AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Hun snakker alltid om seg selv. Aldri bryr hun seg om hva jeg driver med. Ikke spør hun hvordan det går. Hun inviterer meg med på ting, og sier at du er min bestevennine. Men snakker alltid om seg selv. Andre venniner har også opplevd det samme, at hun er sånn mot de andre også. Hun sender meg ofte snapper: gjett hva jeg skal i helgen. Eller: nå har jeg fått tilbake karakterer nå. Eller: ahh har fått så gode karakterer og jeg skal snart besøke pappa og vi skal gjøre det og det. Jeg kan snakke om mitt liv, men hun virker uinteressert. 😊vrir om samtalen til seg selv. Nå har ikke vi møttes på noen få dager, jeg poster på story at jeg skal ute å reise. Men hun spør ikke om noe, bare sender snapper: gjett hva jeg skal i helgen. Vi er begge godt voksne forresten Anonymkode: d4904...75d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Godt voksene?🙈 Basert på det du skriver om karakterer, finne på ting med pappa osv høres dere mer 15 ut😂 Anonymkode: 9027a...bde 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Hva faen er vitsen. Be hun ringe fastlegen sin som kan henvise til noen som kan lære henne folkeskikk!! Anonymkode: d4e70...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Hvem snakker du om da ts? Deg selv? Anonymkode: fe37c...0f6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvem snakker du om da ts? Deg selv? Anonymkode: fe37c...0f6 Jeg snakker om vennina mi. Jeg bryr meg mye om hennes liv. Og har samtale. Men hun spør ingenting tilbake Anonymkode: d4904...75d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg snakker om vennina mi. Jeg bryr meg mye om hennes liv. Og har samtale. Men hun spør ingenting tilbake Anonymkode: d4904...75d Da er hun kanskje en mer selvopptatt person da. Det finnes mange av dem. Det kan også hende hun ikke er klar over det. Har du prøvd å ta det opp med henne på en ålreit måte? Anonymkode: 38f80...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå