AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Hva var dine tegn på at fødsel nærmet seg? Er i uke 36 nå, og den siste uka har jeg merket endringer. Har mye oftere kynnere og mye "menssmerter". I tilegg har morgenkvalmen kommet tilbake. Og veldig sliten, trett, vondter og humørsvingninger. Har også plutselig gått fra forstoppelse til å ha avføring 1-2 ganger daglig. Er andregangs og fødte i uke 38 sist. Men kan ikke huske at jeg fikk så mye mer kynnere osv sist. Men så var det jo også ikke like travelt sist da jeg ikke hadde barn fra før. Kan dette være tegn på at det kan skje noe i nærmeste fremtid? Eller er det vanlig å ha det slik de siste ukene? Har jo et håp om å føde før termin denne gangen også🥰 Anonymkode: b2381...49b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Er nok helt vanlig på slutten, kroppen er sliten. Jeg hadde ingen tegn før fødselen plutselig startet begge gangene, fødte i UK 38 og 39. Anonymkode: cb623...8dc 1
Hedda-78 Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Det er vanlig å ha diverse vondter på slutten. Jeg hadde lite matlyst (var ikke plass til mat...), kvalm (pga lite plass til mat) hadde vondt i hofter og rygg, hovne ankler, og var sliten og trøtt. Følte meg som en strandet hval. Vagget og pustet og svettet. Tisset ofte. Men alt dette er jo bare tegn på at man er høygravid, har ikke noe med fødsel å gjøre. Jeg hadde ingen tegn til fødsel før det plutselig rant fostervann nedover beina mine. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Jeg hadde ingen tegn før riene startet første gang, og mange plagsomme greier som jeg forsøkte å tolke andre gang. Blant annet var jeg plaget av maserier fra uke 34, og de kom betydelig hyppigere de siste 3 ukene. Kynnere, løs mage og vondt i magen hadde jeg også. Begge mine ble født i uke 40. I følge jordmoren min "ligner en på seg selv når det kommer til svangerskapslengde", så sannsynligheten skal være størst for at du føder i uke 38 +/- en uke. Anonymkode: 42eb0...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå