Gå til innhold

Må hele reisefølge sjekke inn samtidig på flyplassen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt for reisefølget på apollo. Har ikke gjort det før. Hva gjør vi på flyplassen? Må alle sjekke inn samtidig? Eller kan jeg og mannen dra når vi vil også kan de andre få printet ut bilettene på flyplassen?

Anonymkode: 97e0f...179

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle må ikke sjekke inn samtidig. 

Anonymkode: 7bb6c...356

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, alle må ikke sjekke inn samtidig. 

Anonymkode: 7bb6c...356

Hvordan gjør man det da? Hvordan kan de få billettene?

AnonymBruker
Skrevet

Alle må sjekke inn samtidig. Er man på samme bestilling så må man det.

Du kan hente alle bilettene på innsjekkautomatene så du har alle og alt er klart til de kommer. 

Anonymkode: c0f26...30d

AnonymBruker
Skrevet

Alle navnene står vel på billetten du har fått? Hvis du har bestilt til alle så står det jo ref. nr der. 

Anonymkode: 56f03...e9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan hente alle bilettene på innsjekkautomatene så du har alle og alt er klart til de kommer. 

Sludder.

Så lenge de andre har referanse/bookingnr, så kan de fint sjekke inn selv når de kommer.

Anonymkode: 51b5e...9ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener man velger hvem man skal sjekke inn når man sjekker inn på automat, altså at det kommer opp en liste med de reisende også huker man av. Har de andre referansenummeret, skal der vel da gå greit. 

Anonymkode: 4617a...a9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tull.

Hender relativt ofte at jeg og mannen, eller en gruppe fra jobb, ankommer flyplassen ulikt. Bedre å vente i loungen.

Man har referansenummer, så får man opp hvem i følget som skal sjekke inn på skjerm. Velger seg selv, får boardingkort og baggasjetag, kun for seg. 

Anonymkode: 084bb...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tull.

Hender relativt ofte at jeg og mannen, eller en gruppe fra jobb, ankommer flyplassen ulikt. Bedre å vente i loungen.

Man har referansenummer, så får man opp hvem i følget som skal sjekke inn på skjerm. Velger seg selv, får boardingkort og baggasjetag, kun for seg. 

Det er forskjell på å bestille direkte fra flyselskap og via en reiseoperatør, her må man ofte sjekke inn alle samlet, men hver får jo sitte eget boardingkort og kan jo komme på flyplassen når de vil

Anonymkode: c18d9...023

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bestilt for reisefølget på apollo. Har ikke gjort det før. Hva gjør vi på flyplassen? Må alle sjekke inn samtidig? Eller kan jeg og mannen dra når vi vil også kan de andre få printet ut bilettene på flyplassen?

Dere sjekker inn alle, men hver enkelt får sitt boarding kort i sin app eller de kan skrive det ut i automatene på flyplassen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er forskjell på å bestille direkte fra flyselskap og via en reiseoperatør, her må man ofte sjekke inn alle samlet, men hver får jo sitte eget boardingkort og kan jo komme på flyplassen når de vil

Vi bruker Berg Hansen til det meste.

Sjekker inn på vanlig måte på automat likevel. 

Eller man sjekker inn på nett, alle sammen, dagen før, og henter bare ut boardingkort for den enkelte på flyplassen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gjort begge deler og ikke trengt at vi sjekker inn samtidig 

Anonymkode: bf48e...555

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har gjort begge deler og ikke trengt at vi sjekker inn samtidig 

Anonymkode: bf48e...555

Ved noen gruppebestillinger må man sjekke inn alle samtidig, MEN det betyr ikke at alle må møte opp på flyplassen samtidig. Det er da 1 som sjekker alle inn enten elektronisk eller på flyplassen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...