AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Når kvinner går opp i høydekrav må de som regel fire hardt på kravene for utseende men og som regel og på andre forhold som utdannelsesnivå ol. Hva er egentlig attraktivt med å være med noen kun for at de er høy? I bunn og grunn handler jo parforhold om vennskap, der den delen blir vanskelig når man har lite til felles. Er det ikke fryktelig ensomt å være i et sånt forhold? Anonymkode: 6a6c2...932 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når kvinner går opp i høydekrav må de som regel fire hardt på kravene for utseende men og som regel og på andre forhold som utdannelsesnivå ol. Hva er egentlig attraktivt med å være med noen kun for at de er høy? I bunn og grunn handler jo parforhold om vennskap, der den delen blir vanskelig når man har lite til felles. Er det ikke fryktelig ensomt å være i et sånt forhold? Anonymkode: 6a6c2...932 Heldigvis kjenner jeg ingen som er som disse kvinnene du beskriver. Anonymkode: a6fd8...9b8 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Meh. 2/10. Anonymkode: 19d2f...fd6 Dette er jo ikke trolling, alle ser jo at dette er motsatsen til den andre tråden. Spørsmålet er jo hvorfor menns preferanser alltid er negative, mens kvinners preferanser alltid er positive? Anonymkode: 6a6c2...932
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dette er jo ikke trolling, alle ser jo at dette er motsatsen til den andre tråden. Spørsmålet er jo hvorfor menns preferanser alltid er negative, mens kvinners preferanser alltid er positive? Anonymkode: 6a6c2...932 En høy mann i samme alder er jo på samme nivå. En ung dame er på et annet nivå. Menn er en del høyere enn kvinner som gruppe. Anonymkode: 59c77...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Jeg er jo ikke med noen kun fordi de er høye. Men det er bare et +. Jeg er 1.76, vil ha en som er over 1.86, har han stygg personlighet, så dropper jeg ham. Og det fins noen av de høye guttene som har stygg personlighet. Er han rundt 1.80 så går det også fint, jeg dropper ham ikke. Ingen er 100% perfekt Anonymkode: a1754...e4c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Man blir jo ikke sammen med noen kun for høyden… Anonymkode: 8344e...6bd 1
ClausSaus Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er jo ikke trolling, alle ser jo at dette er motsatsen til den andre tråden. Spørsmålet er jo hvorfor menns preferanser alltid er negative, mens kvinners preferanser alltid er positive? Anonymkode: 6a6c2...932 Uintelligent sammenligning. Det finnes langt færre utpreget høye menn enn menn som har en høyde rundt gjennomsnittet. Derfor vil det naturlig nok være langt vanskeligere å finne en mann som både er høy og sjekker av en bråte andre "bokser" kvinner i tillegg ønsker seg. Samtidig er det ikke mer sannsynlig at en høy mann er singel enn en som er gjennomsnittlig høy, noe som forsterker den nevnte vanskeligheten. Det er derimot ikke i samme grad færre kvinner på 25 enn på 40, og det er mer sannsynlig at ei på 25 ikke har etablert seg. Så det er ikke vanskeligere å finne ei på 25 som også har andre bra egenskaper, slik tilfellet er med høye menn.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Man blir jo ikke sammen med noen kun for høyden… Anonymkode: 8344e...6bd Det har jeg faktisk hørt noen si gitt. At de kun ser etter høye menn og at personligheten er en bonus. Spesielt damer på 160 som ønsker en mann på 190+. Jeg synes det ser helt teit ut med en høydeforskjell på 30cm+. Anonymkode: 73b19...9c6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er jo ikke trolling, alle ser jo at dette er motsatsen til den andre tråden. Spørsmålet er jo hvorfor menns preferanser alltid er negative, mens kvinners preferanser alltid er positive? Anonymkode: 6a6c2...932 Men det er ingen kvinner som velger en mann kun pga at han er høy så det er jo helt fjern påstand å komme med Anonymkode: 93109...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men det er ingen kvinner som velger en mann kun pga at han er høy så det er jo helt fjern påstand å komme med Anonymkode: 93109...dc5 Det betyr vel og at ingen menn velger en dame kun pga alderen Anonymkode: 6a6c2...932 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #12 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det betyr vel og at ingen menn velger en dame kun pga alderen Anonymkode: 6a6c2...932 Ja , hva er poenget ditt? Anonymkode: 93109...dc5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #13 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Når kvinner går opp i høydekrav må de som regel fire hardt på kravene for utseende men og som regel og på andre forhold som utdannelsesnivå ol. Hva er egentlig attraktivt med å være med noen kun for at de er høy? I bunn og grunn handler jo parforhold om vennskap, der den delen blir vanskelig når man har lite til felles. Er det ikke fryktelig ensomt å være i et sånt forhold? Anonymkode: 6a6c2...932 Ikke jeg! Funnet meg en superkjekk, høy og høyt utdannet mann. Veldig klar over at de ikke vokser på trær så jobber hardt for å kapre drømmemannen Anonymkode: 54442...70e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #14 Skrevet 14. juli 2023 ClausSaus skrev (20 timer siden): Uintelligent sammenligning. Det finnes langt færre utpreget høye menn enn menn som har en høyde rundt gjennomsnittet. Derfor vil det naturlig nok være langt vanskeligere å finne en mann som både er høy og sjekker av en bråte andre "bokser" kvinner i tillegg ønsker seg. Samtidig er det ikke mer sannsynlig at en høy mann er singel enn en som er gjennomsnittlig høy, noe som forsterker den nevnte vanskeligheten. Det er derimot ikke i samme grad færre kvinner på 25 enn på 40, og det er mer sannsynlig at ei på 25 ikke har etablert seg. Så det er ikke vanskeligere å finne ei på 25 som også har andre bra egenskaper, slik tilfellet er med høye menn. Men det er mindre sannsynlig at ei pen dame på 25 vil velge en mann på 40 foran en jevnaldrende, en at en dame med normal høyde (168) finner en mann ned høyde (180+). Statistisk sett er menn flest høyere enn kvinner, og gjennomsnittlig høyde på menn er HØYT. Anonymkode: 59c77...aaf 1 1
ClausSaus Skrevet 14. juli 2023 #15 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men det er mindre sannsynlig at ei pen dame på 25 vil velge en mann på 40 foran en jevnaldrende, en at en dame med normal høyde (168) finner en mann ned høyde (180+). Statistisk sett er menn flest høyere enn kvinner, og gjennomsnittlig høyde på menn er HØYT. Anonymkode: 59c77...aaf En høy mann er ikke en gjennomsnittlig mann. Hva er dette, forumet for lærevansker?
Rosakatt Skrevet 14. juli 2023 #16 Skrevet 14. juli 2023 ClausSaus skrev (11 minutter siden): En høy mann er ikke en gjennomsnittlig mann. Hva er dette, forumet for lærevansker? Om han er over 180 eller ikke, hun har uansett større sjangse til å finne en mann generelt høyere enn henne, enn det en mann på 40 har på å finne ei på 25 som ønsker å være med han. De kommer nok heller til å vike på høydepreferansen, også fordi man plutserlig forelsker seg i folk som er lavere enn det man trodde man likte. Det er en ting å si hva man liker, men hjernen kan ha helt andre planer. Ikke at kvinner ikke kan forelske seg i en som er så mye eldre, men bare tallet 40 kan skremme noen på 25, de er kun halveis i 20 årene, kanskje har de fått barn kanskje ikke, det er en stor livstilsendring med å hoppe over hele 30 årene, om man har mye ugjort. Om hun helst vil ha eldre, TROR jeg hun vil gå hardere etter de i 30 årene, enn de i 40 årene. Men noen går etter 40, det hører vi her inne å. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #17 Skrevet 14. juli 2023 Eh... tror du kvinner er sammen med menn kun pga han er høy? 😂😂😂 Jeg synest høye menn kan være flotte og kjekke, men det er jo ikke derfor en er sammen. 🤣🤣🤣 Anonymkode: bee1d...823
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #18 Skrevet 14. juli 2023 ClausSaus skrev (1 time siden): En høy mann er ikke en gjennomsnittlig mann. Hva er dette, forumet for lærevansker? Så hvis gjennomsnittet er 180, vil veldig mange menn være over det. Altså høye. Forstått nå? Anonymkode: 59c77...aaf
I Grosny Skrevet 14. juli 2023 #19 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 10.05): Når kvinner går opp i høydekrav må de som regel fire hardt på kravene for utseende men og som regel og på andre forhold som utdannelsesnivå ol. Hva er egentlig attraktivt med å være med noen kun for at de er høy? I bunn og grunn handler jo parforhold om vennskap, der den delen blir vanskelig når man har lite til felles. Er det ikke fryktelig ensomt å være i et sånt forhold? Anonymkode: 6a6c2...932 Jeg er høy og har veldig vakker samboer, men selv om jeg er nesten 190, så er ikke det all verden. Det viktigste er at jeg er høy på meg selv Og så trives vi i hverandres selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå