AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Er drittlei av å bli brukt, trodde de var seriøse. De er rundt 40. Bruker meg kun for sex. Jeg har utseende og personlighet. Sier til de at jeg ønsker forhold. Og de likevel bruker meg for sex. Hinter til sex tidlig etter 1.date, blir litt oppgitt om jeg vil vente. Sistemann truet med å ligge med noen andre om jeg ikke lå med ham. Jeg var jo sliten. Hvorfor er de slik? Hvorfor ser de på oss unge som objekter og ikke forholdsmateriale? De jeg har datet har vært 15 år eldre enn meg. De overøser meg med komplimenter på utseendet også Anonymkode: 4e038...483 1 1
exictence Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Jeg tenker i mange tilfeller at man blir ikke brukt dersom man ikke lar seg bruke. Hvis menn blir sure eller truer, så hold deg i hvert fall unna. Det er mange som er seriøse og greie. Ta deg tid til å bli kjent med dem skikkelig før du innleder noe forhold eller/og sex. Så får du nok silt ut de useriøse, og kanskje detter de av hvis de ikke får det som de vil. Like bra, for de vil du ikke ha allikevel. Endret 17. juli 2023 av exictence 8 11
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Men hvorfor gir du etter da? No har jeg vært i fast forhold i 21 år. Men som ung så lå jeg aldri med dem før det hadde gått lang tid. Ville dem ikke vente så ha det. Der er døren. Sett den standaren du selv vil. Sett deg selv først😊 Anonymkode: de3d8...e74 14 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Fordi du ikke holder igjen. Ikke spre beina dine med en gang. Du må ha mer kvalitet å tilby enn bare sex. Ikke vær naiv og lær deg spillet. En kvalitetsmann søker en med tålmodighet og en som viser karakter. Så vis måtehold og ikke gi deg selv bort med en gang. Uansett hvor mye vi moderniserer oss så er hulerboer mentaliteten den samme. Anonymkode: df7c1...790 7 2
Artmo3 Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Som mann må jeg innrømme jeg ikke helt skjønte dette før, tenkte det burde være lett å kjenne igjen folk som holder på sånn. Men etter jeg selv ble utsatt for dette for 2 år siden, så har jeg stor medfølelse fôr slikt, ble lurt inn i ett forhold med en dame jeg trodde var verdens snilleste dame, men endte i at jeg skjønte hun hele tiden kun var med meg for sex, ikke for å bygge en fremtid sammen, dette varte i ett år, og hun var 44år Desverre var min løsning å være litt mer lukket, mye høyere terskel for å stole på damer, skulle ønske det var noen bedre løsning, for det går veldig negativt ut over relasjon til damer også, men skjønner ikke helt hva annet man kan gjøre for å unngå det 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 exictence skrev (6 minutter siden): Jeg tenker i mange tilfeller at man blir ikke brukt dersom man ikke lar seg bruke. Hvis menn blir sure eller truer, så hold deg i hvert fall unna. Det er mange som er seriøse og greie. Ta deg tid til å bli kjent med dem skikkelig før du innleder noe forhold eller/og sex. Så får du nok silt ut de useriøse, og kanskje detter de av hvis de ikke får det som de vil. Like bra, for de vi, du ikke ha allikevel. Tenkte hvis jeg ligger fort, at de også får følelser... knytter seg til meg mere etter sex. Likte han Anonymkode: 4e038...483
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 exictence skrev (8 minutter siden): Jeg tenker i mange tilfeller at man blir ikke brukt dersom man ikke lar seg bruke. Hvis menn blir sure eller truer, så hold deg i hvert fall unna. Det er mange som er seriøse og greie. Ta deg tid til å bli kjent med dem skikkelig før du innleder noe forhold eller/og sex. Så får du nok silt ut de useriøse, og kanskje detter de av hvis de ikke får det som de vil. Like bra, for de vi, du ikke ha allikevel. Noen av de jeg har datet har blitt sure fordi jeg vil vente med sex Anonymkode: 4e038...483 1
