AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Synes det er rart at de ikke viser hvem som trykker hjerte på det man legger ut. Anonymkode: acc09...740
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 For å slippe at folk maser på å selge.. Anonymkode: cf866...ba4 26 3
Gjest ti10 Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Det skjønner jeg veldig godt. Desperate selgere vil jo mase folk i hjel hvis det viser hvem som markerer der.
Nekinn@ Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 Hvorfor er det viktig å vite hvem som lagrer (trykker hjerte) annonsen? 15
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 Merkelig at dere ikke forstår da at det er irriterende for selger at det blir satt hjerter, men ingen kjøper. Er ikke riktig det heller. Anonymkode: acc09...740
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #6 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Merkelig at dere ikke forstår da at det er irriterende for selger at det blir satt hjerter, men ingen kjøper. Er ikke riktig det heller. Anonymkode: acc09...740 Det er jo favoritt-merke - da får man varsel om prisjustering, + kan ha det i huskeliste/ønskelista og tenke på det. Ingen skylder deg noe, herre min hatt snakk om å være høy på seg selv.... Og er pga sånne selgere at det såklart skal være anonymt, så man ikke blir maset/skrevet til. Anonymkode: b49cd...a4f 29
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #7 Skrevet 12. juli 2023 Hvis det hadde vært sånn at selgerne kontakta deg fordi du hadde lagra annonsen i favorittlista de ville nok alle slutta å trykke de hjertene... Anonymkode: 794c1...721 12
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #8 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo favoritt-merke - da får man varsel om prisjustering, + kan ha det i huskeliste/ønskelista og tenke på det. Ingen skylder deg noe, herre min hatt snakk om å være høy på seg selv.... Og er pga sånne selgere at det såklart skal være anonymt, så man ikke blir maset/skrevet til. Anonymkode: b49cd...a4f Snakk om å være bedreviter, som du. Det er ikke snakk om å mase på vedkommende, da ser man hvilke folk som ofte trykker hjerte og som man ønsker å blokkere og holde borte, fordi de bare er innpå der og som er useriøse. Anonymkode: acc09...740
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #9 Skrevet 12. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Snakk om å være bedreviter, som du. Det er ikke snakk om å mase på vedkommende, da ser man hvilke folk som ofte trykker hjerte og som man ønsker å blokkere og holde borte, fordi de bare er innpå der og som er useriøse. Anonymkode: acc09...740 Jeezes, er det mulig ... 🤯 Anonymkode: 6345f...600 33
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #10 Skrevet 12. juli 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Snakk om å være bedreviter, som du. Det er ikke snakk om å mase på vedkommende, da ser man hvilke folk som ofte trykker hjerte og som man ønsker å blokkere og holde borte, fordi de bare er innpå der og som er useriøse. Anonymkode: acc09...740 For en forskrudd logikk. Anonymkode: 0d4dd...f26 21 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #11 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Merkelig at dere ikke forstår da at det er irriterende for selger at det blir satt hjerter, men ingen kjøper. Er ikke riktig det heller. Anonymkode: acc09...740 Må man kjøpe umiddelbart eller på impuls? Kanskje man ønsker å lagre det som et potensielt fremtidig kjøp dersom varen fremdeles er tilgjengelig når man bestemmer seg for å kjøpe? Hva skulle du brukt informasjonen om hvem som trykker hjerte til? Kontakte vedkommende? Anonymkode: 95506...5b8 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #12 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en forskrudd logikk. Anonymkode: 0d4dd...f26 Hvorfor? Er da mange useriøse på finn. Som kun ønsker å få ting nærmest gratis. Også skal de sitte og vente til selgeren setter det ned istedet for å ta en normal samtale og diskutere prisen. Anonymkode: acc09...740
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #13 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må man kjøpe umiddelbart eller på impuls? Kanskje man ønsker å lagre det som et potensielt fremtidig kjøp dersom varen fremdeles er tilgjengelig når man bestemmer seg for å kjøpe? Hva skulle du brukt informasjonen om hvem som trykker hjerte til? Kontakte vedkommende? Anonymkode: 95506...5b8 Det er jo uvanlig å ha hjerte lagret på et produkt i månedsvis. Og aldri ta kontakt. Da er det bedre å heller få blokkert vedkommende. Anonymkode: acc09...740
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #14 Skrevet 12. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo uvanlig å ha hjerte lagret på et produkt i månedsvis. Og aldri ta kontakt. Da er det bedre å heller få blokkert vedkommende. Anonymkode: acc09...740 Det er ikke uvanlig. Det er helt normalt. Blokkere fordi folk har lagret annonsen din, derimot 😂 Anonymkode: 96b79...f72 27 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #15 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke uvanlig. Det er helt normalt. Blokkere fordi folk har lagret annonsen din, derimot 😂 Anonymkode: 96b79...f72 Ja det er kanskje normalt for folk som ikke har orden på livet sitt 👍. Anonymkode: acc09...740 1
Nekinn@ Skrevet 12. juli 2023 #16 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Merkelig at dere ikke forstår da at det er irriterende for selger at det blir satt hjerter, men ingen kjøper. Er ikke riktig det heller. Anonymkode: acc09...740 Enda mer merkelig at man som selger velger å irritere seg over en enkelt funksjon.. Om du leser på finn.no sin definisjon av hjerte-funksjonen så handler det utelukkende om at man har annonsen som favoritt - sier ingenting om ønske eller vilje til å kjøpe. Tenker du at å lagre en annonse som en favoritt bør forplikte til kjøp? 11 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #17 Skrevet 12. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er kanskje normalt for folk som ikke har orden på livet sitt 👍. Anonymkode: acc09...740 Det var da voldsomt. Anonymkode: e6b13...4b4 11 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #18 Skrevet 12. juli 2023 😂 Jeg kan sette hjerte på en bolig om den har kult interiør, eller en jobb jeg vil tipse noen om, eller alle trehjulssyklene jeg liker selv om jeg bare skal kjøpe èn. Da kan jeg jo bla gjennom favorittliste mi og ta kontakt på de annonsene jeg er mest interessert i. Jeg setter for eksempel hjerte for å finne tilbake til annonsen. Anonymkode: 0295a...39b 8
ThereGoesBob Skrevet 12. juli 2023 #19 Skrevet 12. juli 2023 Det holdes ikke hemmelig. Det er bare du som ikke får vite hvem det er. Alle vi andre får vite det. 13 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #20 Skrevet 12. juli 2023 Hvis mange trykker hjerte så vet jeg at det er interesse for objektet. Hvis jeg ikke får solgt så venter jeg bare til et visst antall har trykket hjerte, og da vet jeg at det er sjans for at noen biter på hvis jeg setter ned prisen. Hvis mange trykker hjerte rett etter at jeg har lagt ut noe så får jeg også vite at mest sannsynlig så er det mange som har autovarslet det jeg har lagt ut. Synes så absolutt ikke at selger skal få vite hvem som lagrer annonsen. Da vil folk slutte å lagre, og som selger får man ikke info om at folk er interessert. Synes det er veldig rart å forvente et kjøp bare fordi noen har lagret annonsen. Det er en ekstrafunksjon, i tillegg til kjøp-funksjonen, ikke en del av det. Da har man misforstått. Anonymkode: 45f12...373 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå