Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kvinnelig nabo som nesten hver kveld har besøk av et mannebein. Hun har en sønn som bor hjemme, men besøkene er etter leggetid. Greit nok det, men problemet er at denne mannen er gift og har fire barn. Jeg vet ikke om dama hans vet det. Jeg kjenner henne ikke så godt, men vi er på hils og snakkes på sosiale greier der ungene våre er. Ville dere ha sagt noe? Eller skal man regne med at hun vet det? Han har en historikk der han er kronisk utro, og han har vært utro med denne dama før. 

Anonymkode: 0a911...298

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ha et uhyre kjedelig liv når du åpenbart har masse ledig tid til å følge med på om naboen har besøk, og av hvem.

Anonymkode: ee1fa...4b8

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt ifra!

Anonymkode: aece0...2c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta en selfie av deg selv med bilen hans i bakgrunnen , at du går kveldstur😉😉😉🙈🙈

Lol.. 

Jeg hadde ville sagt det, kona fortjener å vite sannheten. Hun sitter kveld etter alene med 4unger. 

Anonymkode: 50266...88e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde jeg sagt i fra om eller sendt et brev med bildebevis

Anonymkode: 2a6b8...438

AnonymBruker
Skrevet

Nei la dem være. Slutt å stikke nesen din opp i ting som ikke angår deg !!! Du trenger ikke opplyse om alt som er galt. Hadde du opplyst mannen til venninna di om hun var utro ?

Anonymkode: 8354c...1aa

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud😂 Har du ikke noe liv selv? Fascinerende hvor mye folk følger med på andre sine liv🫣 

Du får spørre nabodama di om hvorfor hun har besøk av denne mannen da vet du👍🏼

Anonymkode: b8739...f53

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

det er IKKE noe gøy å finne ut av at mannen er utro, og attpåtil erfare at "alle" visste om det men bare ikke gadd å åpne kjeften. Man føler seg faktisk ikke bare forrådt av ens egen mann, men faktisk av "hele bydga"

Anonymkode: 2ee79...8db

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor bry seg, ville du sagt ifra til din svoger om søsteren din hadde seg på si? 

Du vet ikke hva han gjør der, eller om det er OK for hans kone. Men med å konfrontere henne MÅ hun reagere "som forventet". Det eneste du kan vurdere er å snakke med nabodama og si han er gift, og du våger det... 

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare blande deg utenom?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei la dem være. Slutt å stikke nesen din opp i ting som ikke angår deg !!! Du trenger ikke opplyse om alt som er galt. Hadde du opplyst mannen til venninna di om hun var utro ?

Anonymkode: 8354c...1aa

TS trenger ikke. Men kan du argumentere i utgangspunkt i noen annerkjente etiske prinsipper, hvorfor det er uetisk av TS å si ifra?

Spent på svaret.

• Liker 3
Skrevet

Hvis han er notorisk utro så er kona klar over det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ifra til kona i tilsvarende situasjon. Han som besøkte nabodama mi var tydelig «ute på hemmelig oppdrag.» Observerte dette over flere år og sendte til slutt et anonymt brev til hun som satt hjemme og ventet på han.

Anonymkode: 53961...7c2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
15 hours ago, Nymerïa said:

Eller de har en avtale om at han har lov.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men herregud😂 Har du ikke noe liv selv? Fascinerende hvor mye folk følger med på andre sine liv🫣 

Du får spørre nabodama di om hvorfor hun har besøk av denne mannen da vet du👍🏼

Anonymkode: b8739...f53

TS her. Vi bor på et lite sted, og han sniker seg gjennom hjørnet av hagen min så... besøk på kveldstid i 11-12- tiden? Tror ikke jeg trenger å spørre. Forrige gang han var utro med den samme dama så hadde han og kona et skikkelig oppgjør, og han fortalte på bygda at han hadde fått kniven på strupen. Spørsmålet mitt er om jeg bør si det til henne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Vi bor på et lite sted, og han sniker seg gjennom hjørnet av hagen min så... besøk på kveldstid i 11-12- tiden? Tror ikke jeg trenger å spørre. Forrige gang han var utro med den samme dama så hadde han og kona et skikkelig oppgjør, og han fortalte på bygda at han hadde fått kniven på strupen. Spørsmålet mitt er om jeg bør si det til henne. 

Jeg er så imot utroskap at jeg blir kvalm av å høre slike historier. Siden han har kniven på strupen allerede FORDI han har vært utro med denne før, så er det på sin plass at den forsmådde får vite det og kan få denne fyren ut av livet sitt. 

Anonymkode: 4a51f...238

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Nymerïa skrev (19 timer siden):

Trenger da ikke være det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg var i ferd med å gi deg 7/10 på Troll-O-meteret, men når du etterfyller med juicy detaljer for å holde det moralske sinnet vedlike så reduserer jeg til 3/10 på Troll-O-Meteret. Beklager, og bedre lykke neste gang!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi beskjed til kona!

Anonymkode: f5fef...f14

AnonymBruker
Skrevet

Forbanna bygdesladder, du skal bare gi faen i å blande deg.

Anonymkode: 4d560...efe

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...