AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Da jeg oppdaget at han hadde sletta meg som venn på Facebook, ringte jeg han og spurte mildt (veier alltid mine ord) om hvorfor og han sa at jeg kom bort? Og at han kanskje hadde trykka noe feil. Måten jeg oppdaga det på, var at jeg plutselig fikk venneforespørsel fra han. Så måtte ringe og høre om det var en falsk konto for trodde aldri at han sletta meg som venn… så vi småprata før vi sa hadet. Og jeg trodde jo på han. Så oppdager jeg at han har sletta meg som venn på Snapchat også… Jeg bare skjønner ingenting… Har aldri diskutert eller noe med han. Hva i alle dager gjør man med sånt? Anonymkode: 326e1...040
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Vi som ikke vet hvem du er, deres relasjoner, hvordan din bror er, hvordan du er.... vi kan jo ikke svare på dette.... Du må enten la vær å bry deg om dette, eller ta det opp med han Anonymkode: 4cb64...c30 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Han ville vel ikke sendt ny forespørsel hvis det var noen problemer mellom dere? Men rart at han har klart å slette deg to steder. Anonymkode: 3d27d...df4 2
Pilleville Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 (endret) Han har sikkert irritert seg over noko med deg eller vore forbanna på deg og sletta deg ein sein kveld, gjerne etter nokre glas Endret 13. juli 2023 av Pilleville Feil
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Skal du gjøre noe da? Han la deg jo til igjen... Anonymkode: 591ca...b56
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 Du får nesten bare ta det opp igjen og be om et ordelig svar ikke la han bare gå rundt grøten Anonymkode: c3a88...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han ville vel ikke sendt ny forespørsel hvis det var noen problemer mellom dere? Men rart at han har klart å slette deg to steder. Anonymkode: 3d27d...df4 Hørte med han og han sa at han ikke ville være så involvert. 🤷🏻♀️ ringer han aldri, legger ut en story på snap per dag med ferien etc… Har ringt et par ganger i det siste for å snakke om vær og vind, og det irriterte han tydeligvis. En konstant nedlatende tone og passiv aggressivitet jeg har forsøkt å overse, og tatt det med det gode… Men jeg tenker som så at nok er nok med årevis med å gå på tå hev og å veie sine ord og tilpasse seg. Fått tilsendt utrolig stygge meldinger før hvor han kaller meg alt mulig og at man ikke trenger å være rakettforsker for å skjønne at jeg er singel (jeg har valgt det selv da jeg er enke… ) Har forsøkt å overse all volden han utsatte meg for som barn, de gangene han ropte at han vil se meg død, og prøvd å være den voksne her. Men da han først løy og så innrømte det, at han ikke ønsker særlig kontakt, «ikke vil være så involvert» så ble dette siste kroken på døra. Jeg har forgjeves forsøkt å holde en viss kontakt og vært positiv til han til tross for at jeg har fått gjennomgått så mye før. Han har et nytt liv, forholdsvis ny partner og maler et bilde av seg selv som egentlig ikke eksisterer. Jeg orker ikke drama og tull så nok får være nok. Livet er så altfor kort. Jeg la han ikke til igjen og trekker meg tilbake på permanent basis. Jeg trodde forholdet mellom oss var bedre enn hva det tydeligvis var. 🤷🏻♀️ Anonymkode: 326e1...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå