AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Har datet en super mann i 6 uker. Vi er eksklusive og har snakket om dette etter 2 date. Dialogen er slik at vi snakker om fremtiden, hva vi skal gjøre sammen osv. vi har ikke sagt til hverandre at viner forelska og så klart ikke kommet dit at vi sier «glad i deg» ol, men jeg kjenner jo veldig på at jeg ønsker å ha han som kjæreste, men usikker på når det er naturlig å ta opp? Anonymkode: db3ca...d26
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Herregud, hvorfor gjør folk det så komplisert i dag? Gjør livet enkelt og innse at dere har vært kjærester noen uker allerede. Anonymkode: e67eb...18a 1
Serafin Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har datet en super mann i 6 uker. Vi er eksklusive og har snakket om dette etter 2 date. Dialogen er slik at vi snakker om fremtiden, hva vi skal gjøre sammen osv. vi har ikke sagt til hverandre at viner forelska og så klart ikke kommet dit at vi sier «glad i deg» ol, men jeg kjenner jo veldig på at jeg ønsker å ha han som kjæreste, men usikker på når det er naturlig å ta opp? Anonymkode: db3ca...d26 Dere er definitivt ikke kjærester hvis du lurer på om dere er kjærester. Det faller seg helt naturlig dersom man blir kjærester. Mam trenger ikke å spørre den andre parten om dette.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Jeg er på et identisk løp som deg 🙂 Vi er nok kjærester, men har ikke sagt det til hverandre, men sier at dette er longterm, vi vil det skal vare, snakker om ulikhetene våre som kan blinen utfordring på sikt, vi kysser offentlig og holder hender. Og jeg kjenner at det hadde vært naturlig å begynne med kallenavn og kanskje snart si "glad i deg ". Vi ser savner deg, tenker på deg, gleder meg til å se deg, du gjør meg så glad, så hvorfor ikke glad i deg 🥰 Vi har barn, så det er nok bremsen for å offisielt kalle oss kjærester. Barna vet vi dater, og tenker vi kaller det dating en stund til slik at barna også henger med. Masse lykke til 🙂 det er en deilig tid 🥰 Anonymkode: 46a21...4f3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Sukk, hva er galt med ungdommen i dag? De kan gjøre både det ene og det andre sammen, alt bortsett fra å snakke. Anonymkode: cc44e...e66 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Hvordan definerer man egentlig kjærester i dag hvis man ikke er det når man bare treffer hverandre og snakker om fremtiden? Jeg traff min for åtte uker siden, vi har definert oss som kjærester i syv av dem. Anonymkode: 4d80f...75f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 Vi har heller ikke definert oss som kjærester, men jeg blir omtalt som "nydama". Så vi er nok det. Vi har begge barn fra tidligere så stresser heller ikke med denne definisjonen. Datet i 3 mnd nå. Sier at vi er glade i hverandre da. Anonymkode: 4826b...56b
Andro Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 Selvfølgelig er det naturlig å ta opp. Det er derfor man er på dating-
Gjest Inverto Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 Serafin skrev (1 time siden): Mam trenger ikke å spørre den andre parten om dette. Helt uenig. Jeg mener at man absolutt skal spørre hverandre om dette direkte og ærlig. Each to their own
Blåjojo Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 Når dere er eksklusive og snakker om en felles fremtid, så tenker jeg det er greit å ta opp. Om du ikke vil spørre direkte om han tenker på dere som kjærester, så kan du si at du fikk spørsmål om du hadde fått deg kjæreste, og var usikker på hva du skulle svare.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #12 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sukk, hva er galt med ungdommen i dag? De kan gjøre både det ene og det andre sammen, alt bortsett fra å snakke. Anonymkode: cc44e...e66 Jeg er ingen ungdom, er 37 år og har to barn. Han er 40 og har to barn😅 TS Anonymkode: db3ca...d26
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #14 Skrevet 13. juli 2023 Inverto skrev (3 timer siden): Helt uenig. Jeg mener at man absolutt skal spørre hverandre om dette direkte og ærlig. Each to their own Jeg synes det er litt kleint å ta opp og har kanskje håpet at det faller naturlig en eller annen gang, f eks at vi møter en venninne/kompis og skal introdusere og så sier enten han eller jeg at dette er kjæresten min. Men det er jo mulig det er bedre å bare ta det opp. Vi skal drikke vin nå i helgen, kan kanskje ta det opp da😅 Anonymkode: db3ca...d26
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #15 Skrevet 13. juli 2023 Blåjojo skrev (2 timer siden): Når dere er eksklusive og snakker om en felles fremtid, så tenker jeg det er greit å ta opp. Om du ikke vil spørre direkte om han tenker på dere som kjærester, så kan du si at du fikk spørsmål om du hadde fått deg kjæreste, og var usikker på hva du skulle svare. Ja, dette var lurt TS Anonymkode: db3ca...d26
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #16 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan definerer man egentlig kjærester i dag hvis man ikke er det når man bare treffer hverandre og snakker om fremtiden? Jeg traff min for åtte uker siden, vi har definert oss som kjærester i syv av dem. Anonymkode: 4d80f...75f Såpass! Hvor gamle er dere? Anonymkode: db3ca...d26
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #17 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan definerer man egentlig kjærester i dag hvis man ikke er det når man bare treffer hverandre og snakker om fremtiden? Jeg traff min for åtte uker siden, vi har definert oss som kjærester i syv av dem. Anonymkode: 4d80f...75f Snakker ikke om fremtiden som når jeg skal flytte til han eller når jeg skal møte foreldre og barn. Mer helgeturer, hvor vi ønsker å reise sammen, hva vi ønsker og oppleve. Anonymkode: db3ca...d26
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #18 Skrevet 13. juli 2023 exictence skrev (3 timer siden): Jeg bare begynte å si at vi var kjærester Og hvordan reagerte han på det? Anonymkode: db3ca...d26
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #19 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er på et identisk løp som deg 🙂 Vi er nok kjærester, men har ikke sagt det til hverandre, men sier at dette er longterm, vi vil det skal vare, snakker om ulikhetene våre som kan blinen utfordring på sikt, vi kysser offentlig og holder hender. Og jeg kjenner at det hadde vært naturlig å begynne med kallenavn og kanskje snart si "glad i deg ". Vi ser savner deg, tenker på deg, gleder meg til å se deg, du gjør meg så glad, så hvorfor ikke glad i deg 🥰 Vi har barn, så det er nok bremsen for å offisielt kalle oss kjærester. Barna vet vi dater, og tenker vi kaller det dating en stund til slik at barna også henger med. Masse lykke til 🙂 det er en deilig tid 🥰 Anonymkode: 46a21...4f3 Vi sier også «savner deg», «gleder meg til å se deg» og slikt. Kysser og holder hender gjør vi også offentlig. Vi oppfører oss som kjærester, men har liksom ikke snakket om det😅 Godt vi er flere i samme båt😅 Anonymkode: db3ca...d26 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #20 Skrevet 13. juli 2023 Ja dette synes vi var vanskelig i begynnelsen. Det ble liksom sånn. Ja når ble vi egentlig sammen da? Så no går vi bare fra den datoen vi kyssa for første gang. Bi forlova oss året etter den datoen. Men vi vet liksom ikke helt når vi ble kjærester😂 men det er over 20 år siden. Så går godt. Anonymkode: 431c7...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå