Gå til innhold

Når er man liksom kjærester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en super mann i 6 uker. Vi er eksklusive og har snakket om dette etter 2 date. Dialogen er slik at vi snakker om fremtiden, hva vi skal gjøre sammen osv. vi har ikke sagt til hverandre at viner forelska og så klart ikke kommet dit at vi sier «glad i deg» ol, men jeg kjenner jo veldig på at jeg ønsker å ha han som kjæreste, men usikker på når det er naturlig å ta opp? 

Anonymkode: db3ca...d26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvorfor gjør folk det så komplisert i dag? Gjør livet enkelt og innse at dere har vært kjærester noen uker allerede.

Anonymkode: e67eb...18a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har datet en super mann i 6 uker. Vi er eksklusive og har snakket om dette etter 2 date. Dialogen er slik at vi snakker om fremtiden, hva vi skal gjøre sammen osv. vi har ikke sagt til hverandre at viner forelska og så klart ikke kommet dit at vi sier «glad i deg» ol, men jeg kjenner jo veldig på at jeg ønsker å ha han som kjæreste, men usikker på når det er naturlig å ta opp? 

Dere er definitivt ikke kjærester hvis du lurer på om dere er kjærester. Det faller seg helt naturlig dersom man blir kjærester. Mam trenger ikke å spørre den andre parten om dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på et identisk løp som deg 🙂 

Vi er nok kjærester, men har ikke sagt det til hverandre, men sier at dette er longterm, vi vil det skal vare, snakker om ulikhetene våre som kan blinen utfordring på sikt, vi kysser offentlig og holder hender. Og jeg kjenner at det hadde vært naturlig å begynne med kallenavn og kanskje snart si "glad i deg ". Vi ser savner deg, tenker på deg, gleder meg til å se deg, du gjør meg så glad, så hvorfor ikke glad i deg 🥰 

Vi har barn, så det er nok bremsen for å offisielt kalle oss kjærester. Barna vet vi dater, og tenker vi kaller det dating en stund til slik at barna også henger med.

Masse lykke til 🙂 det er en deilig tid 🥰

Anonymkode: 46a21...4f3

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, hva er galt med ungdommen i dag? De kan gjøre både det ene og det andre sammen, alt bortsett fra å snakke.

Anonymkode: cc44e...e66

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare begynte å si at vi var kjærester

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan definerer man egentlig kjærester i dag hvis man ikke er det når man bare treffer hverandre og snakker om fremtiden?

Jeg traff min for åtte uker siden, vi har definert oss som kjærester i syv av dem.

Anonymkode: 4d80f...75f

AnonymBruker
Skrevet

Vi har heller ikke definert oss som kjærester, men jeg blir omtalt som "nydama". Så vi er nok det. Vi har begge barn fra tidligere så stresser heller ikke med denne definisjonen. Datet i 3 mnd nå. Sier at vi er glade i hverandre da. 

Anonymkode: 4826b...56b

Skrevet

Selvfølgelig er det naturlig å ta opp. Det er derfor man er på dating-

Gjest Inverto
Skrevet
Serafin skrev (1 time siden):

Mam trenger ikke å spørre den andre parten om dette.

Helt uenig. Jeg mener at man absolutt skal spørre hverandre om dette direkte og ærlig. Each to their own

Skrevet

Når dere er eksklusive og snakker om en felles fremtid, så tenker jeg det er greit å ta opp. 
Om du ikke vil spørre direkte om han tenker på dere som kjærester, så kan du si at du fikk spørsmål om du hadde fått deg kjæreste, og var usikker på hva du skulle svare.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sukk, hva er galt med ungdommen i dag? De kan gjøre både det ene og det andre sammen, alt bortsett fra å snakke.

Anonymkode: cc44e...e66

Jeg er ingen ungdom, er 37 år og har to barn. Han er 40 og har to barn😅

TS

Skrevet

Første kyss ? :D 

AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (3 timer siden):

Helt uenig. Jeg mener at man absolutt skal spørre hverandre om dette direkte og ærlig. Each to their own

Jeg synes det er litt kleint å ta opp og har kanskje håpet at det faller naturlig en eller annen gang, f eks at vi møter en venninne/kompis og skal introdusere og så sier enten han eller jeg at dette er kjæresten min. Men det er jo mulig det er bedre å bare ta det opp. Vi skal drikke vin nå i helgen, kan kanskje ta det opp da😅

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (2 timer siden):

Når dere er eksklusive og snakker om en felles fremtid, så tenker jeg det er greit å ta opp. 
Om du ikke vil spørre direkte om han tenker på dere som kjærester, så kan du si at du fikk spørsmål om du hadde fått deg kjæreste, og var usikker på hva du skulle svare.

Ja, dette var lurt

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan definerer man egentlig kjærester i dag hvis man ikke er det når man bare treffer hverandre og snakker om fremtiden?

Jeg traff min for åtte uker siden, vi har definert oss som kjærester i syv av dem.

Såpass! Hvor gamle er dere?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Snakker ikke om fremtiden som når jeg skal flytte til han eller når jeg skal møte foreldre og barn. Mer helgeturer, hvor vi ønsker å reise sammen, hva vi ønsker og oppleve.

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Jeg bare begynte å si at vi var kjærester

Og hvordan reagerte han på det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er på et identisk løp som deg 🙂 

Vi er nok kjærester, men har ikke sagt det til hverandre, men sier at dette er longterm, vi vil det skal vare, snakker om ulikhetene våre som kan blinen utfordring på sikt, vi kysser offentlig og holder hender. Og jeg kjenner at det hadde vært naturlig å begynne med kallenavn og kanskje snart si "glad i deg ". Vi ser savner deg, tenker på deg, gleder meg til å se deg, du gjør meg så glad, så hvorfor ikke glad i deg 🥰 

Vi har barn, så det er nok bremsen for å offisielt kalle oss kjærester. Barna vet vi dater, og tenker vi kaller det dating en stund til slik at barna også henger med.

Masse lykke til 🙂 det er en deilig tid 🥰

Anonymkode: 46a21...4f3

Vi sier også «savner deg», «gleder meg til å se deg» og slikt. 

Kysser og holder hender gjør vi også offentlig. Vi oppfører oss som kjærester, men har liksom ikke snakket om det😅

Godt vi er flere i samme båt😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja dette synes vi var vanskelig i begynnelsen. Det ble liksom sånn. Ja når ble vi egentlig sammen da? Så no går vi bare fra den datoen vi kyssa for første gang. Bi forlova oss året etter den datoen. Men vi vet liksom ikke helt når vi ble kjærester😂 men det er over 20 år siden. Så går godt. 

Anonymkode: 431c7...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...