Gå til innhold

Menn som ser på mange perfekte og photoshoppa damer klarer ikke synes at vanlig pene damer er pene nok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje cluet for å finne kjæreste er å finne en som ikke har instagram 😆

Anonymkode: 21b7b...7d6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig. Min eks giftet seg med meg da jeg hadde modellkropp. Barnefødsler ødela magen, og han trakk det frem som noe uberstygt hver gang vi diskuterte. 

Anonymkode: 414bd...e4e

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, kanskje dere kvinner burde legge ut blir der dere ser normale ut istedenfor der dere sminker dere,holder inn magen, filter, rett vinkler etc.

like artig hver gang du skal på date og håper på at hun ihvertfall ligner noe på det som vises på bildene 

Anonymkode: 610d0...ef9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig. Min eks giftet seg med meg da jeg hadde modellkropp. Barnefødsler ødela magen, og han trakk det frem som noe uberstygt hver gang vi diskuterte. 

Jeg syns det er komisk når menn sier vi ikke skal bry oss om at de følger 800+ lettkledde og retusjerte damer på sosiale medier fordi de ikke sammenligner, men det gjør de jo likevel ubevisst. Tror de aldri blir fornøyd med den de er sammen med pga det. Synd å høre om eksen din, han var tydeligvis en uvitende og følelsesløs idiot

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Altså, kanskje dere kvinner burde legge ut blir der dere ser normale ut istedenfor der dere sminker dere,holder inn magen, filter, rett vinkler etc.

like artig hver gang du skal på date og håper på at hun ihvertfall ligner noe på det som vises på bildene 

Jeg får alltid høre av menn at jeg er penere irl, aldri vært særlig fotogen 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har prøvd. Fått flere drittkommentarer fra menn, som spy-emoji, latterliggjøring osv. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er komisk når menn sier vi ikke skal bry oss om at de følger 800+ lettkledde og retusjerte damer på sosiale medier fordi de ikke sammenligner, men det gjør de jo likevel ubevisst. Tror de aldri blir fornøyd med den de er sammen med pga det. Synd å høre om eksen din, han var tydeligvis en uvitende og følelsesløs idiot

Nettopp. Hvis de liker naturlige damer, hvorfor ikke følge dem i stedet?

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da noe kvinner har skapt selv. Ikke menn som velger å forfalske sitt eget utseende slik dere gjør 

Anonymkode: 0b045...648

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er da noe kvinner har skapt selv. Ikke menn som velger å forfalske sitt eget utseende slik dere gjør 

Men det er dere som følger de og da ikke lenger klarer å være fornøyd med egne damer 

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Menn vil jo ikke ha usminkede damer med kroppshår, grått hår på hodet, rynker osv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men er dette et faktisk problem da, tror du?

Jeg greier ikke å fatte at det er vanlig at menn på 40+++ sitter på insta og stirrer på modeller i så stor grad at det blir et problem for dem. Vanlige menn går ut i verden og ser rundt seg, og ser vanlige mennesker. Og så tenker jeg at de greier å se på seg selv og tenke at ja jeg ser sånn ut. Jeg er ikke modell akkurat. Jeg er normal og finner meg nok en normal dame. 

Og så ser de også at partnerene til kompisene deres har både overvekt og cellulitter, og så ser de at kvinnene på jobb er normale. De ser at damer på deres alder også ser gamle ut. De ser ikke modeller rundt seg i hverdagen. Så hvilken virkelighet tror du de tror på? Den som er på instagram, eller den som er rundt dem?

Eneste gangen jeg tenker dette er et problem er når; mennene er gærne.De tenker at de er bedre enn alle andre, ser et fantasibilde av seg selv i speilet og i hodet. Tror de er en slags gud, og tenker at de fortjener ikke bare EN modell dame, men et HAREM. Men de er gærne. Vi vil ikke ha sånne menn. 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja dette stemmer med en jeg kjenner i hvert fall. Han bor på Instagram og har fått et helt forvridd syn på damer. 

Anonymkode: 7e22b...d10

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, lillevill said:

Jeg greier ikke å fatte at det er vanlig at menn på 40+++ sitter på insta og stirrer på modeller i så stor grad at det blir et problem for dem. Vanlige menn går ut i verden og ser rundt seg, og ser vanlige mennesker. Og så tenker jeg at de greier å se på seg selv og tenke at ja jeg ser sånn ut. Jeg er ikke modell akkurat. Jeg er normal og finner meg nok en normal dame. 

Og så ser de også at partnerene til kompisene deres har både overvekt og cellulitter, og så ser de at kvinnene på jobb er normale. De ser at damer på deres alder også ser gamle ut. De ser ikke modeller rundt seg i hverdagen. Så hvilken virkelighet tror du de tror på? Den som er på instagram, eller den som er rundt dem?

Eneste gangen jeg tenker dette er et problem er når; mennene er gærne.De tenker at de er bedre enn alle andre, ser et fantasibilde av seg selv i speilet og i hodet. Tror de er en slags gud, og tenker at de fortjener ikke bare EN modell dame, men et HAREM. Men de er gærne. Vi vil ikke ha sånne menn. 😂

Jeg tenkte først og fremst på enkelte menn jeg kjenner som følger bokstavelig talt over 1000 kvinner på instagram som er så shoppet at de ikke ligner seg selv en gang, og disse mennene er kronisk single år etter år. Har tidligere tenkt at de leter etter det perfekte og fikk det litt bekreftet med denne videoen 😆 Men langt ifra et problem for alle, jeg har to brødre og ingen av de har andre sosiale medier enn FB, begge setter pris på normalt, pene damer 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men det er dere som følger de og da ikke lenger klarer å være fornøyd med egne damer 

Nå gjør ikke jeg det, synes slike damer er nasty. Men merker mange damer er litt skadet av pga disse damene, opererer seg, tar 100 bilder før de er fornøyd, sammenligner seg med photoshoppet damer.

Merker det desverre litt på kjæresten også, klarer knapt gå ut døren uten sminke, og sammenligner seg alltid med andre damer. Husk, 99.9% av mannfolk forstår at disse insta damene bare er fake, men dere klarer ikke la være å sammenligne dere med de desverre 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (4 minutter siden):

100 % samme oppfatning som deg. Kjenner ingen menn som ikke synes "vanlige" damer er fint og kjenner heller ingen menn som sikler etter instababes og tror at det skal være sånn. Og jeg både jobber og vanker i et svært mannsdominert miljø. 

Til og med ungdommen i huset ser virkeligheten når det kommer til kropp og utseende. Her har vi hatt åpent hus for ungdommer i mange år og de latterliggjør såkalte instababes. 

Overhodet ikke realistisk i min verden i hvert fall. 

Anonymkode: 081e9...ea8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har lyst på en mann som liker meg for den jeg er. Er jeg ikke pen nok i hans øyne, er han ikke noen jeg vil ha i mitt  liv.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Så er det "dere kvinner" som følger de og ønsker å være som de, og ikke klarer å være fornøyd med seg selv. 🤷‍♂️

Anonymkode: 1c65c...f99

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er faktisk de av oss som er motsatt. Retusjerte kvinner som ser perfekte ut er turn-off. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så er det "dere kvinner" som følger de og ønsker å være som de, og ikke klarer å være fornøyd med seg selv. 🤷‍♂️

Jeg følger for øvrig ingen slike kvinner. Følger ikke fremmede overhodet, for den saks skyld.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Menn vil jo ikke ha usminkede damer med kroppshår, grått hår på hodet, rynker osv. 

For det får ikke dere menn eller? 

Anonymkode: 911a2...d77

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...