Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt nervøs pga denne situasjonen. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år og han har flere kvinnelige venner. Og det er heller ikke første gang jeg har reagert. Men han har mye kontakt med en tidligere kollega (la oss kalle henne Grete) er litt usikker på hvor mye fordi jeg ikke alltid har tenkt over det, men i det siste iallfall flere ganger i uka/daglig. Han har ikke sett henne fysisk på 4 måneder, vi er i en annen verdensdel.
Hun er gift og har to tenåringsbarn.

Sist han så Grete møtte han henne alene og også en gang alle tre. Fikk ikke direkte følelse av at det var noe mellom de da, men husker jeg reagerte på noe hun sa da vi var i en bar. Kjæresten var i baren utenfor høyrevridde for å bestille drinker og jeg og Grete sto i nærheten av hverandre (men mye folk så ikke helt nærme). En annen kvinne kom bort til Grete og bare begynte å prate. Grete sier at hun var der med kjæresten og st hun skal betale for drinkene etterpå fordi hun skal få liv til å sove over hos han. Ja, hun skulle sove over, men måten hun fremstilte det hørtes jo ut som en date siden hun ikke en gang nevnte meg. Så hun dama ble forvirret da hun så meg med typen min etterpå. 

så er det all denne kontakten. De har en felles hobby og jeg vet at de har kontakt gjennom en gruppechat med en annen fyr, men også at de tekster bare de to alene. Kjæresten smiler noen ganger når han chatter med henne. Generelt er kjæresten ikke veldig åpen om telefonen sin, men føler han omtrent aldri åpner en melding fra ho om jeg er i nærheten og kunne sett hva som ble skrevet. Men har også noen ganger vist meg bilder hun har sendt. 

og så så jeg en melding i går kveld, men jeg er usikker på hva jeg så. Hun hadde bare sendt en emoji, men det ligner på den 😘 emojien med å blåse et kyss. Synes det i såfall er litt rart. Samtidig vet jeg at mamma bruker den emojien til meg hele tiden, men rart for en gift kvinne å sende slikt til en annen mann., 

vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg fortelle han at dette gjør meg usikker?

Anonymkode: b7f6b...0fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde sendt samme emoji når vi var i samme rom🙊

Anonymkode: 9a294...9e0

Skrevet

Da er det bare å vente på alle som råder deg til å snoke på telefonen hans.

Mitt råd: Ikke gjør det!

Dersom du/dere sliter med tillit er det alltid noe inderliggende som ikke har å gjøre med én spesifikk relasjon å gjøre.

Ha en generell åpen diskusjon om tillit og frihet.

Du er progressiv og åpen som i utgangspunktet er åpen for hans vennskap med andre kvinner. Jeg synes alltid slik tillit er en god basis i et forhold. Dere må være flinke til å fremheve hva og hvor mye slikt betyr og å dyrke styrken i å være åpne og tillitsfulle.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre da? Si du er usikker på hva slags relasjon han har med henne?

Anonymkode: a70b6...c38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tror jeg hadde sendt samme emoji når vi var i samme rom🙊

Anonymkode: 9a294...9e0

Hva mener du?

Anonymkode: b7f6b...0fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gift manns "venn ". Jeg var her før hun han er gift med nå, før barn, før den godt betalte prestisje jobben. Vi snakker sammen hver dag, av og til har vi sex på snap, oftest er det bare om hverdagen, barna,turer, nyheter, tema som opptar oss. Vi sluttet å treffes da han giftet seg, etter mitt ønske. 

Nå når jeg dater og er på vei inn ibet forhold er det ekstra vanskelig for han merker jeg. Han tar kontakt hele dagen og "beslaglegger meg". Vi har felles venner og det er opplest og vedtatt at vi er sånn. Konen er aldri med på fellesgreier.

Dette er nok emosjonelt utroskap fra hans side, og snart min side. Men vi skal ikke leve sammen. Viber veldig gode venner. 

Anonymkode: 903b4...157

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er en gift manns "venn ". Jeg var her før hun han er gift med nå, før barn, før den godt betalte prestisje jobben. Vi snakker sammen hver dag, av og til har vi sex på snap, oftest er det bare om hverdagen, barna,turer, nyheter, tema som opptar oss. Vi sluttet å treffes da han giftet seg, etter mitt ønske. 

Nå når jeg dater og er på vei inn ibet forhold er det ekstra vanskelig for han merker jeg. Han tar kontakt hele dagen og "beslaglegger meg". Vi har felles venner og det er opplest og vedtatt at vi er sånn. Konen er aldri med på fellesgreier.

Dette er nok emosjonelt utroskap fra hans side, og snart min side. Men vi skal ikke leve sammen. Viber veldig gode venner. 

Anonymkode: 903b4...157

Jeg synes dette høres veldig fint ut, hadde gjerne hatt en venn som deg. Kunne trengt det i et litt kjedelig forhold. Men er kvinne da 😝

Anonymkode: 8b3ca...65f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...