AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Jeg har bestilt for reisefølget på apollo. Har ikke gjort det før. Hva gjør vi på flyplassen? Må alle sjekke inn samtidig? Eller kan jeg og mannen dra når vi vil også kan de andre få printet ut bilettene på flyplassen? Anonymkode: 97e0f...179
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Nei, alle må ikke sjekke inn samtidig. Anonymkode: 7bb6c...356
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, alle må ikke sjekke inn samtidig. Anonymkode: 7bb6c...356 Hvordan gjør man det da? Hvordan kan de få billettene? Anonymkode: 97e0f...179
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Alle må sjekke inn samtidig. Er man på samme bestilling så må man det. Du kan hente alle bilettene på innsjekkautomatene så du har alle og alt er klart til de kommer. Anonymkode: c0f26...30d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Alle navnene står vel på billetten du har fått? Hvis du har bestilt til alle så står det jo ref. nr der. Anonymkode: 56f03...e9d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle må sjekke inn samtidig. Er man på samme bestilling så må man det. Du kan hente alle bilettene på innsjekkautomatene så du har alle og alt er klart til de kommer. Anonymkode: c0f26...30d Sludder. Så lenge de andre har referanse/bookingnr, så kan de fint sjekke inn selv når de kommer. Anonymkode: 51b5e...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Jeg mener man velger hvem man skal sjekke inn når man sjekker inn på automat, altså at det kommer opp en liste med de reisende også huker man av. Har de andre referansenummeret, skal der vel da gå greit. Anonymkode: 4617a...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alle må sjekke inn samtidig. Er man på samme bestilling så må man det. Du kan hente alle bilettene på innsjekkautomatene så du har alle og alt er klart til de kommer. Anonymkode: c0f26...30d Tull. Hender relativt ofte at jeg og mannen, eller en gruppe fra jobb, ankommer flyplassen ulikt. Bedre å vente i loungen. Man har referansenummer, så får man opp hvem i følget som skal sjekke inn på skjerm. Velger seg selv, får boardingkort og baggasjetag, kun for seg. Anonymkode: 084bb...473 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Tull. Hender relativt ofte at jeg og mannen, eller en gruppe fra jobb, ankommer flyplassen ulikt. Bedre å vente i loungen. Man har referansenummer, så får man opp hvem i følget som skal sjekke inn på skjerm. Velger seg selv, får boardingkort og baggasjetag, kun for seg. Anonymkode: 084bb...473 Det er forskjell på å bestille direkte fra flyselskap og via en reiseoperatør, her må man ofte sjekke inn alle samlet, men hver får jo sitte eget boardingkort og kan jo komme på flyplassen når de vil Anonymkode: c18d9...023
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bestilt for reisefølget på apollo. Har ikke gjort det før. Hva gjør vi på flyplassen? Må alle sjekke inn samtidig? Eller kan jeg og mannen dra når vi vil også kan de andre få printet ut bilettene på flyplassen? Anonymkode: 97e0f...179 Dere sjekker inn alle, men hver enkelt får sitt boarding kort i sin app eller de kan skrive det ut i automatene på flyplassen Anonymkode: c18d9...023
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er forskjell på å bestille direkte fra flyselskap og via en reiseoperatør, her må man ofte sjekke inn alle samlet, men hver får jo sitte eget boardingkort og kan jo komme på flyplassen når de vil Anonymkode: c18d9...023 Vi bruker Berg Hansen til det meste. Sjekker inn på vanlig måte på automat likevel. Eller man sjekker inn på nett, alle sammen, dagen før, og henter bare ut boardingkort for den enkelte på flyplassen. Anonymkode: 084bb...473 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #12 Skrevet 13. juli 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er forskjell på å bestille direkte fra flyselskap og via en reiseoperatør, her må man ofte sjekke inn alle samlet, men hver får jo sitte eget boardingkort og kan jo komme på flyplassen når de vil Anonymkode: c18d9...023 Jeg har gjort begge deler og ikke trengt at vi sjekker inn samtidig Anonymkode: bf48e...555
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #13 Skrevet 13. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har gjort begge deler og ikke trengt at vi sjekker inn samtidig Anonymkode: bf48e...555 Ved noen gruppebestillinger må man sjekke inn alle samtidig, MEN det betyr ikke at alle må møte opp på flyplassen samtidig. Det er da 1 som sjekker alle inn enten elektronisk eller på flyplassen Anonymkode: c18d9...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå