Gå til innhold

Noen damer her på 30+ som aldri har blitt avvist og alltid hatt draget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da på seriøse kjæresteforhold, at du alltid har fått deg lett kjæreste.

Hvordan er dere når det gjelder både personlighet og utseende?

Noen som har lyst til å dele litt om hvem dere er? 

Anonymkode: f9669...c00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får meg ikke lett kjæreste, men det har mest med at jeg sjeldent blir forelsket så følelsene er ikke gjensidige fra min side. Har alltid én eller flere beilere, menn som ønsker å bli kjæresten min. Det er frustrerende at jeg ikke føler det samme, for jeg ønsker meg jo mann og barn. Som person vil jeg si jeg er kanskje er gjennomsnittlig pen, har bra kropp, men det jeg "scorer" på er vel utstråling, sjarm og at jeg er åpen og har humor. Kommer lett i kontakt med folk, fremstår interessant i rett selskap osv. 

Anonymkode: 9a0f8...bf5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid fått den jeg vil ha, men har aldri følt på virkelig kjærlighet før nå, i en alder av 40. 

Kanskje over gjennomsnittet ift utseendet, men tror jeg vinner mest på personlighet, utadvendt og er lett å snakke med. Avskyr drama, og er verken needy (i mangel på et norsk ord…) eller sjalu av natur.

Anonymkode: f0513...19f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får meg ikke lett kjæreste, men det har mest med at jeg sjeldent blir forelsket så følelsene er ikke gjensidige fra min side. Har alltid én eller flere beilere, menn som ønsker å bli kjæresten min. Det er frustrerende at jeg ikke føler det samme, for jeg ønsker meg jo mann og barn. Som person vil jeg si jeg er kanskje er gjennomsnittlig pen, har bra kropp, men det jeg "scorer" på er vel utstråling, sjarm og at jeg er åpen og har humor. Kommer lett i kontakt med folk, fremstår interessant i rett selskap osv. 

Du beskrev akkurat meg! Alltid hatt draget, alltid hatt noen interesserte, men frem til 28 ville jeg ikke ha kjæreste, og slet veldig med å få følelser. Kjempefrustrerende, er mange bra karer jeg har latt gå. Men angrer ikke et sekund, for da jeg var 31 traff jeg på han jeg skal være med resten av livet - og den kjærligheten var verdt å vente på, glad jeg ikke tok til takke med noen jeg ikke hadde følelser for 😊

Jeg blir beskrevet som veldig pen, men det er nok både personlighet og selvtillitt som har "dratt" folk til meg. Bestevenninna mi er og pen, men hun er også selvsikker og trygg på seg selv, og vi har begge opplevd at menn har fått hekt på oss. Hun har i tillegg skikkelig draget på damene 😅

Så min konklusjon er at selvtillitt og utstrålig gjør mye. 

Anonymkode: 661fa...b8e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du beskrev akkurat meg! Alltid hatt draget, alltid hatt noen interesserte, men frem til 28 ville jeg ikke ha kjæreste, og slet veldig med å få følelser. Kjempefrustrerende, er mange bra karer jeg har latt gå. Men angrer ikke et sekund, for da jeg var 31 traff jeg på han jeg skal være med resten av livet - og den kjærligheten var verdt å vente på, glad jeg ikke tok til takke med noen jeg ikke hadde følelser for 😊

Jeg blir beskrevet som veldig pen, men det er nok både personlighet og selvtillitt som har "dratt" folk til meg. Bestevenninna mi er og pen, men hun er også selvsikker og trygg på seg selv, og vi har begge opplevd at menn har fått hekt på oss. Hun har i tillegg skikkelig draget på damene 😅

Så min konklusjon er at selvtillitt og utstrålig gjør mye. 

Håper jeg også møter drømmemannen en dag! 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er meg, jeg har alltid hatt mange menn å velge mellom. Mest one night stands, men også menn som ville noe mer.

Den første jobben jeg hadde var det 2-3 menn som ville gå fra et seriøst kjæresteforhold for å være med meg. Dette høres ut som skryt, men jeg underskriver som anonym og har ingen grunn til å lyve om dette. Fikk SMSer midt på natta om at de elsket meg osv.

Jeg har blitt beskrevet som veldig pen med "perfekt" kropp. Jeg har aldri følt dette selv, har alltid vært misfornøyd med ting, blant annet følt at jeg ser ofte trøtt ut, har poser under øynene, har bustete hår osv. Men jeg har jo sett at jeg har hatt en såkalt "perfekt" kropp, som er velproposjonert, slank, men likevel med former. 

Nå er jeg blitt 40 og merker ikke det samme "trykket" fra menn. Det er litt rart for meg, som er vant til å bli plystret etter på gata osv. Men det er også deilig å slippe å alltid mistenke at menn som snakker med meg egentlig vil noe mer.

Jeg vet ikke om dette var noe særlig svar på spørsmålet ditt. Som person er jeg ganske åpen, tror selv jeg er lett å komme i kontakt med, er belest og intelligent, og prøver selvsagt å være hyggelig mot de fleste. 

Negative sider er at jeg kan bli fort sint, er litt dramaqueen, kan nok være litt krevende i relasjoner, og jeg er ikke konfliktsky. 

Anonymkode: 93296...4e5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tenker da på seriøse kjæresteforhold, at du alltid har fått deg lett kjæreste.

Hvordan er dere når det gjelder både personlighet og utseende?

Noen som har lyst til å dele litt om hvem dere er? 

Har alltid vært i forhold når jeg har ønsket å vært det. 

Jeg er selvstendig, trygg på meg selv, ryddig og setter tydelige krav. Jeg har ingen ønsker om å være i et forhold som er belastende, da er jeg heller singel.  Har mange ulike ting jeg holder på med og er vel jevnt over i godt humør.  Må ha en partner som er lik type, som har et eget liv og interesser, som ikke har tendens til sjalusi og som er ryddig. 

Ser helt ordinær ut, 178 cm høy og normal vekt. 

Anonymkode: 12222...e6c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Håper jeg også møter drømmemannen en dag! 

Det gjør du nok helt garantert - mitt tips i mellomtiden er faktisk å ikke lete. Gå på dates, men med innstilling om å ha det gøy og for å bli kjent med nye mennesker. Det var da jeg sluttet å få forhåpninger om at nye dates kunne være potensielle kjærester at jeg havna på date med han som nå er kjæresten min 😁

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og har ALDRI "hatt draget". Aldri blitt sjekket opp på byen eller noe. Men har tatt initiativ selv og har visst en vinnende personlighet, så var i fast forhold fra jeg var 14-21, deretter 2 menn på rad som jeg datet et års tid hver og som gjerne ville flytte sammen med meg (jeg sa nei) før jeg møtte mannen min da jeg var 25 og har vært i et superstabilt forhold med ham fra dag 1.

Jeg tror jeg har blitt avvist én gang og da var det fordi personen ikke var sikker på legningen sin...

Hvem jeg er? Kortvokst, lubben, ansiktet er en 5/10 max, jeg er introvert og har litt sære interesser og er sånn middels i husholdningsevner. Men jeg tar initiativ i et forhold, spiller ALDRI spill eller prøver å få en mann til å jakte på meg, har ingenting i mot å være den første som sier "jeg har følelser for deg" (eller for den slags skyld "jeg elsker deg"). Det er tydeligvis nok av menn som liker det ukompliserte. 

Anonymkode: 9b5b9...5c4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har perfekt utseendet og personlig. Alle som har "avvist" meg er åpenbart homofile.

Anonymkode: 3ea6c...d34

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 40 og har ALDRI "hatt draget". Aldri blitt sjekket opp på byen eller noe. Men har tatt initiativ selv og har visst en vinnende personlighet, så var i fast forhold fra jeg var 14-21, deretter 2 menn på rad som jeg datet et års tid hver og som gjerne ville flytte sammen med meg (jeg sa nei) før jeg møtte mannen min da jeg var 25 og har vært i et superstabilt forhold med ham fra dag 1.

Dette. De fleste kvinner får lett den de vil ved å bare ta initiativ. Sannsynligheten for å bli avvist av en mann er lav. Og de fleste menn antar at du ikke er interessert. Damer som påstår de sliter med å få kjæreste er enten unnlatende til å ta initiativ, eller de er helt urealistiske.

Anonymkode: d5b52...706

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette. De fleste kvinner får lett den de vil ved å bare ta initiativ. Sannsynligheten for å bli avvist av en mann er lav. Og de fleste menn antar at du ikke er interessert. Damer som påstår de sliter med å få kjæreste er enten unnlatende til å ta initiativ, eller de er helt urealistiske.

Anonymkode: d5b52...706

TS her. Tror dette er en sannhet med modifikasjoner. Har selv vært i to lange forhold, så fikk meg kjærester i 20-åra. Nå i 30-åra er jeg singel på andre året. Synes selv jeg har vært flink til å ta initiativ. Har ikke datet mange, men har jo blitt avvist av noen menn etter første date. Og jeg får høre at jeg er vakker og feminin, så dette er tydeligvis ikke alt. Er litt mild og rolig i personligheten, må bli godt kjent for å slippe meg løs og være meg selv. Vil si jeg er empatisk og gir masse av meg selv til en mann i et forhold. Jeg var veldig betatt av en 8 år eldre mann jeg møtte på Tinder, men han følte ikke helt kjærestekjemien etter et par dates. Så jo, fullt mulig å bli avvist som en relativt søt og oppegående dame som tar godt vare på seg selv. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slank, fin, veltrent kropp. Helt ok/normalt utseende, men store vakre øyne. Livlig, smart, selvstendig, morsom, kul. Siste del av 30 årene. Mange interesserte menn, men faller ikke så lett for de (i likhet med hva ei annen skriver tidligere)

Anonymkode: 39f0a...4ac

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen som kan få alle de vil ha. Det er umulig. Alle opplever å bli avvist en eller flereganger i livet. Men selvfølgelig er det godt å fortelle en liten livsløgn til seg selv at man er mest attraktiv av alle. Det er mest narsissister som lever av livs løgner og som har den troen på seg selv som uovervinnelig perfekt.

Anonymkode: 7f23d...71a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste damer har draget. Spørs bare hvilke menn det er snakk om. Selv middelmålige kvinner har draget på lavkvalitets menn. Men særs får kvinner har draget på høystatus attraktive menn.. SVÆRT få. Og det er også bakgrunn for mye av sutringen til kvinner. At de ikke har draget på disse mennene de egentlig vil ha, men ikke kan få. 

Anonymkode: 5bfca...217

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De fleste damer har draget. Spørs bare hvilke menn det er snakk om. Selv middelmålige kvinner har draget på lavkvalitets menn. Men særs får kvinner har draget på høystatus attraktive menn.. SVÆRT få. Og det er også bakgrunn for mye av sutringen til kvinner. At de ikke har draget på disse mennene de egentlig vil ha, men ikke kan få. 

Anonymkode: 5bfca...217

Jeg er klar over det. Men jeg har ikke gått etter «høystatusmenn». Med mindre en 45-år gammel kontor-politimann med grått hår og litt ekstra kilo på 177 er en høystatusmann? Bare et eksempel på hvem jeg ble avvist av etter første date 🤷🏼‍♀️ Er dame i 30-åra. Blond, langt hår, søt sies det og trener og tar vare på meg selv. Har empati og gir mye av meg selv.

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er 38 år.

Jeg er utadvendt, drøy humor, smittsom latter,  intelligent, høgt utdannet, lite selvhøytidelig, leken, får myyyye kompliment for smil/øyne/hår/rumpa og at jeg er "kul". Aldri vært fan av ONS, kliner heller litt for å teste kjemien, tar kontakt om jeg er interessert, sier ting som de er, ikke lett krenkbar, kan snakke med hvem som helst om hva som helst. Får ofte høre at jeg "tar rommet". 

Og jeg har ALDRI vært sammen med  noen kun fordi det er trygt eller praktisk. Selvrespekt er alt.

Anonymkode: 36d7b...f46

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har perfekt utseendet og personlig. Alle som har "avvist" meg er åpenbart homofile.

Anonymkode: 3ea6c...d34

Ingen har et perfekt utseende.

Anonymkode: 5423f...991

AnonymBruker
Skrevet

Får alltid den jeg vil ha, aldri særlig lenge alene. 

Anonymkode: dd505...a28

AnonymBruker
Skrevet

Nei si det. Jeg er veldig lett å snakke med. Folk har med å åpne seg opp for meg. Noe dem blir sjokkert over selv. Jeg liker å prate med folk. Normal pen. Normal kropp. Er veldig selvstendig. Kan litt av alle temaer som kommer opp i diskusjon. Sitter ikke på replikkene. Kommer fort med motsvar. Så jeg trekker fram mye humor. En som sa det er som en glorie rundt deg. Du trekker til deg oppmerksomhet. Jeg gjør det ubevisst. Er ikke så glad i oppmerksomhet sånn sett. Har aldri vært singel. Men jeg krever ikke noe fra en partner. Jeg klarer ting selv. Skal ting gjøres så gjør jeg det selv. Men det som er negativ med dette er jo at jeg blir litt sliten av at mange åpner seg opp for meg. Jeg er ikke psykolog så det er jo ikke ofte jeg har så lyst å sitte å gi råd hele tiden. 

Anonymkode: 104c9...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...