Vera Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Spørsmålet her må jo bli - hvorfor har du ikke høyere standard for deg selv? Hvorfor lar du deg selv bli brukt? Det er du som bestemmer over din kropp - og om noen presser gjennom sex, så har du jo et konkret svar på hvilke type mann dette er? Du må heller finne ut hvorfor du går etter denne type menn - og hvorfor du lar deg selv bli brukt. Endret 13. juli 2023 av Vera 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenkte hvis jeg ligger fort, at de også får følelser... knytter seg til meg mere etter sex. Likte han Anonymkode: 4e038...483 Så du føler du blir brukt enda du ligger med dem når du vet de ikke har følelser for deg? Også skal du skylde på at de får deg til å føle deg brukt etterpå? det dummeste man kan gjøre er å ligge med noen i håp om at de skal få følelser for deg, det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: 6e0fc...415 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 Tenker du tiltrekker deg drittsekker fordi du har lav standard på hvem du dater. Jobb med selvtilliten din, så vil du nok treffe noen som behandler deg bedre. Anonymkode: 4848c...857 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #12 Skrevet 13. juli 2023 Da er du tydeligvis ikke den kvinnen en mann leter etter. Også menn vil ha pålitelige damer, men er du lett på tråden så ender du nok opp som hun der dama som er kun til for sex en stund...mens de leter etter "skikkelige pålitelige damer som ikke ligger rundt" Det er inntrykket mitt. Anonymkode: 6c4d1...617 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #13 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Sistemann truet med å ligge med noen andre om jeg ikke lå med ham.. Anonymkode: 4e038...483 Da lar du dem gjøre det og si hadet bra. Gå videre. Anonymkode: c4318...b02 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #14 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da lar du dem gjøre det og si hadet bra. Gå videre. Anonymkode: c4318...b02 Hvor mange ganger skal man gå videre, etter 100 stykker menn ? Anonymkode: 6c4d1...617
exictence Skrevet 13. juli 2023 #15 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tenkte hvis jeg ligger fort, at de også får følelser... knytter seg til meg mere etter sex. Likte han Anonymkode: 4e038...483 Det er nok ikke tilfelle, kanskje heller motsatt AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Noen av de jeg har datet har blitt sure fordi jeg vil vente med sex Anonymkode: 4e038...483 Da må du i hvert fall gå videre og ikke gi etter. Du vil vel ikke ha en mann i ditt liv som blir sur for det.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #16 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor mange ganger skal man gå videre, etter 100 stykker menn ? Anonymkode: 6c4d1...617 Vel hvis man ligger med 100 menn med en gang så bør man endre på ting, nytter ikke å gjøre samme ting om og om igjen, og forvente et annet resultat. Anonymkode: 6e0fc...415 2 1
mellomtomater67 Skrevet 13. juli 2023 #17 Skrevet 13. juli 2023 Hvorfor sier alle ikke ha sex første date osv? Tenk hvis man vil ha sex , hvis man har lyst til det selv. Man skal ikke bli brukt bare fordi man har sex 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #18 Skrevet 13. juli 2023 Menn er litt som barn eller hunder, oppdragelsen må skje kontinuerlig. Og det er bare jug at de blir snille og altruistiske når de er forelska/gift/kjæreste/fedre/samboer. De må oppdras likevel, sånn at de ikke utnytter deg fordi de er ...dårlig oppdratt og egoistiske. Tips: Ikke ha sex for tidlig, og glem ALDRI å vise hvor grensene dine går. Det er en prosess. Anonymkode: 89aad...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #19 Skrevet 13. juli 2023 mellomtomater67 skrev (3 minutter siden): Hvorfor sier alle ikke ha sex første date osv? Tenk hvis man vil ha sex , hvis man har lyst til det selv. Man skal ikke bli brukt bare fordi man har sex Har man lyst på sex så har man selvsagt sex. Men å ligge med noen bare for at de skal få følelser for deg er helt feil. Anonymkode: 6e0fc...415 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #20 Skrevet 13. juli 2023 Kjenner ingen som har "blitt brukt for sex" av 100 menn. Det er ikke resten av verden det er noe galt med om du ikke greier å få kjæreste, de aller fleste får da til det? Anonymkode: 7b445...d78 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå