AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Og du er KOR GAMMAL ?! J-jesus! Ah ah ah ah! V-vel, det burde vi fiksa då! Berre lukk auga dine litt, oooooooog ... HER! BOING! Ahahahaha! Du burde ha sett utsjånaden på andletet ditt! J-Jesus, anon! D-D-Dei er berre sekker med feitt på brystet mitt, veit du! Er du verkeleg begeistra for dei så mye ?! T-Ta ein titt på dette, då! Sjå korleis dei sprett opp og ned! Jiggle jiggle! Eg veddar på at du vil klemma dei òg, ikkje du, herr. Perverse Jomfrugut Anon ?! G-Gå rett fram! tut desse tutande 'tutarane så mye du vil! Ta den tida du treng! Helvete, s-sug på dei òg! Eg veit at du verkeleg vil ~ ~! Berre vêr forsiktig: brystvortene mine er supar harde akkurat no! K-Kan ikkje forestille hvorforrrrr... ~! Eg-eg-eg-eg-veddar på at du òg sjå skjeden min! Du pervo! V-V-Vel, vi er allereie så langt! Kan likegodt! Eg har ikkje T-truser uansett! S-S-S-Så, kva synest du? ... Vel, eg antek frå den svære '' ereksjonen i buksene dine svarar på dette sporsmålet! HAHAHAHAHA! D-D-Du er så patetisk pervers, anon! Eg-eg-eg veddar på at det er den forste du har sett sidan du gjekk ut av mor di si! S-S-Sjå kor våt den er, òg! Jesu jævla Krist, det er så jævla vått! Eg har aldri sett det så vått for! Sjå på kva du gjer med meg, din forbanna pervo! D-Du veit korleis du gjer ei jente heilt varm og plaga! Åh, herregud! Kristus-på-ein-pinne! Du bor betre ta ansvar for dette! N-Når alt kjem til alt, når det er så vått, er det mykje lettare å smekka noko der oppe! Og eg lek som ein forbanna sil her! Du burde betre p-p-p-plugga den opp AKKURATT NO Anonymkode: 47e92...b23
Razor1976 Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Sluta; det e sånna som dekk sem gjer at me ikkje fær skriva på dialekto vår meir!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Jeg vedder 5 kroner og en godt brukt tannkost på at TS liker furries, er frustrert fordi han ikke får noe action i det virkelige liv. Anonymkode: dbe69...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå