AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Vil en lys parkdress eller skalljakke i eks lyseblå, fort se veldig skitten ut og få flekker som ikke går av i vask? Eller er de oftest i et slikt materiale at møkk bare preller av? Anonymkode: ce153...c25
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Har hatt parkdress og vinterdress i gul. Parkdressen har vært møkkete som fy, men alt av flekker har prellet av når vi har spylt den, Vinterdressen har vi vært uheldige med og fått noen flekker som ikke går av. Ser ut som om det kan være en type smøring eller noe som de har hatt på en babyhuske. Så kjempestygt ut i starten, men har falmet litt etter hvert. Men fortsatt irriterende, ettersom vi bor på vestlandet med milde vintre og dressen er lite brukt, hadde håpet at jeg kunne få solgt den videre til en grei pris, men tipper jeg må slå av en del ekstra pga. flekkene. Anonymkode: 48e0b...aed
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Kommer an på hva de er borti. Anonymkode: b464a...e82
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kommer an på hva de er borti. Anonymkode: b464a...e82 Tenker på vanlig møkk og slitasje. Grus, sand, leire, jord. Anonymkode: ce153...c25
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Vi har en lyseblå parkdress. Det er ingen distinkte flekker, men hele dressen, spesielt fronten og rumpa er blitt ganske grå. Det gjør ingenting, for det blir den uansett etter ti minutter ute. Den kunne likevel gjerne vært gul, grønn eller en annen mer nøytral farge, siden det nå er lillesøster som skitner den til. Anonymkode: 592fb...201
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker på vanlig møkk og slitasje. Grus, sand, leire, jord. Anonymkode: ce153...c25 Ja, nettopp. Plutselig er det litt nylagt asfalt der. Eller ganske nybeiset benk som blør litt i varmen. Eller grease fra en sykkel de peller på. Anonymkode: b464a...e82
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Hadde en lyseblå parkdress (bukse). Det kom kjapt grålig misfarging på knær og rumpe som ikke gikk av i vask. Ville ikke kjøpt lys dress. Anonymkode: d8fa1...e6c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 Ja, er min erfaring Anonymkode: 94872...4f7
Sententia Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 Jeg aner ikke hva det er i sanden i barnehagen vår, men lyse ting får flekker som jeg ikke på tørre møkka får vekk! Men eldste hadde lys blå skalldress allikevel. Den ble bare litt alternativ med tiden
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 Ha én dress til lek, og én dress til når en skal late som at ungene ikke ruller i søle 😀 Ja, det er forskjellige flekker. Noe går bort, andre ikke. Det viser at du har en aktiv unge. Ville ikke kjøpt lyseblå. Heller mellomgrå 😀 Anonymkode: 67ad8...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå