Gå til innhold

Andre nattevakter her inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet natt i 4 år. Trives veldig godt egentlig, både med å være våken om natta, og får sove godt på dagen. 

Men noen netter når jeg er på jobb, føler jeg meg nesten litt ør. Ikke svimmel, men at det er rett før jeg nlir det. Vanskelig å beskrive følelsen. Nesten litt at jeg må fokusere ekstra med blikket. Liksom blunke noen ganger før det går bedre igjen.

Andre som har det sånn? Eller andre plager? 

Anonymkode: 2af6d...e65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har jobbet natt i 4 år. Trives veldig godt egentlig, både med å være våken om natta, og får sove godt på dagen. 

Men noen netter når jeg er på jobb, føler jeg meg nesten litt ør. Ikke svimmel, men at det er rett før jeg nlir det. Vanskelig å beskrive følelsen. Nesten litt at jeg må fokusere ekstra med blikket. Liksom blunke noen ganger før det går bedre igjen.

Andre som har det sånn? Eller andre plager? 

Går av om 45 min og føler meg utenfor meg selv nå.

Anonymkode: e4f2b...779

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i døgnkontinuerlig turnus og jobber en uke natt i løpet av 8 uker etter turnus. Jeg har jobbet slik i 13 år. Men jeg liker nattevakter, så det blir ofte til at jeg endrer til natt, og får overtidsvakter som er nattevakter.

Jeg har ingen plager og sover godt på dagen. Trives veldig godt med nattevakter. De som har dagstilling sier at de ser om jeg har vært på natt eller om jeg er på dag hvis de ser meg rundt vaktbyttet. Ser jeg trøtt ut, så jobber jeg dag. Ser jeg uthvilt ut, så har jeg hatt nattevakt. 😅

Det du beskriver høres vel ut som at du er trøtt / overtrøtt?

Anonymkode: 4d62f...5bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går i døgnkontinuerlig turnus og jobber en uke natt i løpet av 8 uker etter turnus. Jeg har jobbet slik i 13 år. Men jeg liker nattevakter, så det blir ofte til at jeg endrer til natt, og får overtidsvakter som er nattevakter.

Jeg har ingen plager og sover godt på dagen. Trives veldig godt med nattevakter. De som har dagstilling sier at de ser om jeg har vært på natt eller om jeg er på dag hvis de ser meg rundt vaktbyttet. Ser jeg trøtt ut, så jobber jeg dag. Ser jeg uthvilt ut, så har jeg hatt nattevakt. 😅

Det du beskriver høres vel ut som at du er trøtt / overtrøtt?

Anonymkode: 4d62f...5bd

Er nok det at jeg er for trøtt. Er ofte sånn første natta jeg jobber, og hvis jeg sover dårlig om dagen. Så er nok grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...