AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Vi har snakket om å bade sammen. Vet dere om noen steder hvor man kan bade sammen, gjerne sex også. vi skal gjøre det på kvelden. Et sted i Oslo, tips?😎 Anonymkode: d0399...b01
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Nei det er forbudt å ha sex offentlig og tråden din bryter med forumreglene som etterspør råd for å bryte norsk lov Anonymkode: 3bc3e...e9a 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er forbudt å ha sex offentlig og tråden din bryter med forumreglene som etterspør råd for å bryte norsk lov Anonymkode: 3bc3e...e9a Nei, Politiet er ikke hele tiden på alle steder. De har nok å gjøre med kriminelle😆 Anonymkode: d0399...b01
Brunello Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, Politiet er ikke hele tiden på alle steder. De har nok å gjøre med kriminelle😆 Anonymkode: d0399...b01 At politiet ikke ser deg gjør det ikke lovlig. 5
GrønnNellik68 Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er forbudt å ha sex offentlig og tråden din bryter med forumreglene som etterspør råd for å bryte norsk lov Anonymkode: 3bc3e...e9a Herregud da skulle jeg ha vært bak lås og slå i hvertfall.... mohahahahah Mente naken bading da... offentlig og offentlig langt fra folk... neh.. litt moro må en ha. Endret 12. juli 2023 av GrønnNellik68 1
aksase Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei det er forbudt å ha sex offentlig og tråden din bryter med forumreglene som etterspør råd for å bryte norsk lov Anonymkode: 3bc3e...e9a Ja, det stemmer, men et øde sted ute i naturen hvor det ikke er andre folk, og hvor sjansen for at det kommer noen forbi er helt minimal, er ikke et offentlig sted, og da er det helt lovlig med sex. Nakenbad er lovlig overalt, å lenge du ikke er til sjenanse for noen. I praksis er det vanskelig hvis det er andre der, fordi det er det alltid en eller annen som er superprippen og lager rabalder fordi vedkommende ikke tåler å se en naken kropp. Endret 13. juli 2023 av aksase 1
Snublefot62 Skrevet 13. juli 2023 #7 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei det er forbudt å ha sex offentlig og tråden din bryter med forumreglene som etterspør råd for å bryte norsk lov Anonymkode: 3bc3e...e9a Det er ikke ulovlig å ha sex utendørs. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 Sørenga og Tjuvholmen. Anonymkode: 2f57c...561
Snok1 Skrevet 13. juli 2023 #9 Skrevet 13. juli 2023 Å sjekke andres telefon er et mer alvorlig lovbrudd enn å ha sex utendørs (som ikke er ulovlig). Dette er ett eksempel. Det er selvsagt mange fler.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #10 Skrevet 13. juli 2023 Snok1 skrev (På 13.7.2023 den 19.41): Å sjekke andres telefon er et mer alvorlig lovbrudd enn å ha sex utendørs (som ikke er ulovlig). Dette er ett eksempel. Det er selvsagt mange fler. Har aldri i mitt liv sjekket andres tlf! Det er ikke et alvorlig lovbrudd. Alvorlig lovbrudd er voldtekt eller noe annet f.eks Nå må du slutte å leke politikjerring her. Jeg kan fint sjekke tlf til min lillebror for å se om han titter på noe han ikke burde gjøre. Men uansett du trenger ikke å blande deg oppi ting, om det er ikke til din fordel. Da kan du heller holde negative tanker for deg selv. Nå syns jeg du kraftig overdriver. Og du kaller mobilsjekking, alvorlig lovbrudd? Har du glemt hvor mye annet mere alvorlig som skjer i verden? Anonymkode: d0399...b01
Snok1 Skrevet 13. juli 2023 #11 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri i mitt liv sjekket andres tlf! Det er ikke et alvorlig lovbrudd. Alvorlig lovbrudd er voldtekt eller noe annet f.eks Nå må du slutte å leke politikjerring her. Jeg kan fint sjekke tlf til min lillebror for å se om han titter på noe han ikke burde gjøre. Men uansett du trenger ikke å blande deg oppi ting, om det er ikke til din fordel. Da kan du heller holde negative tanker for deg selv. Nå syns jeg du kraftig overdriver. Og du kaller mobilsjekking, alvorlig lovbrudd? Har du glemt hvor mye annet mere alvorlig som skjer i verden? Anonymkode: d0399...b01 Jeg ble bedt om å gi eksempler på lovbrudd det blir oppfordret til på KG støtt og stadig, og det gjorde jeg. Det er ikke jeg som har skrevet loven, jeg bare refererer til den. Dersom du mener det gir deg grunn til personangrep tenker jeg at det sier ganske mye om deg og svært lite om meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå