Gå til innhold

Ble ikke gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen i 2 år, og har alltid tenkt at hvis jeg noen gang ble gravid så beholder vi barnet uansett hva.

Vi bruker ingen prevensjon, og til vanlig pleier han å hoppe av i svingen. 16.juni kom han inni meg, og fikk panikk og kjøpte angrepille dagen etter. 
Jeg tok pilla, men angret etter for jeg har jo alltid hatt lyst på baby, men vet ikke helt hva jeg tenkte der og da😅 

Til nå har han bare kommet inni meg, og så var mensen min 3 dager sen. Jeg tok graviditetstest i går siden jeg var sen, og til vanlig pleier jeg å aldri være sen med mensen så jeg var sikker på at det skulle komme positiv. Den var negativ.. også når jeg skulle til å legge meg i går kveld så fikk jeg mensen?

Er det rart eller overtenker jeg bare? Har lagt til bilde av Flo appen som jeg pleier å bruke. De dagene med rødt hjerte viser de dagene vi hadde ubeskyttet sex(dagene han kom i meg).

IMG_3321.jpeg

Anonymkode: 9ee86...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du tar angrepille vil det ofte tulle med syklusen din, og du kan få eggløsning senere. Noe som skjedde i dette tilfellet. I tillegg er det kun ca 20% sjanse for å bli gravid hver syklus når alt klaffer. Så selv om man ofte hører om at man blir gravid på første forsøk, så er det svært sjeldent i forhold til de som prøver lenger. 

Anonymkode: 8ef3f...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når du tar angrepille vil det ofte tulle med syklusen din, og du kan få eggløsning senere. Noe som skjedde i dette tilfellet. I tillegg er det kun ca 20% sjanse for å bli gravid hver syklus når alt klaffer. Så selv om man ofte hører om at man blir gravid på første forsøk, så er det svært sjeldent i forhold til de som prøver lenger. 

Anonymkode: 8ef3f...d8f

Oja ja da gir det mening😅takk for svar!

Anonymkode: 9ee86...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...