mannen vet det nok, men vi har aldri snakket om det.. Hadde en vanskelig barndom, så jeg tror det ligger mye der. Alle barna mine sluttet med slikt i vanlig alder - Heldigvis, jeg hadde ikke ønsket dette for dem ❤️ Anonymkode: 4259a...8f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå