Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanker ? 

Er menn blitt til dildo-tøfler som er helt og holdent er påvirket av kvinnenes ønsker til enhver tid og helt uten selvrealisering og selvutfoldelse  ?

hva mener du ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har ikke sett en eneste mann som har en interessant karriere eller hobby på evigheter, jeg. ALLE går jo på NAV og bruker dagen på å vaske hus og bake kaker til kone og barn. 

Anonymkode: b9dfc...68c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Baktus skrev (15 minutter siden):

Tanker ? 

Er menn blitt til dildo-tøfler som er helt og holdent er påvirket av kvinnenes ønsker til enhver tid og helt uten selvrealisering og selvutfoldelse  ?

hva mener du ?

Min tanke er at man aldri må putte alle menn i samme bås, for menn og menns liv er veldig forskjellig. :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det har de ikke. Snakker du for deg selv?

Anonymkode: b0b28...2ce

Skrevet

Skal menn kun være bankgarantier for at damene får selvrealisere seg ? 

AnonymBruker
Skrevet

Snart kommer det vel host clubs med søte gutter som kvinnene kan meske seg med, slik det er i Japan. 

De ligger litt før oss i utviklingen, og det er spennende å se på utviklingen der.

Anonymkode: c5d89...a2e

AnonymBruker
Skrevet

Som mann merker jeg ingen forskjell.

Men jeg er ikke single og bitter.

Anonymkode: 4cf01...109

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snart kommer det vel host clubs med søte gutter som kvinnene kan meske seg med, slik det er i Japan. 

De ligger litt før oss i utviklingen, og det er spennende å se på utviklingen der.

Anonymkode: c5d89...a2e

hvor mye tror du ikke norske pensjonistkvinner betaler for de " søte unge menna " som byr dem på dans i syden....det har eksistert lenge :) så forundrer meg ikke at den kulturen kommer hit nei .

• Liker 1
Skrevet

Mtp det hele Zigma-male bevegelsen og selvmordsraten så er jeg hakket bekymret. Men blir feil å skylde det på kvinner når vi kan skylde på oss selv. 

• Liker 1
Skrevet
SkevRev skrev (Akkurat nå):

Mtp det hele Zigma-male bevegelsen og selvmordsraten så er jeg hakket bekymret. Men blir feil å skylde det på kvinner når vi kan skylde på oss selv. 

med status som bankgaranti hele livet , uten selvutfoldelse og selvrealiseringsmuligheter, ja så henger vel ting isammen...vi bør våge å snakke om det ihvertfall...

AnonymBruker
Skrevet

Det er fortsatt flest menn i styrer, flest mannlige sjefer, flest menn som tjener mye penger. Jeg forstår ærlig talt ikke problemet. 

Anonymkode: 91f87...b10

• Liker 2
Skrevet

Alle menn jeg kjenner er tilnærmet normale folk, med ett og annet unntak. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Baktus said:

med status som bankgaranti hele livet , uten selvutfoldelse og selvrealiseringsmuligheter, ja så henger vel ting isammen...vi bør våge å snakke om det ihvertfall...

Helt enig, er ikke det jeg mener. Det starter med å ta ansvar, ikke skylde på 'matriarket' og glasstak slik den andre siden gjør. Vi puttet dem her, vi kan putte dem tilbake når det trengs. Dette er nok bare en overgangsfase, en eller to uheldige solstormer og vi er tilbake til steinalderen, la oss bare nyte fridagene våre mens vi kan og slutte å synes synd på oss selv. 
Det sender et dårlig forbilde til unge menn. 

Så må vi selvfølgelig tørre å snakke ut, stå for det vi sier, og huske at begge kjønn bør spille på lag- ikke mot hverandre. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 10.33):

Ja jeg har ikke sett en eneste mann som har en interessant karriere eller hobby på evigheter, jeg. ALLE går jo på NAV og bruker dagen på å vaske hus og bake kaker til kone og barn. 

Anonymkode: b9dfc...68c

Jeg har aldri i mitt liv i det hele tatt HØRT OM den mann som vasker hus. Dette må være et tulleinnlegg.

Anonymkode: 706b0...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...