AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Del Skrevet 13. juli 2023 Jeg skal videre fra Arendal med fly, men det går ingen flybuss om sommeren. Hvordan kommer man seg da til flyplassen i Kristiansand? Jeg finner bare tilbud med vanlig rutebuss, som går veldig sjelden og tar nesten tre timer hver vei. Hjelp? Anonymkode: 8cda1...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 13. juli 2023 #2 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal videre fra Arendal med fly, men det går ingen flybuss om sommeren. Hvordan kommer man seg da til flyplassen i Kristiansand? Jeg finner bare tilbud med vanlig rutebuss, som går veldig sjelden og tar nesten tre timer hver vei. Hjelp? Anonymkode: 8cda1...1ac Tror du må ta den fly-taxien (finnes nr inne på taxi turvogn siden). Evnt tror jeg det billigste er å ta en vanlig buss fra Arendal til Kristiansand, så taxi fra Kristiansand til Kjevik. Ville gått for det om jeg var deg. Kollektivtransporten i Agder er helt på trynet. Endret 13. juli 2023 av anonymLala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Del Skrevet 13. juli 2023 anonymLala skrev (4 minutter siden): Tror du må ta den fly-taxien (finnes nr inne på taxi turvogn siden). Evnt tror jeg det billigste er å ta en vanlig buss fra Arendal til Kristiansand, så taxi fra Kristiansand til Kjevik. Ville gått for det om jeg var deg. Kollektivtransporten i Agder er helt på trynet. Takk! Jeg sjekka den flytaxien, men den kosta jo flere tusen kroner! Hvorfor er flybusstilbudet så elendig? Er det en måte å hindre folk å ta fly eller har alle privatbil der? Anonymkode: 8cda1...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 13. juli 2023 #4 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker said: Takk! Jeg sjekka den flytaxien, men den kosta jo flere tusen kroner! Hvorfor er flybusstilbudet så elendig? Er det en måte å hindre folk å ta fly eller har alle privatbil der? Anonymkode: 8cda1...1ac Har stusset på det samme i flere år. Sørlandsbyene er jo typiske turistbyer på somrene, så det er rart tilbudet er så dårlig. Selv flybussen er dyr å ta, når den går. Kjevik er ikke så langt unna Kristiansand, og vanlige busser fra Arendal til Kristiansand går i hvertfall daglig. Endret 13. juli 2023 av anonymLala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #5 Del Skrevet 14. juli 2023 Den vanlige bussen fra Arendal til Kristiansand tar ca en time. Gå av ved Dyreparken og ta drosje til Kjevik. Det går ikke flybuss fra Kristiansand til Kjevik heller, går rutebuss en gang i timen. Sjekk akt.no for rutetider Anonymkode: 94bc8...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den vanlige bussen fra Arendal til Kristiansand tar ca en time. Gå av ved Dyreparken og ta drosje til Kjevik. Det går ikke flybuss fra Kristiansand til Kjevik heller, går rutebuss en gang i timen. Sjekk akt.no for rutetider Anonymkode: 94bc8...20c Så det går ikke flybuss direkte til flyplassen i det hele tatt? Eller misforsto jeg deg nå, at du snakker om vanlig rutebuss om sommeren? Jeg ble veldig overrasket over at det ikke går flybuss fra Sørlandet når det er så mange som reiser hit om sommeren. Anonymkode: 8cda1...1ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det går ikke flybuss direkte til flyplassen i det hele tatt? Eller misforsto jeg deg nå, at du snakker om vanlig rutebuss om sommeren? Jeg ble veldig overrasket over at det ikke går flybuss fra Sørlandet når det er så mange som reiser hit om sommeren. Anonymkode: 8cda1...1ac Det går noen få ganger om dagen til vanlig, men har sommerferie i juli (Arendal). fra Kristiansand er det bare rutebuss, flybussen er lagt ned. Tilbudet fra og til Kjevik er veldig dårlig om en ikke blir henta eller skal ha leiebil. Anonymkode: 94bc8...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Del Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 9.58): Takk! Jeg sjekka den flytaxien, men den kosta jo flere tusen kroner! Hvorfor er flybusstilbudet så elendig? Er det en måte å hindre folk å ta fly eller har alle privatbil der? Anonymkode: 8cda1...1ac Velkommen til provinsen, aka Sørlandet.... Anonymkode: 7f7da...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå