AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Som gir minst mulig skjolder og jevn farge, minst mulig vond lukt og helst en der fargen viser mest mulig umiddelbart. Kjipt å påføre kvelden før man skal på stranden og våkne opp flekkete😅 Anonymkode: d92c1...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Del Skrevet 13. juli 2023 Jeg er blond og blek.. liker Sophie Elise sin, i medium. Blir fint om jeg skrubber først og er skikkelig nøye med smøring. Anonymkode: 17c8e...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Del Skrevet 13. juli 2023 Jeg foretrekker fuktighetskrem med farge. Effekten kommer gradvis og ser naturlig ut. Vet du at du skal på stranda om to-tre dager, smør hele kroppen før leggetid hver kveld, så har du en fin farge til stranddagen. Anonymkode: 2e5f0...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er blond og blek.. liker Sophie Elise sin, i medium. Blir fint om jeg skrubber først og er skikkelig nøye med smøring. Anonymkode: 17c8e...9eb Ikke støtt dette mennesket! Jeg anbefaler St. Tropez, gir nydelig farge! Anonymkode: 69192...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. juli 2023 #5 Del Skrevet 13. juli 2023 St. Tropez sin Gradual Tanning er veldig bra ( får fin farge etter 2-3 påføringer) , liker også skummet til Ida Warg. Blir ikke skjoldete av noen av de. Men lurt å smøre føtter, albuer og knær med fuktighetskrem 5 min før du bruker selvbruning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå