Gå til innhold

Skulle ønske jeg hadde all erfaringen jeg har nå for 20 år siden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en alder av 43 år, så tenker jeg på hvor mange år jeg har kastet bort på dritt fra det motsatte kjønn og latt meg lure.

Skulle ønske jeg hadde all erfaringen og selvsikkerheten jeg har nå for 20 år siden. Da hadde jeg sluppet mange bekymringer og hekteforhold.

Anonymkode: 18749...78a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vær glad for at du er der du er nå. 43 er en flott alder. Jeg er noen og 50 og har nå livet fremfor meg og er så glad for at jeg har gått videre, og har de beste årene fremfor meg

Endret av exictence
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Da hadde jeg vært grunnleggeren av facebook, snapchat, instagram og tiktok. Økonomisk uavhengig og levd livet. 

Anonymkode: 14632...35f

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo dette som er å bli voksen og selvstendig. Man lærer av sine feil. Noen gjør flere feil enn andre, men det blir deres historie. 

Det å angre er lite bærekraftig. Det er hvordan livet blir videre som er viktig. 

Anonymkode: fb503...bc2

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her. Da hadde jeg vært grunnleggeren av facebook, snapchat, instagram og tiktok. Økonomisk uavhengig og levd livet. 

Anonymkode: 14632...35f

🤣👍🤣

Anonymkode: fb503...bc2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I en alder av 43 år, så tenker jeg på hvor mange år jeg har kastet bort på dritt fra det motsatte kjønn og latt meg lure.

Skulle ønske jeg hadde all erfaringen og selvsikkerheten jeg har nå for 20 år siden. Da hadde jeg sluppet mange bekymringer og hekteforhold.

Det er det nok mange på 40 som tenker! Men har man lært noe, så kan man ihvertfall ta det ibruk her og nå. 

Anonymkode: 7be2c...479

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem har vel ikke gjort det? Har gjort akkurat det samme selv jeg og er akkurat like gammel som deg.

Hva man har gjort har vel ingenting å si. Hva man gjør nå er jo det som er viktig :-).

Anonymkode: 385ee...d0e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...