AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #41 Skrevet 12. juli 2023 Ha hjerte stående i månedsvis? Jeg tror aldri jeg har tenkt på å fjerne dem igjen, for å være ærlig. De forsvinner av seg selv når annonsene forsvinner. Jeg lagrer annonser som er interessante av en eller annen grunn. Det kan være noe jeg vurderer å kjøpe, eller bare noe litt artig eller spesielt. Hvis jeg skal selge noe selv pleier jeg å lagre annonser for lignende greier, for å se på priser og om de blir solgt. Blir de andre annonsene bare liggende er det dårlig marked for akkurat de tingene, og da gir jeg det bort i stede for å prøve å selge. Anonymkode: 8e5e9...eba 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #42 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg reagerer på at de lar hjertet stå i ukevis/månedsvis. Når de ikke skal kjøpe allikevel. Hva er vitsen liksom? Har sett mange annonser som står og står med masse hjerter. Anonymkode: acc09...740 Noen ting blir stående med hjerter i månedsvis fordi selgerne har prisa seg så urealistisk høyt at ingen med vett og forstand faktisk kjøper. Andre ganger kan det handle om ting det er et smalt marked for, prisen er grei men markedet er metta eller noe er samleobjekt og skjeldent i salg så andre med samme ting trykker hjerte for å få en pekepinn på reell verdi. Jeg trykker oft hjerte på ting jeg tenker kan passe til andre, til julegaver eller lignende og lar være å melde selger fordi det uansett ikke haster for min del. Anonymkode: c2365...eb0
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #43 Skrevet 13. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Å klikke hjerter er ikke det samme som en «likes» i some. Det er bare for å lagre en annonse i tilfelle man vil se på den flere ganger. Anonymkode: b597f...1e0 Sier litt om hva sosiale medier gjør med oss mennesker. Mange som har blitt innelåst i en liker-boble de bruker for å definere lykke eller suksess. Anonymkode: 6345f...600 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #44 Skrevet 13. juli 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Synes det er rart at de ikke viser hvem som trykker hjerte på det man legger ut. Anonymkode: acc09...740 Håper virkelig aldri at det skjer, da er det slutt å legge i favoritter på Finn for min del Anonymkode: 09df7...889 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #45 Skrevet 13. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Merkelig at dere ikke forstår da at det er irriterende for selger at det blir satt hjerter, men ingen kjøper. Er ikke riktig det heller. Anonymkode: acc09...740 Da er det vel noe feil selger gjør da når de ikke selger, er jo ikke kjøpers skyld at det ikke blir solgt. Da har nok selger for høy pris eller for dårlige bilder eller mangelfull beskrivelse Anonymkode: 09df7...889 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #46 Skrevet 13. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Snakk om å være bedreviter, som du. Det er ikke snakk om å mase på vedkommende, da ser man hvilke folk som ofte trykker hjerte og som man ønsker å blokkere og holde borte, fordi de bare er innpå der og som er useriøse. Anonymkode: acc09...740 Hæ?? Plager det deg at folk bruker favoritter? Du har skjønt at Finn er en markedsplass og ikke some? Anonymkode: 09df7...889 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #47 Skrevet 13. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo uvanlig å ha hjerte lagret på et produkt i månedsvis. Og aldri ta kontakt. Da er det bedre å heller få blokkert vedkommende. Anonymkode: acc09...740 Nei det er ikke uvanlig Anonymkode: 09df7...889 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #48 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er jo uvanlig å ha hjerte lagret på et produkt i månedsvis. Og aldri ta kontakt. Da er det bedre å heller få blokkert vedkommende. Anonymkode: acc09...740 Eh jo det er det. Jeg skreller ofte etter sesongbaserte ting på finn. Jeg kan feks fint sitte midt på sommeren å se på julepynt. Så ser jeg noe jeg liker og lagrer det til julen nærmer seg. Og jeg lagrer ting jeg er intr i men som er for dyrt. Så får jeg melding hvis eller når selger setter ned prisen. Tror du er litt paranoid jeg Anonymkode: 93c4e...d01 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #49 Skrevet 13. juli 2023 Jeg har masse hjerter på ting. Det er som en huskeliste over ting jeg har likt. På Tise enda flere. Også kikker jeg på lista i ny og ne og ser hva jeg virkelig har lyst på. Når jeg ser spesifikt etter noe setter jeg hjerte på alle aktuelle. Er det dårlig marked for parfyme nå? 😉😉 Anonymkode: cf866...ba4 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #50 Skrevet 13. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg reagerer på at de lar hjertet stå i ukevis/månedsvis. Når de ikke skal kjøpe allikevel. Hva er vitsen liksom? Har sett mange annonser som står og står med masse hjerter. Anonymkode: acc09...740 Hvis det du ikke får solgt på månedsvis så er det jo deg selger som gjør noe galt, ikke kjøper? Anonymkode: 09df7...889 4
Mardina Skrevet 13. juli 2023 #51 Skrevet 13. juli 2023 Hvorfor skal man absolutt vite HVEM som har trykket "liker" på en Finn-annonse? Det er da helt irrelevant 😊 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #52 Skrevet 13. juli 2023 Nå har jeg «hjertet» flere annonser bare for moro skyld pga denne tråden😇 Anonymkode: d9956...a54 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #53 Skrevet 13. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har jeg «hjertet» flere annonser bare for moro skyld pga denne tråden😇 Anonymkode: d9956...a54 Var det parfymer? 😄 Anonymkode: 96b79...f72 1
C8H10N4O2 Skrevet 13. juli 2023 #54 Skrevet 13. juli 2023 Jeg har trykket hjerte på en hel drøss på Finn, litt på samme måte som at jeg lagrer en hel haug med greier på Pinterest. Har for eksempel en hel del eiendommer lagt til som favoritt, som foreksempel en bolig vi leide for noen år siden som nå er til salgs, mye fordi jeg er nysgjerrig på hvor mye de blir solgt for 😜 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #55 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er unormalt å være så fornærmet og utålmodig over at folk ikke vil kjøpe varene dine. Kanskje du må se litt på hva du legger ut, og til hvilken pris. Anonymkode: 95506...5b8 Dette. Hva er det som skjer med folk for tiden, både selgere og kjøpere virker fornærmet for at de ikke får selge eller kjøpe varen til ønsket pris 🤣 Anonymkode: 4e5f8...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #56 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Var det parfymer? 😄 Anonymkode: 96b79...f72 Nei, var bla.a boligannonser og biler. Anonymkode: d9956...a54
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #57 Skrevet 13. juli 2023 Hva selger du ts? Ønsker å like annosene dine med hjerter❤️ Anonymkode: 3a1c8...900 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #58 Skrevet 13. juli 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Hva selger du ts? Ønsker å like annosene dine med hjerter❤️ Anonymkode: 3a1c8...900 Er parfymer vil jeg tro, har vært en del ganske like tråder i det siste Anonymkode: 09df7...889 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #59 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 20.52): Merkelig at dere ikke forstår da at det er irriterende for selger at det blir satt hjerter, men ingen kjøper. Er ikke riktig det heller. Anonymkode: acc09...740 Når meg søker opp noe på Finn og får over 500 treff etter filtrering, skummer jeg gjennom sidene og trykker hjerte på de jeg vil studere nærmere. Så slippe jeg hele prosessen med å trykke på annonsen, trykke tilbake og scrolle helt ned til der jeg var. Da går det mye unødvendig tid. Så da er det bedre å ta for seg 8-9 favoritter jeg kan studere i ro og mak i passende anledning. Jeg pleier imidlertid å være flink å fjerne hjertet på annonsen om jeg har sjekket den ut og den ikke var interessant likevel. Mange velger likevel å beholde ‘favoritten for å se om den går ned i pris eller prute litt dersom annonsen blir liggende ute lenge uten å bli solgt. Dette opplever jeg selv blir gjort med mine annonser. 3-4 legger den til som favoritt og så pruter de når annonsen blir utløpt. Når man har trykket hjerte har man nemlig annonsen og kontaktopplysningene fortsatt selv om den er utløpt. Mange er da villigere å selge varen billigere fordi de ser den ikke var lett å få solgt. Anonymkode: 58934...1fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #60 Skrevet 14. juli 2023 På Torget viser man i annonsen hvor mange som har lagret en annonse som favoritt. Som en selger burde du være glad for at folk favoriserer annonsen din, innsikt viser at det er større sannsynlighet for at en bruker velger å kjøpe fra din annonse dersom de ser at det er flere som har favorisert den. Anonymkode: 4b2b5...f91 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå