AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Dagene er like på en prikk Savner både flukt og romantikk Ingen hjerter setter jeg i brann Er det rart jeg tenker dann og vann? Hvorfor kysser alle Solveig? Når ingen noensinne prøver på å kysse meg Hvorfor titter alle etter Solveig? Når de ser meg så prøver alle på å fly sin vei... Øyner som brenner Blikk som jeg sender Nytter så lite, og nå vil jeg gjerne vite... Hvorfor kysser alle Solveig? Når aldri noen har forsøkt å kysse meg Piker er så like, det er sant Trang til romantikk har vi konstant Stakkars meg som slettes ikke vet, Løsningen på Solveigs hemmlighet... Hvorfor kysser alle Solveig? Når ingen noensinne prøver på å kysse deg Hvorfor titter alle etter Solveig? Når de ser meg så prøver alle på å fly sin vei... Anonymkode: 53e88...cce
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Fordi Solveig er digg? Anonymkode: 30167...1ce
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Har du hørt på P1+ nå? Anonymkode: 99483...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå