Gå til innhold

Fire thai massasjer i samme gate!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her i Ålesund der jeg bor er det 4 thai massasje i en samme gate. Helt utrolig.  Trafikken i sjappene er også minimum. Nesten aldri sett noen kunder gå inn og ut.

I dag så jeg en kunde som var veldig opptatt med å åpne paraplyet fortest mulig for å skjule ansiktet.

Sex kjøp loven er ubrukelig fordi politiet er avhengig av å dokumentere at det har blitt utført betaling for seksuelle tjenester. 

Hva bør man gjøre for å få stengt disse?

Anonymkode: 53b48...79b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og her er det fire dagligvarebutikker i samme gate. So what?

Hvordan vet du at det foregår sexsalg der når det nesten ikke er trafikk der? Om jeg skulle gjette på en eller annen form for kriminell aktivitet hadde det vært som front for hvitvasking i så fall.

Anonymkode: 67294...b3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I dag så jeg en kunde som var veldig opptatt med å åpne paraplyet fortest mulig for å skjule ansiktet.

steg 1, anta at folk som kjøper massasje er sex-kunder

steg 2, mann bruker paraply for å ikke bli mistenkt for å være sexkunde pga dine fordommer

steg 3. få bekreftet det, han brukte paraply altså var han sexkunde, hvorfor ellers skjule ansiktet lizzom

Lav trafikk er heller ikke bevis, for noe annet enn (trolig) lav lønnsomhet. At en kvinne fra thailand med få alternativer kanskje ikke kan norsk eller engelsk, velger å jobbe med det hun kan/minnes fra hjemlandet, til lav timelønn, isteden for ingen jobb, er ikke bevis for at hun er prostituert...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herregud. Med mindre du har bevis for noe kriminelt, bør du la disse innvandrer kvinnene være i fred...

Anonymkode: ea5c2...8f5

AnonymBruker
Skrevet

Fordommer, much?

At de ligger på rekke og rad er naturlig. Det er bevist at det går bedre for alle butikkene innen samme bransje om de ligger nær hverandre. Da vet folk hvor de skal gå.

Anonymkode: e285d...50c

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å bo i Oslo, det er mange gater her med flere salonger i. 

Jeg har også lurt på hvordan man kan drive bordell og hvitvasking så åpenlyst, det er jo ikke som om politiet ikke vet hva som skjer.

NRK Brennpunkt lagde en interessant dokumentar om det som svarer på noen spørsmål (men ikke alle):

https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022/MDDP11000422

Anonymkode: c3cdd...824

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordommer, much?

At de ligger på rekke og rad er naturlig. Det er bevist at det går bedre for alle butikkene innen samme bransje om de ligger nær hverandre. Da vet folk hvor de skal gå.

Hallo, hvor naiv kan man bli.

De fleste er bordeller, sjekk dokumentaren.

Der er det jo en stakkars thailandsk kvinne som bare vil drive med massasje også da, som blir nesten umulig siden de andre massasjesalongene selger sex. Hun blir jo trakassert hele tiden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hallo, hvor naiv kan man bli.

De fleste er bordeller, sjekk dokumentaren.

Der er det jo en stakkars thailandsk kvinne som bare vil drive med massasje også da, som blir nesten umulig siden de andre massasjesalongene selger sex. Hun blir jo trakassert hele tiden.

Orker ikke se en dokumentar.

Har du en kilde på at de fleste er bordeller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Orker ikke se en dokumentar.

Har du en kilde på at de fleste er bordeller?

De som laget dokumentaren kartla alle thaisalonger og fant de at mer enn 300 kvinner selger sex i 80 massasjesalonger i Norge. Ifølge deres estimater så selger 70-80% av dem sex.

De gjorde en uhøytidelig undersøkelse hvor de ble tilbudt sex på 75% av salongene de kontaktet: https://www.nrk.no/dokumentar/xl/slik-organiseres-prostitusjonen-i-massasjesalongene-1.16161525

Og så går det jo an å bruke hodet. Hvorfor tror du de er åpne midt på natta, og alltid har alle gardiner trukket for? De har jo sånne svarte blendingsgardiner fra 2. verdenskrig. Hvorfor går det aldri kunder inn og ut, hvordan har de råd til å leie lokalet når de åpenbart ikke er noe populære? Hvor mange kjenner du som går og får thaimassasjer jevnlig?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Sannheten er at adet ikke spiller noen rolle om det er thaimassasje eller vanlig. Menn som søker kroppspleie skal forfølges av kvinner uansett. Opphev sexkjøploven så folk som ts kan få seg noe annet å irritere seg over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Det er lov å selge sex

2. Det er ikke sikkert de selger sex

3. Hvem faen bryr seg?

Anonymkode: 8e948...5e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjent at svært mange massasjesalonger tilbyr noe ekstra. Men er det ikke slik at de aller fleste som jobber på disse salongene ikke er trafficking-ofre, men helt vanlige frivillige jenter? Jeg kan ha hørt feil, men hvis det er tilfelle så er det kanskje grunnen til at politiet ikke har topp fokus på disse. 

Anonymkode: 7982a...f92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner ut hvem som er utleier og ringer vedkommende. Så sier du at du har bevis for at sexsalg foregår i utleieleilighetene og at dersom han ikke kaster ut leietakerne vil du tipse politiet. Og når politiet kommer så er utleier medansvarlig for sexsalg og det er straffbart.

Utleiere tar ingen sjanser fordi de ikke selv vil komme i fengsel, så de kaster ut leietakerne fort som F. Har gjort dette selv og kvittet meg med plagsomme naboer flere ganger.

Anonymkode: 0ab2c...47f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sex kjøp loven 🤣

Anonymkode: aa812...366

• Liker 1
Skrevet

Har lurt på noe av det samme, da det virker å være en del tvilsomme sjapper med tynt kundegrunnlag. Samtidig blir det jo et åpent spørsmål hvor grensene burde gå. For en del vil det nok fortone seg vel så ekkelt å massere noen, eller vaske og skifte bleier på eldre for den del, som å onanere noen, og gitt at dette virker å være noe en ser mellom fingrene på når det er kvinnelige "sexkunder" er vi kanskje der at en legalisering av visse "tjenester" ikke er helt unaturlig. 

https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

1. Det er lov å selge sex

2. Det er ikke sikkert de selger sex

3. Hvem faen bryr seg?

Anonymkode: 8e948...5e6

Dette tenker jeg også.

Ser på sexsalg som noe positivt, selv om det ikke er noe for meg.

Folk har for liten frihet i dette landet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Her i Ålesund der jeg bor er det 4 thai massasje i en samme gate. Helt utrolig.  Trafikken i sjappene er også minimum. Nesten aldri sett noen kunder gå inn og ut.

Sexkjøpsloven er ubrukelig fordi politiet er avhengig av å dokumentere at det har blitt utført betaling for seksuelle tjenester. 

Vi regner med at du mener massasjestudioer?
Så du sitter å følger med på hvem som går inn og ut av studioene siden du har full oversikt?

Du skal ikke gjøre noen ting for å få stengt disse. Man kan ikke stenge bedrifter kun fordi man tror det foregår noe snusk der. Man må jo ha bevis.

Anonymkode: 7cc36...974

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sex kjøp loven er ubrukelig fordi politiet er avhengig av å dokumentere at det har blitt utført betaling for seksuelle tjenester. 

Hvorfor vil du ha disse stengt da? Hva er ditt motiv?

Anonymkode: 7982a...f92

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Sivilpoliti som filmer dem med skjult kamera mens de tilbyr sex. Så i arresten og ut av landet med innreiseforbud.

Det er nå grundig avslørt at de fleste driver med sexsalg, så det blir ikke vanskelig å arrestere dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Drizzt skrev (9 minutter siden):

Sivilpoliti som filmer dem med skjult kamera mens de tilbyr sex. Så i arresten og ut av landet med innreiseforbud.

Det er nå grundig avslørt at de fleste driver med sexsalg, så det blir ikke vanskelig å arrestere dem.

Det er lov å selge sex i Norge... 

Anonymkode: 7256d...75e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...