Gå til innhold

KG er et giftig sted hvor menneskers verste egenskaper kommer frem!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal straks forlate dette forumet for alltid. Dere vet ikke hvem jeg er, hvilket kjønn jeg er og ingen kommer nok til å legge merke til min forsvinning. Har ikke vært noen aktiv bruker her inne, men har lest mye.

Men før jeg forsvinner vil jeg bare ha sagt at alle mennesker som er sårbare bør holde seg langt unna dette forumet. Man mister troen på menneskeheten. Kvinner og menn er like ille her inne.

Unge mennesker som leser innlegg på kvinneguiden for å få råd, vil få et forvrengt syn på ting. Fordi så mye sykt skrives her, spesielt i forhold til singelliv og dating.

Jada, det er mennesker her som ønsker det beste og gir gode og velmenende råd. Men dessverre så er det negative noe man tar lettere til seg.

Den virkelige verden samsvarer ikke med KG på mange måter. Her forsterkes mange illusjoner som begge kjønn har om hverandre, og det ødelegger for dem i det virkelige liv.

Så om KG ikke er konstruktivt for deg, gjør som meg og logg deg av for godt! Tror at livet blir veldig mye bedre uten🙂

Anonymkode: 01109...12e

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

image.png.4dca2deebc9e32724dccab1ba477bf8f.png

Anonymkode: faf06...a7c

• Liker 2
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg skal straks forlate dette forumet for alltid. Dere vet ikke hvem jeg er, hvilket kjønn jeg er og ingen kommer nok til å legge merke til min forsvinning. Har ikke vært noen aktiv bruker her inne, men har lest mye.

Men før jeg forsvinner vil jeg bare ha sagt at alle mennesker som er sårbare bør holde seg langt unna dette forumet. Man mister troen på menneskeheten. Kvinner og menn er like ille her inne.

Unge mennesker som leser innlegg på kvinneguiden for å få råd, vil få et forvrengt syn på ting. Fordi så mye sykt skrives her, spesielt i forhold til singelliv og dating.

Jada, det er mennesker her som ønsker det beste og gir gode og velmenende råd. Men dessverre så er det negative noe man tar lettere til seg.

Den virkelige verden samsvarer ikke med KG på mange måter. Her forsterkes mange illusjoner som begge kjønn har om hverandre, og det ødelegger for dem i det virkelige liv.

Så om KG ikke er konstruktivt for deg, gjør som meg og logg deg av for godt! Tror at livet blir veldig mye bedre uten🙂

I det virkelige liv bærer folk en maske en veldig sjelden får se under..her er maske unødvendig fordi anonymitet maskerer identiteten...

KG er det virkelige liv dessverre...masse troll...masse psykiatri og tvangslidelser...og en og annen glitrende edelsten for den årvåkne ..😂

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har så veldig rett i det du påpeker, dessverre.  Skulle likevel ønske du ble igjen, for det trengs virkelig litt ballast for å  til en viss grad balansere noe av dette..

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig mye følelser på KG, og ikke så mye rom for fakta. Men det er jo også det som gjør forumet så underholdende.

AnonymBruker
Skrevet

Er stor forskjell på de ulike delene på Kvinneguiden. Enkelte forumdeler så er det temmelig trivelig, mens andre deler er giftige

Anonymkode: b8cae...b28

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kg er et fint sted. Her luftes alt og det tåler vi fint;-).

Anonymkode: 2a999...9de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Helt enig med deg! 

Anonymkode: c01f5...444

• Liker 1
Skrevet

Du må ha det virkelig vondt i livet ditt når du ikke takler åpne diskusjoner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg synes du gir et veldig fortegnet og negativt bilde av debattkulturen her inne. Ordskiftet er normalt sivilisert, relativt opplyst og vennlig, og selv om tonen iblant kan bli vel direkte, er innleggene sjelden usaklige. Skal man delta i offentlig debatt, må man faktisk tåle synspunkter man ikke liker; også når de er skarpt formulert. Hets, mobbing og personangrep forekommer selvsagt på norges største diskusjonsforum, men tatt i betraktning at alle er anonyme her (gjennom avatar eller AB-funskjon), synes jeg det er overraskende lite av det. Jeg tror noen av de «krenkede» kunne hatt godt av å gå i seg selv.

Anonymkode: acd12...109

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

de eneste trådene her inne som fremdeles er verdt å henge i er vel telle-trådene... 

:nordvesta:   

Anonymkode: 02ebb...02f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen bruker kanskje KG til å tømme dritten. Får i det minste da håpe at de faktisk blir tømt og sparer sine nærmeste for det samme.

Anonymkode: 6dc6f...22d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hvordan du tenker og samtidig så er det jo helt frivillig å være her inne. Selv har jeg vært her inne kanskje et års tid og bare lest. Så har jeg nå i det siste laget egne innlegg og lagt igjen kommentarer. Som nevnt her, ja, her kan man slenge litt dritt om man føler for det, kommentere på noe tullete med en frekk tilbakemelding for å lette litt på trykket. For noen av oss så kan det være rimelig tight i hverdagen, men her kan jeg blåse ut litt. Være "anonym". Selvsagt i tillegg til å være seriøs og gi ektefølte, velmente svar. 

Utover dette så lar jeg ikke kvinneguiden gå inn på meg. For meg er det gøy. Er det ikke gøy eller bra for deg/andre å være her, så la være. 🤘

Anonymkode: 21653...9db

Skrevet

Ikke bare det, men svarer du tilbake blir DU banna i flere måneder!
Fuck hele jævla KG

AnonymBruker
Skrevet
On 7/13/2023 at 2:33 AM, Automagisk said:

I det virkelige liv bærer folk en maske en veldig sjelden får se under..her er maske unødvendig fordi anonymitet maskerer identiteten...

KG er det virkelige liv dessverre...masse troll...masse psykiatri og tvangslidelser...og en og annen glitrende edelsten for den årvåkne ..😂

Er nok derfor jeg også blir her, fordi det er dette jeg regner med er slik mennesker faktisk oppfører seg uten masker, selv on det er vondt er det i det minste ekte? 

Anonymkode: 0f44c...855

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er både og, her inne. Mange fine mennesker som genuint vil hjelpe ts med problemstillingen, men også noen som stadig må slenge dritt. Jeg blitt helt sjokkert noen ganger over hvor slemt det går an å skrive til en ts som bare spør om noe. Vi må ikke glemme at ts kan være ung og usikker, eller usikker og sårbar uansett alder. Vonde ord påvirker mye, og dessverre er det gjerne den følelsen som sitter igjen, ikke følelsen man fikk når det hyggelige personen svarte like før.

Anonymkode: c01f5...444

Gjest Refreng
Skrevet

Tenker det er nyttig informasjon for foreldre. Det dere ser på kg er bare en brøkdel av hva ungdommene deres kommer til å bli eksponert for på nett. KG er relativt tamt sånn sett. Det er selvsagt et potensielt problem. Ungdom blir voksne mye raskere enn tidligere generasjoner. De blir eksponert for mer lidelse, traumer, meninger, verdenshendelser osv enn foreldregenerasjonen ble da de vokste opp. Ungdommen idag får veldig konsentrert informasjon fra internett som vanligvis ville tatt et helt liv å tilegne seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...